• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    (...)

    [Die lopen ergens in de gangen op de tweede verdieping. Op zoek naar het klaslokaal waar ze heen moeten.]


    [Eigenlijk is Jerry wel te schattig om ruzie mee te maken maar pech xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    Hij duwde me weer om zodat ik onder zat en ik voelde zijn stijve nog meer groeien. Mijn benen bond ik om zijn middel zodat hij nog dieper in me kon. Hij stoote door tot ik hem voelde ontspannen. Hij had ook zijn hoogtepunt gehad. Hij gaf me een zuigzoen in mijn nek dn borst. Hij hijgde nog na. Dit was echt heerlijk. Ik keek hem verleidelijk aan en gaf hem een kusje op zijn mond. 'Dit moeten we vaker doen.' Zei ik nog steeds nahijgend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste
    Onverschillig haalt hij zijn schouders op en kijkt mij aan. Hij trekt zijn mond open om te antwoorden, maar ik had al de volgende vraag weer gesteld.
    Hij grinnikte zachtjes, waardoor ik even met een glimlach naar hem kijk en ook grinnik. "Dat hoor ik wel vaker," Mompelde hij.
    "Trouwens, bedankt," Zei hij net op het moment dat ik weer wat wou zeggen. Vast bedoelt voor het compliment van zijn uiterlijk.
    "Maar mijn antwoord is simpel," Begon hij. "Tuurlijk flirt ik wel eens met meisjes. Ik blijf een jongen. Maar alleen wanneer ik er zin in heb," vervolgde hij.
    "Ik bedoelde het niet slecht over dat vaag zijn, hoor, maar je reageert heel anders naar mij toe dan de meeste Caligas. Hun kijken mij namelijk altijd heel arrogant en kleinerend aan, omdat ik het nichtje ben van Jace, you know? Vooral de meisjes doen dat, vast omdat Jace ze allemaal stuk voor stuk played." Ik trek even mijn wenkbrauw op en kijk hem dan nieuwsgierig aan. "Weet jij trouwens wie May is?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    [Eigenlijk is Jerry wel te schattig om ruzie mee te maken maar pech xd]


    [Verzin dan eerst maar een goede reden. Want ik heb ook wel zin in wat actie!]

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Ik zucht even als ik niemand van Caligas bij het lokaal zie. Serieus, waar ís iedereen. Jace en May heb ik alleen vanochtend even gezien. Nathan net nog, maar toen ben ik niet met hem gaan praten aangezien hij met zo'n Leonim stond en Philip heb ik helemaal nog niet gezien.
    Een eindje verderop zie ik twee Leonim staan. Jerry en Louise. Ik duw mezelf van de muur af en loop naar ze toe. 'Jerry, heb jij Nathan ergens gezien?' vraag ik. 'De laatste keer dat ik hem zag stond hij met dat vriendinnetje van jouw,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip Wayne Parker.

    "Ik bedoelde het niet slecht over dat vaag zijn, hoor, maar je reageert heel anders naar mij toe dan de meeste Caligas. Hun kijken mij namelijk altijd heel arrogant en kleinerend aan, omdat ik het nichtje ben van Jace, you know? Vooral de meisjes doen dat, vast omdat Jace ze allemaal stuk voor stuk played," Ratelt ze aan één stuk door.
    "Ik moet toegeven, af en toe hangen de meiden om mijn nek en flirten ze een eind weg. Tuurlijk doe ik mee, maar dat is voor de lol. Ook de verkering die ik met de meiden van Caligas heb zijn vaak nep, ook al lijkt het echt. Je kan me dus een player noemen," Geef ik eerlijk toe. "Maar ik heb ook zo mijn momenten dat ik die meiden niet uit kan staan," Vervolg ik en hou dan mijn mond.
    Celeste trekt haar wenkbrauw op en kijkt me nieuwsgierig aan. "Weet jij trouwens wie May is?"
    Ik maak een gebaar met mijn hand. "Een Caligas meisje," Zeg ik tegen haar. "Maar waarschijnlijk weet jij dat ook wel," Mompel ik. "Trouwens, de laatste tijd gaat hij wel veel op met Jace,"

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Aurora komt naar mij en Louise toegelopen. Ze heeft een verveelde houding.
    "Jerry, heb jij Nathan ergens gezien?" Vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders op. "Weet ik veel," Mompel ik.
    "De laatste keer dat ik hem zag stond hij met dat vriendinnetje van jouw,"
    Mijn gezichtsuitdrukking veranderd van normaal naar geërgerd. "Ze is mijn vriendinnetjes niet," Bijt ik haar toe.

    Louise Erika Sweet
    'Jerry, heb jij Nathan ergens gezien?' Vroeg Aurora nadat ze naar ons toe kwam. 'Weet ik veel.' Mompelde Jerry een beetje. 'De laatste keer dat ik hem zag stond hij met dat vriendinnetje van jouw,' Jer raakte geërgerd.
    'Ze is mijn vriendinnetjes niet,' Beet hij haar toe. 'Oke als we ruzie krijgen en het loopt uit de hand dan ga ik iemand slaan.' Dreigde ik en keek ze allebei aan. Ruzie was het laatste wat ik wilde


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurory 'Aury' Ember Montgomery
    'Weet ik veel,' mompelt Jerry.
    'En ze is mijn vriendinnetje niet,' bijt hij me daarna toe.
    'Oh, dus je weet wel over wie ik het heb,' zeg ik grijnzend.
    'In elk geval, ik zag ze vanochtend samen staan en aangezien jij bij haar in de afdeling zit dacht dat ik dat jij het misschien wel zou weten, maar niet dus,' voeg ik er schouderophalend aan toe.
    'Oke als we ruzie krijgen en het loopt uit de hand dan ga ik iemand slaan.' dreigt Louise.
    Ik rol met mijn ogen en kijk haar aan. 'Jaja, het zal wel,'

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 17:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Oke als we ruzie krijgen en het loopt uit de hand dan ga ik iemand slaan," Dreigt Louise.
    Ik kijk haar verbaasd aan en trek één wenkbrauw op. "Ga je mij dan ook slaan?"
    "Oh, dus je weet wel over wie ik het heb," Zegt ze met een grijns.
    Ik zucht even. "Ja, ik weet over wie je het heb," Zeg ik en steek één hand in mijn broekzak.
    "In elk geval, ik zag ze vanochtend samen staan en aangezien jij bij haar in de afdeling zit dacht dat ik dat jij het misschien wel zou weten, maar niet dus,"
    "Ik weet ook niet álles," Mompel ik.
    Na het dreigement reageert Aurora verveeld. Ze rolt met haar ogen en kijkt naar Louise. "Jaja, het zal wel,"
    Ik kijk Aurora aan. "Kun je nou niet één keer normaal doen?"

    Celeste Fox
    “Ik moet toegeven, af en toe hangen de meiden om mijn nek en flirten ze een eind weg. Tuurlijk doe ik mee, maar dat is voor de lol. Ook de verkering die ik met de meiden van Caligas heb zijn vaak nep, ook al lijkt het echt. Je kan me dus een player noemen,” Gaf hij eerlijk toe, en ik luisterde aandachtig naar hem. Nog nooit was een Caligas ooit zó eerlijk tegen me geweest! “Maar ik heb ook zo mijn momenten dat ik die meiden niet uit kan staan,”
    Hij hield daarna zijn mond, totdat ik vroeg wie May was, toen maakte hij een gebaar met zijn hand. “Een Caligas meisje, maar waarschijnlijk weet jij dat ook wel,” Mompelde hij een beetje, waarop ik mijn schouders ophaalde en grijnsde. “Trouwens, de laatste tijd gaat zij wel veel op met Jace.”
    “Fuck!” schold ik gelijk, en ik sprong gelijk op, terwijl ik een hand door mijn haar haalde en toen begon te ijsberen. “Ik wist het… Misschien gaat hij haar ook playen… en dan…” Mompelde ik, meer in mijzelf dan dat ik tegen Philip praatte. Ik keek naar boven, naar het plafond, alsof daar ergens een antwoord te vinden was. Toen schudde ik mijn hoofd en plofte ik weer naast hem neer op de bank, terwijl ik mijn benen optrok en naar hem keek met een verward en moeilijk gezicht. Ik moet het gewoon negeren, ze kiest er vast zelf voor…
    “Wat heb jij trouwens voor kracht? Of houd je dat liever voor jezelf?” Grijnsde ik, en stak plagerig mijn tong uit. Ik vond hem aardiger en eerlijker dan alle andere Caligas, zelfs beter dan mijn bloedeigen neef.

    Jace Fox
    Ze had haar benen om mijn middel gebonden, zodat ik nog dieper in haar kon en ik kreunde hard, terwijl ik haar bij haar heupen had gegrepen en stevig vasthield. Toen had ik me ontspannen, en keek ik haar zwaar hijgend aan. Ze keek me verleidelijk aan en gaf me een kusje op mijn mond. “Dit moeten we vaker doen.” Zei ze, ook nog steeds nahijgend.
    Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en keek haar verlekkerd aan, terwijl ik langzaam uit haar ging. Er liep vocht tussen haar benen vandaan en ik gooide de condoom in de prullenbak, terwijl ik hijgend naast haar neer plofte. “Je was perfect,” Grijnsde ik, waarna ik mijn arm om haar middel deed en weer tegen me aantrok.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Eten! (Dit keer wel warm. @Morticia: You know what I mean.]

    Louise Erika Sweet
    Ik volgde de "ruzie". 'Ga je mij dan ook slaan?' Vroeg Jer. Plagend gaf ik een glimlach, maar Aurora keek zelfs na mijn dreigement verveeld. 'Jaja, het zal wel,' Jer keek haar aan.'Kun je nou niet één keer normaal doen?'
    'Waarom zoeken de Caligas altijd ruzie?' vroeg ik , terwijl ik geïrriteerd was. 'mensen scholen zijn zo veel makkelijker. je hebt een klas met jongens en meisje op een behaald niveau en niet 2 afdelingen die elkaar de hersens in kunnen slaan.' Klaagde ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Password schreef:
    [Eten! (Dit keer wel warm. @Morticia: You know what I mean.]

    [Hahaha, yes I know what you mean. 8D
    Eetsmakelijk dan maar! (:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Philip Wayne Parker.

    "Fuck!" Scheld ze uit door de bibliotheek. Met één simpele beweging spring ze op van de bank en begint door de kamer te lopen.
    Ik frons mijn wenkbrauw en kijk haar aan.
    "Ik wist het… Misschien gaat hij haar ook playen… en dan…" Mompelt ze. Het zal wel niet tegen mij zijn, want het lijkt alsof ze me compleet vergeten is. Wauw. Ik voel met letterlijk onzichtbaar.
    Ze wendt haar blik naar het plafond, schud haar hoofd en laat zich weer op de bank zakken. Haar benen trekt ze op de bank.
    Ik kijk haar aan, terwijl mijn blik enigszins normaal is geworden. Ze kijkt verward en moeilijk.
    "Dat is toch niet jouw probleem? Ik bedoel, je zegt net dat je hem geen leuke neef vindt en toch maak je je zorgen over de gene die hij played?"
    "Wat heb jij trouwens voor kracht? Of houd je dat liever voor jezelf?" Grijnst ze dan en steekt haar tong naar me uit.
    Ik grijns even, concentreer me en knip met mijn vingers. Het licht in de complete kamer flitst uit.
    "Ik kan elektriciteit besturen," Zeg ik tegen haar en knip het licht weer aan.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Plagend lacht Louise naar me. Dan beschouw ik als een ja.
    "Waarom zoeken de Caligas altijd ruzie?" Zegt ze lichtelijk geïrriteerd. "mensen scholen zijn zo veel makkelijker. je hebt een klas met jongens en meisje op een behaald niveau en niet 2 afdelingen die elkaar de hersens in kunnen slaan,"
    Ik begin te lachen om haar reactie. Wanneer Louise en Aurora me geïrriteerd aankijken stop ik en bloos lichtjes. "Sorry," Mompel ik.
    "Aurora, als jij je mond houdt, is iedereen blij," Zeg ik met een grijns.