• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox
    Ze kuste me terug en begon mijn broek uit te trekken, waardoor ik grijnsde, en zij het ergens op de grond gooide, maar ik lette er niet eens op. Ik lette alleen op haar, en ik trok haar korte broekje uit, die ik ook ergens op de grond gooide.
    Met een licht gehijg, die steeds zwaarder werd, voelde ik hoe May mijn boxerrand pakte met haar tanden en deze ook uittrok. Mijn lieve vriend was al aardig stijf en ik voelde me warmer worden toen ze er zachtjes rukjes aan begon te geven en zachtjes met haar tong aan mijn eikel likte. Een luide kreun vulde de kamer en ik duwde haar terug op het bed, terwijl ik haar BH en string ook uit trok.
    “May, je weet het zeker… toch?” Hijgde ik zwaar naar haar, terwijl ik hete, passievolle zoenen gaf in haar nek naar beneden, over haar sleutelbeen en toen over haar borsten en buik. Mijn handen bewogen over haar lichaam en streelden haar waar het maar kon.

    [ik ga naar bed, maar reageer misschien nog met mobiel, vader zeikt -,-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    “May, je weet het zeker… toch?” Hijgde hij. 'Ja ik weet het zeker.' Zeg ik met een kreun. Ik wist het dan ook zeker. Zijn handen gleden over mijn hele lichaam en ik voelde huiveringen. Een harde kreun vulde de kamer toen hij vlakbij mijn clit streelde. Ik had zin en niet bepaald een beetje ik had erge zin. Mijn vocht droop bijna via mijn benen naar beneden. Ik wou hem en ook meteen zo graag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace
    "Ja ik weet het zeker." Ze kreunde en ik kon niets anders dan grijnzen. Zeker toen een harde kreun de kamer vulde toen ik met mijn vingers bij haar clit kwam, dus ik ging even door met strelen in dat gebied. May werd nat en dat voelde ik, dus pakte ik behendig een condoom uit mijn nachtkastje en deed deze om mijn, al stijve, penis. Ik zoende May weer overal maar drukte mijn lippen toen tegen die van haar en ik kuste haar toen hongerig, intiem, alsof ik haar nodig had om verder te leven. Op dat moment kwam ik zachtjes bij haar naar binnen.

    [Ik heb deze even via mobiel geschreven. Zou je nog wel willen reageren met die andere? ;$]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ik zou dan even snel omkleden. Als ik ik jouw was," Zegt ze tegen me en pakt een boek dat ze openslaat.
    "We hebben zo iets met gave besturen. Daar is het niet altijd er om te laat te komen," Ze slaat het boek weer dicht.
    "Oké," Ik sta op van de bank en loop de kamer uit. Met een snelle sprint ben ik boven in mijn eigen kamer. Uit mijn tas haal ik een potje gel. Ik loop naar de badkamer en was mijn haar en gezicht. Daarna droog ik het af en breng mijn haar in model. Nog even snel trek ik een andere trui aan en daarna ren ik terug naar de woonkamer.
    "Ik ben klaar," Zeg ik met een grijns tegen Louise.

    Philip Wayne Parker.

    Nadat ik een korte douche genomen had, trek ik mijn kleding aan en smeer gel in mijn haar.
    Rustig loop ik alle trappen af naar de eerste verdieping. Het ontbijt heb ik gemist, maar dat maakt me niet veel uit. Zoveel honger heb ik toch niet.
    Ik slenter langs de bibliotheek en zie een meisje zitten. Ze leest een boek.
    Ik heb haar nog niet eerder gezien bij de Caligas. Zal ze van de Leonim zijn? Ach, wat maakt het uit.
    Verveeld slenter ik naar een bank, vlakbij de stoel waarop zij zit. Ik leg mijn benen op tafel en kijk naar haar.
    "Goedemorgen schoonheid," Zeg ik met een grijns.

    Celeste
    "Goedemorgen schoonheid," hoorde ik opeens en ik keek verveeld op uit mijn boek. Ik zag een jongen die bij Caligas hoorde en ik vroeg me af of ze inderdaad allemaal players zijn.
    Hoorde ze niet bij ons Leonim weg te blijven?
    Hij had zijn benen op de tafel gelegd en zag er ook een beetje verveeld uit, want alsof hij überhaupt vrijwillig naar de bibliotheek zou gaan..
    "Als Jace je stuurt, kan je net zo goed oprotten," meldde ik hem, waarna ik mijn boek weer opendeed en verder las. "Just so you know, ik ben een Leonim hé, en geen Caligas. Moet je niet met je eigen afdeling omgaan?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Even eten, ik reageer straks. (:]

    Password schreef:
    [Even eten, ik reageer straks. (:]

    Heb je lekker gegeten?^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Heb je lekker gegeten?^^


    [Haha, ja. ;D
    Ben bezig met het schrijven van een reactie. (:]

    Philip Wayne Parker.

    "Als Jace je stuurt, kan je net zo goed oprotten," Zegt ze en leest rustig verder.
    Ik schud mijn hoofd. "Nee, die heb ik vanochtend nog niet gesproken,"
    "Just so you know, ik ben een Leonim hé, en geen Caligas. Moet je niet met je eigen afdeling omgaan?"
    Ik haal mijn schouders op en kijk naar haar. "Ik ga om met wie ik wil, wanneer ik wil," Zeg ik tegen haar.
    "De meiden van de Caligas zijn allemaal net hoeren, het enigste wat ze kunnen is flirten en daar heb ik geen zin in," Vervolg ik en woel door mijn haar. Waarschijnlijk krijg ik problemen omdat ik met een Leonim omga. Ach, jammer dan.

    Celeste
    Hij schud zijn hoofd, wat ik zie uit mijn ooghoeken. "Nee, die heb ik vanochtend nog niet gesproken," Even keek ik weer op uit mijn boek en keek hem met vernauwde ogen aan. Hij haalde net op dat moment zijn schouders op en kijkt naar mij.
    "Ik ga om met wie ik wil, wanneer ik wil. De meiden van de Caligas zijn allemaal net hoeren, het enigste wat ze kunnen is flirten en daar heb ik geen zin in," Vervolgde hij en woelde door zijn haar.
    "Dan ben je bij mij aan het juiste adres, want ik ben totaal niet in de bui om met iemand te flirten," Zeker niet bij een Caligas. Waar was Jace trouwens gebleven? Die player...
    Ik keek de jongen aan met een bepaalde blik en klapte het boek dicht, die ik op tafel legde. "Hoe heet je?" vroeg ik nogal nieuwsgierig, maar ook een beetje wantrouwig. "Ik ben het nichtje van Jace, what sucks for him, omdat ik niet bij de Caligas hoor." Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen.

    (warm eten?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Philip Wayne Parker.

    Het meisje werpt een blik op mij. "Dan ben je bij mij aan het juiste adres, want ik ben totaal niet in de bui om met iemand te flirten," Oké, gelukkig. Misschien kan ik dan met haar een normaal gesprek hebben. Hoewel ik slecht ben ik het verzinnen van gespreksonderwerpen.
    Ze klapt het boek dicht en legt het op tafel. "Hoe heet je?"
    Ik wil net antwoorden, maar ze is me voor.
    "Ik ben het nichtje van Jace, what sucks for him, omdat ik niet bij de Caligas hoor," Ze rolt met haar ogen.
    Ik trek mijn benen op en ga 'normaal' op de bank zitten. Mijn normaal dan. Een beetje onderuitgezakt en mijn hand onder m'n hoofd.
    "Philip," Beantwoord ik haar vraag. "Gelukkig heb ik geen familie op school," Er komt een kleine grijns op mijn gezicht. En als mijn neefjes of nichtjes op deze school zouden komen, passen ze perfect bij de Caligas.

    [Nou, mijn eitje was warm. ;D
    Maar, nee. Het was gewoon brood en zo.]

    Celeste Jade Fox:
    Hij trekt zijn benen op en gaat 'normaal' op de bank zitten. Nou ja, hij gaat een beetje onderuitgezakt zitten met zijn hand onder zijn hoofd. "Philip," Beantwoord hij mijn vraag. "Gelukkig heb ik geen familie op school," Er komt een kleine grijns op zijn gezicht.
    Er komt een diepe zucht mijn mond uitrollen en ik bijt even op mijn lip als ik hem weer aankijk. "Ja en Jace doet net alsof ik geen familie voor hem ben, ik ben een schaamte voor de familie of zo, vind hij," Een beetje boos doe ik mijn armen over elkaar en sta dan op om naast de jongen te zitten op de bank.
    "Jij bent anders dan de meeste gasten van Caligas hoop ik, of ben jij ook zo'n player die alle meisjes bijhoudt die hij gehad heeft?" Gelijk komt er een dodelijke blik op mijn gezicht.

    (ik schrijf btw op mijn mobiel dus als ik offline ben, kom ik daarna wel weer terug ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Philip Wayne Parker.

    Ze zucht diep en bijt op haar lip. "Ja en Jace doet net alsof ik geen familie voor hem ben, ik ben een schaamte voor de familie of zo, vind hij," Abrupt slaat ze haar armen over elkaar en gaat naar me op de bank zitten.
    Ik wist wel dat Jace Celeste nou niet echt zijn allerleukste nichtje vindt, maar dit is voor mijn compleet nieuw.
    "Jij bent anders dan de meeste gasten van Caligas hoop ik, of ben jij ook zo'n player die alle meisjes bijhoudt die hij gehad heeft?" Ze kijkt me aan. Als blikken konden doden, lag ik nu morsdood op de bank.
    "Ik weet hoeveel meiden ik verslonden heb, maar ik ben geen player die continu loopt te flirten met alle meiden om zich heen," Vertel ik eerlijk. Het is de waarheid.

    [Oke. (:]

    Celeste Jade Fox
    "Ik weet hoeveel meiden ik verslonden heb, maar ik ben geen player die continu loopt te flirten met alle meiden om zich heen," Vertelde hij, maar ik wist niet zeker of ik hem vertrouwen op zijn antwoord. Al zag hij eruit alsof hij echt de waarheid sprak, hij kon natuurlijk ook getrained erin zijn om te liegen, maar dit keer zal ik het wel geloven.
    Om hem toch nog een keer te testen, vraag ik, "Hm, maar ik weet zeker dat je heel veel meisjes om je heen hebt. Je ziet er niet bepaald slecht uit," Ik haalde mijn schouders op alsof het me niets boeide. "Wijs je ze dan nog steeds af of ga je erin mee?"
    Wat ik tot nu toe had gehoord, was hij heel anders dan mijn neef Jace. Hij gaat om met wie hij wil, houd niet van die sletten van Caligas (of heeft er in ieder geval geen zin in) en doet heel anders tegen me dan een andere Caligas.
    "Je bent best wel vaag weet je dat?" kwam er toen mijn mond uit rollen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.