• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    We lopen allebei weer een andere kant op maar worden nog net niet tegen elkaar aan geknald.
    'Daar?' vraagt Nathan.
    Ik volg zijn vinger en knik. 'Het zal wel moeten,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik zucht en ga mopperend daar zitten. Het irriteerde me enorm en ik zuchtte en begon maar aan mijn ontbijt. 'Shit,' roep ik dan. 'Ik ben mijn telefoon vergeten op mijn kamer, we moeten zo nog even langs,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Shit. Ik ben mijn telefoon vergeten op mijn kamer, we moeten zo nog even langs,' roept Nathan ineens.
    Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Is goed,' mompel ik. 'Ik heb toch geen honger,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik pak mijn koffie op, 'Maakt twee van ons,' en sta dan op. 'Ik hoef alleen een beker koffie goed genoeg,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Laten we gaan dan,' zucht ik.
    Ik sta op en wil alvast naar de uitgang lopen maar bedenk me dan dat ik natuurlijk op Nathan moet wachten en slaak een diepe zucht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik zucht en loop naar haar toe, we lopen de weg weer terug en als we er zijn pak ik snel mijn telefoon 'Got it,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Nou, yaay voor jou,' zeg ik sarcastisch.
    Ik haal een hand door mijn haar en zucht even.
    'Kunnen we dan nu gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Zeur niet zo chick,' roep ik nog en loop dan voor haar naar beneden. In de hal komt Cassie naar me toe, Feline loopt nog achter en ze grijnst, 'Hmm, jou heb ik lang niet meer gezien Nate,' zegt ze met een verleidelijke stem in mijn oor. Ik grijns, 'Hmm, nee inderdaad,' antwoord ik dan terug. Ze komt dichterbij en ik grijns, 'Hmm, en wat gaat meneer dan doen?' vraagt ze nog en rustig open ik mijn mond om iets te zeggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Ik rol met mijn ogen en duw ze uit elkaar. 'Romeo hier gaat tweede jaars bijles geven,' zeg ik onschuldig. 'Is dat niet lief van hem?'
    Cassie werpt Nathan een minachtende blik toe en ik moet op mijn lip bijten om niet zachtjes te lachen.
    'Achja, ik heb het toch druk,' zegt Cassie waarna ze snel omdraait en wegloopt.
    'Slet,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik wil nog protesteren maar ze is al weg, 'Waarom!?' roep ik dan verontwaardigt. Ik gromde even, 'Echt jij bent ongelooflijk,' maar hou alweer mijn mond en loop snel de gang door weet ik veel waar naar toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Ja, ik weet dat ik ongelofelijk ben,' zeg ik bijdehand terwijl ik gedwongen word om achter hem aan te lopen.
    Dan krijg ik ineens een idee. Nathan en ik zitten toch nog lang aan elkaar vast, dan kunnen we net zo goed een spelletje spelen.
    Ik loop iets sneller zodat ik naast hem kom en druk hem dan tegen de muur.

    I heard you're a player
    so let's play a game.
    Let's sweet talk
    Let's play fight.
    Let's tell each other good morning and good night everyday.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    `Nathan Alexander Daniels

    Voor ik het weet ben ik tegen de muur aan gedrukt. 'I heard you're a player
    so let's play a game. Let's sweet talk. Let's play fight. Let's tell each other good morning and good night everyday. Let's take walks together. Let's give each other nicknames. Let's hang out with each others' friends. Let's go on dates. Let's talk on the phone all night long. Let's hold each other. Let's kiss and hug. And whoever falls in love first?
    Loses' Fluistert ze dan in mijn oor. Ik sta even versteld van haar plotselinge verandering maar grijns dan kort, 'Challenge Accepted,' zeg ik net zo zacht als eerst.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Hij lijkt verbaasd maar grijnst kort daarna alweer.
    'Challenge Accepted,' zegt hij zacht.
    Ik grijns lichtjes en laat hem dan los. 'Veel succes Babycakes,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 1:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Omg, hoe verzin je die Babycakes ahaha ]

    Nathan Alexander Daniels

    'Ik denk eerder dat jij die nodig gaat hebben love,' zeg ik dan en een grijns speelt weer op mijn gezicht, 'We waren op weg naar?' vraag ik dan en loop weer naast haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Haha geen idee xd Het kwam ineens in me hoofd]

    Feline Haven Chase
    'Ik dacht het niet,' grinnik ik en ik knipoog naar hem.
    'En we waren niet echt op weg naar iets aangezien we allebei geen honger hebben,' zeg ik schouderophalend. 'Veel zin in de les heb ik ook niet dus we kunnen de stad wel in gaan.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered