• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik schud lachend mijn hoofd, ´Stad is goed, en geloof me schat, je gaat geluk nodig hebben,´ en steek mijn tong naar haar uit. Ik laat mijn hand even door mijn haar gaan, eigenlijk een slechte gewoonte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Ik heb heus geen geluk nodig sweetcheekes,' grijns ik.
    'En let's go then voordat we betrapt worden, ' voeg ik er aan toe met een verleidelijke glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Hmm, zeg nooit van niet lovely,' en grijns even. 'Mijn auto staat geparkeerd aan de linkerkant van de school. We kunnen wel snel sneaken,' zeg ik met een lachje. Dit gaat nog leuk worden. Toch voel ik me hier best vaag bij. Het gevoel kan ik niet precies plaatsen maar het blijft vaag.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Kom, dan gaan we,' zeg ik glimlachend.
    Ik werp hem nog een knipoog toe en loop dan expres heupwiegend voor hem uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga slapen x]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Is goed, slaaplekker xx]

    Nathan Alexander Daniels

    Zij speelde het goed, ik meoet het toegeven. Ik grijnsde even en liet haar voorop lopen. Na een tijdje liep ik geluidloos verder en versnelde mijn pas waardoor ik achter haar liep, 'Hmm, misschien moet je iets minder sexy doen schatje, anders is er zometeen geen Samuel meer,' zeg ik met een klein grijnsje in haar hoor.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 2:12 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ik één keer. Ik werd wakker in het ziekenhuis nadat ik flauwviel op school. Het was een dokter," Zegt ze met haar ogen op het glas water in haar hand. "Het erge nog wel is dat het voor het gezicht was van mijn ouders. Ik herinner me ook niet hoe ik zo geworden ben. Bij de meesten blijft het eeuwig bij," Haar stem klinkt behoorlijk verdrietig.
    Ik weet dat Louise een vampier is en mensenbloed nodig heeft, maar het is knap van haar dat ze maar één keer iemand gedood heeft.
    "Hoe ben jij dan een vampier geworden?" Vraag ik nieuwsgierig. Ondertussen trek ik mijn shirt recht en woel door mijn haar.

    Feline Haven Chase
    'Hmm, misschien moet je iets minder sexy doen schatje, anders is er zometeen geen Samuel meer,' zegt Nathan in mijn oor.
    Ik blijf staan waardoor hij tegen me opbotst. 'Wie, of wat, is Samuel?' vraag ik fronsend.
    Ik draai me om zodat ik hem aan kan kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan alexander Daniels

    'Samuel?' Ik wenk naar de jongen die haar half kwijlend aan kijkt. Als ze zich omdraait veranderd die blik in een grijns wanneer hij naar ons toe wil lopen. 'Dat is Samuel,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Samuel?' Nathan wenkt een jongen die zowat loopt te kwijlen. 'Dat is Samuel,'
    Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar Nathan en kijk dan naar de jongen, die dus Samuel heet.
    Hij komt onze kant op gelopen en heeft een grijns op zijn gezicht. 'Zo zo, Nathan,' grijnst hij terwijl hij zijn ogen over me heen laat glijden en op bepaalde punten blijft hangen. 'Je hebt me nooit verteld dat je zo'n sexy en lekker vriendinnetje hebt. Heb je er problemen mee als je haar moet delen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Hoe ben jij dan een vampier geworden?' Vroeg hij nieuwsgierig. Hij trok even zijn shirt recht en woelde m,et zijn hand door zijn haar.'Kan ik me niet herinneren. Niet waar, wanneer, hoe en waarom.' Zei ik een beetje boos. Naar jaren was ik er nog steeds niet achter gekomen, maar stiekem wist moest ik het weten. Even door zoeken dus.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nathan Alexander Daniels

    Ik haal mijn wenkbrauw op. 'Ik deel niet,' zeg ik dan vast besloten. 'Alleen met haar zelf,' Hij grijnst, 'Hmm, Nathan is een beetje gierig geworden hé,' Ik frons, 'Ga zelf opzoek naar iemand, en voor de duidelijkheid. Ze is mijn vriendin niet,' Ik fronste even om mijn eigen gedachte, waarom? Waarom deed ik opeens zo? Ik gromde nog even en toen ik weg wou lopen had hij me bij mijn pols gepakt, 'Je weet toch dat dat grommen niet bij me werkt he Nate?' Ik kijk hem aan, en hij grijnst waarna hij weer een blik over Feline laat glijden, ik rolde met mijn ogen aangezien het me een klein beetje boos maakte. Ik vloerde hem in één beweging en duwde mijn hand tegen zijn bost, 'Blijf met je poten van me af,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Ik deel niet. Alleen met haarzelf,' zegt Nathan. Hij klinkt vastbesloten,
    'Hmm, Nathan is een beetje gierig geworden hé,' grijnst Samuel.
    'Ga zelf opzoek naar iemand, en voor de duidelijkheid. Ze is mijn vriendin niet,' antwoordt Nathan.
    Nathan gromt nog even en we willen weglopen maar Samuel pakt Nathan bij zijn pols. 'Je weet toch dat dat grommen niet bij me werkt he Nate?' grijnst hij waarna hij zijn blik weer over mij heen laat glijden.
    Nathan rolt met zijn ogen en vloert hem. 'Blijf met je poten van me af,'
    Samuel grijnst alleen maar en komt weer overeind waarna hij zijn arm om mijn middel slaat en mij tegen zich aantrekt. Ik probeer hem weg te duwen maar hij is sterker. 'Dan moet ik maar met mijn poten aan iemand anders zitten,' grijnst hij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Oke, dat deed hij nou niet serieus he. 'Ik vervloek deze dingen nu echt,' zeg ik en doelde op de handboeien, 'Daar door gaat hem slaan iets moeilijker maar oke.' Samuel keek even vragend maar wuifde het weg, 'Hmm, dus kom jij met mij mee schatje?' vraagt hij met een grijns. 'Samuel oprotten, nu.' zeg ik dan nog en probeer me lichtjes in te houden. Hij grijnst alleen en blijft zo staan en blijft maar aandringen. 'Oke, nu is het genoeg,' roep ik waarna ik hem van haar aftrek. Ik zoek zijn grootste angst op en gebruik dan die tegen hem, 'En laat haar voortaan met rust, wil je,' roep ik er nog achterna als hij met verstijfde blik achter blijft.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Ik vervloek deze dingen nu echt. Daar door gaat hem slaan iets moeilijker maar oke.' zegt Nathan.
    Samuel kijkt even vragend maar richt zich dan weer op mij. 'Hmm, dus kom jij met mij mee schatje?' grijnst hij.
    'Samuel oprotten, nu.'
    Samuel blijft grijnzen en aandringen dat ik met hem mee moet gaan.
    'Oke, nu is het genoeg,' roept Nathan ineens waarna hij Samuel bij me weg trekt. Zijn ogen krijgen weer die aparte kleur.
    'En laat haar voortaan met rust, wil je,' voegt hij er aan toe terwijl Samuel verstijfd blijft staan.
    'Laten we maar gaan,' mompel ik en trek hem mee aan zijn arm. 'Lekkere vrienden heb jij,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered