• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    Bedenkelijk tuitte ik mijn lippen even en beet daarna op mijn onderlip. “Misschien. Hij leek wel heel boos toen ik hem gister zag. Je hebt gelijk, schat, ik zal geen conclusies trekken voordat ik Nathan erover spreek.” Hij trekt me tegen Ich aan terwijl we lopen. Het voelde fijn zijn warmte rond me.
    “May, heb je een druk schema vandaag?” vroeg hij nonchalant. Ik keek hem even aan. 'Nee niet echt. Alleen het vak" beheersen van de gaven" en "Sport" Staat op mijn schema. Ik ben voor de rest helemaal vrij.' Zeg ik net zo nonchalant terug. Een meisje kwam weer heupwiegend op ons afgelopen, maar toen ze mij zag trok ze wit wh en liep ze zo snel als ze kon weg. Ik grijns en grinnik even. Nu wisten ze wel van hem af te blijven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    “Nee, niet echt. Alleen het vak ‘beheersen van de gaven’ en ‘sport’ staat op mijn schema. Ik ben voor de rest helemaal vrij.” Zei ze net zo nonchalant terug, waardoor ik even moest grinniken en weer op mijn lip moest bijten om haar niet tegen de muur te drukken en haar te kussen.
    Er kwam een meisje wel erg heupwiegend op ons aflopen, maar ik keek net zo droog terug en toen ze wit wegtrok en snel wegliep, keek ik even naar May naast me. Ze grijnsde en grinnikte even, waardoor ik haar stopte en haar tegen de muur duwde. Dit keer wel.
    “Liefje, je jaagt iedereen weg. Weet je zeker dat je maar een ‘beetje’ jaloers bent?” Ik keek haar met een ondeugende blik en een grijns op mijn lippen aan, terwijl ik één hand naast haar hoofd had en één op haar heup, zodat ze niet weg kon. Mijn gezicht was zo dichtbij dat mijn adem op haar wang sloeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Hij duwde me plots tegen de muur wat me liet grijnzen. “Liefje, je jaagt iedereen weg. Weet je zeker dat je maar een ‘beetje’ jaloers bent?” Hij keek me met een ondeugende blik aan met ook een grijns rond zijn lippen. 'Ik deed serieus niets, maar ik denk dat ze mijn gave nu wel begrijpen.' Zeg ik met een brede grijns. Een hand was naast mijn hoofd en de andere op mijn heup. Ik voelde zijn warme adem tegen mijn wang wat kippenvel op mijn huid bezorgde. Ik boog wat naar voren eb kusde hem op zijn lippen. Hij verdiende het. Hij stond te dichtbij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    “Ik deed serieus niets, maar ik denk dat ze mijn gave nu wel begrijpen.” Zegt ze met een brede grijns, waarna ze wat voorover boog en mij op mijn lippen kuste, wat ik trouwens graag terug beantwoordde. Mijn handen legde ik nu allebei op haar heupen en ik drukte me wat tegen haar aan, terwijl ik haar wat diepzinniger en intiemer terugkuste.
    Abrupt brak ik het daarna af en keek haar grijnzend aan. “Waar had ik dat voor verdiend? Zodat ik zou vergeten dat je een beetje jaloers bent?” Ik grinnikte en keek haar toen aan met een ondeugende grijns. “Gaat mijn lieve schatje dan vanavond met me op een date?” Ik liet mijn vinger met haar haarlok spelen, waarna ik haar verleidelijk in haar nek zoen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Hij beantwoorde de kus en deed zijn andere hand bij mijn heup zodat hij zich tegen me aan kon drukken. Plots stopte hij. “Waar had ik dat voor verdiend? Zodat ik zou vergeten dat je een beetje jaloers bent?” Hij grinnikte en keek me toen aan met een ondeugende grijns. “Gaat mijn lieve schatje dan vanavond met me op een date?” Hij speelde met mijn haarlok en kusde mijn nek. 'Ja en Ik zou niets liever willen.' Zeg ik met een soort van ingehouden adem. Ik kijk hem weer ven recht in de ogen aan. 'Of we kunnen spijbelen.' Zeg ik met een ondeugende grijns. Het was toch maar 3 uurtjes waaronder er 2 sport waren en ik daar een 9 voor sotnd en voor gave gedoe een 8. In praktijk was ik goed ja. Ik keek hem afwachtend aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace
    “Ja en ik zou niets liever willen.” We kijken elkaar recht in de ogen aan. Zij in mijn felblauwe, en ik in haar donkere. “Of we kunnen spijbelen.” Ze heeft een ondeugende grijns op haar gezicht.
    Ik knikte alleen maar op wat zij zei, en kuste haar weer met passie, totdat ik me herinnerde dat ik wel een blokuur op school moest blijven, omdat ik sport nodig had om verder te gaan.
    Met een geïrriteerde en verslagen blik op mijn gezicht keek ik haar daarna aan. “No can do, my sweets, ik moet een blokuur op school blijven voor sport. Anders dan ga ik letterlijk dood.” Vertelde ik haar. Ik wou dat ik de hele dag met haar mee kon spijbelen, want dan deed ik het echt zo, maar het kon niet. Ik moest wachten tot daarna.
    Een pruillip sierde mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    “No can do, my sweets, ik moet een blokuur op school blijven voor sport. Anders dan ga ik letterlijk dood.” hij was best beteuterd net als ik. Waarom hadden we geen spreuken om de tijd stil te zetten. Wacht die hadden we. 'Ik kan de tijd stilzetten.' Zeg ik met een grijns. Ik zie even zijn wat bedoel je. Blik. 'Ik ken een spreuk die er voor zorgt dat de tijd een uur stil staat voor diegene die het gebruikt. De andere merken het niet eens.' Zeg ik met een glimlach. Als hij oké zei konden we leuke dingen gaan beleven waar ik eigelijk wel zin in had, maar ik begreep het als hij nee zei.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Is dat een hint dat je mijn lieverd Jace wilt? -wbw-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja eigelijk wel. Ze wilt hem gewoon helemaal xD. Eigelijk wilt ze gewoon langer bij hem zijn :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    “Ik kan de tijd stilzetten.” Toen ik een blik had dat ik het niet begreep, ging ze verder met uitleggen, “Ik ken een spreuk die er voor zorgt dat de tijd een uur stil staat voor diegene die het gebruikt. De andere merken het niet eens.” Zei ze met een lieve glimlach. And who am I to say no to that?
    Gelijk grijnsde ik groot en drukte mijn lippen op die van haar, terwijl ik haar weer tegen me aan duwde. Daden zijn beter dan woorden, right?
    Dit duurde echter totdat er weer een meisje was, die het verstoorde, want ze tikte me op mijn schouder. Kan ze niet zien dat ik bezig ben? “Jace,” Flirterige toon. “Kan je… -?” Ze kwam niet verder, want ik draaide grommend om en keek haar op een dodelijke manier aan. “J-jace… w-wat is er?”
    Mijn ogen werden langzaam aan zwart en ik knipperde een paar keer met mijn ogen, een gevaarlijke grijns op mijn lippen. “Ik ben bezig, Alicia,” Mijn stem klonk anders en donker en het meisje, Alicia, knikte gelijk, slikte, en liep toen snel weg, waarna ik weer naar May draaide en mijn ogen weer normale kleur kreeg.
    “Waar waren we ook al weer?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    een meisje, Alicia, tikte op zijn schouder. Kon het nog erger. Net een leuk moment en dan komt er weer zo'n kut langs. Ze loopt verschrikt weg, maar waarvan weet ik niet. 'Waar waren we ook alweer?' vroeg hij. Een grijns kwam gelijk op mijn lippen. 'Nou ik ga nu de spreuk zeggen.' Zeg ik met een ondeugende grijns. Ik denk even na over de spreuk. 'Uno Momentum.' Zeg ik zacht, maar een seconde erna staat alles stil behalve ik en Jace. Geen wind geen geluid getjiep. Alleen onze ademhaling. 'Wat zullen we doen.' Vroeg ik zwoel. Ik had hem een uur misschien wel langer voor mezelf. En die gedachte vond ik leuk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    “Nou, ik ga nu de spreuk zeggen.” Zei ze met een ondeugende grijns, en ze leek, dacht ik, even na te denken over de spreuk. “Uno Momentum.” Klonk het zacht, en een seconde erna staat alles stil, behalve May en ik. Er klonk helemaal niets, behalve onze ademhaling.
    “Wat zullen we doen?” Vroeg ze zwoel, en ik tilde haar op, terwijl ik haar tegen de muur drukte en zij zo haar benen om mijn middel kon doen. Mijn handen lagen beide bij haar middel, tegen haar heupen aan.
    “Waar we gebleven waren…” Grijnsde ik groot, voordat ik haar weer op haar lippen zoende. Gelijk intiem en ruw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Hij tilde me op en meteen begreep ik de hint door mijn benen rond zijn middel te zien. Hij duwt me tegen ze muur en zoent me intiem en ruw. 'Waar we gebleven waren...' hij grijnsde groot en breed. Ik voelde dat ik nu al opgewonden werd. 'Laten we een bank of bed opzoeken.' zeg ik al lichtelijk hijgend in zijn mond. Mijn handen die rond zijn nek zaten laat ik naar beneden halen. Een hand doe ik op zijn broek en ik knijp zacht in zijn bobel. Ik voelde dat ik nat werd van onder. Ik had zin.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    “Laten we een bank of bed opzoeken.” Zei ze al lichtelijk hijgend in mijn mond. Toen ze haar handen, die rond mijn nek waren, naar beneden liet zakken, deed ze een hand op mijn broek en kneep zacht in de bobbel die was ontstaan door haar.
    Gelijk moest ik een kreun onderdrukken en mompelde een spreuk, zodat we op mijn kamer belandde. Het was doodstil en alleen ons gehijg was te horen. Onze steeds snellere ademhaling. Ik lag bovenop haar en ik deed mijn shirt weer uit, terwijl ik me naar haar toe boog en haar begon te zoenen in haar nek en toen begerig op haar lippen. Mijn hele lichaam wilde haar nu.

    [Er is nu gewoon even een teleporteer spreuk of zo. 8D Geen idee of ze die hebben... haha, lol. Boeiend ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Hij mompelde een spreuk en we waren plots in zijn kamer. Ook handig natuurlijk. Ons gehijg ging vrolijk door en ik liet even zijn lippen los om mijn shirtje uit te trekken. Mijn zwarte Bh was alles wat nog aan mijn boven lichaam zat en mijn borsten bedekten. Ik kusde hem weer terug en begon zijn broek uit te trekken en gooide het ook ergens op de grond. Ik liet zijn lippen weer los en kroop zelf ook naar beneden. Al had ik nog mijn korte broekje string en Bh aan mocht hij van mij al naakt zijn. Met mijn tand pakte ik zijn boxerrand en trrok ik het van zijn penis. Het was al aardig stijf. Ik hield het in mijn handen en begon er zachtjes rukjes aan te geven en likte zachtjes aan zijn eikel met mijn tong.


    I'm finally back, Finally after a Year break