• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Jerry knielt bij haar neer en legt zijn hand op haar schouder.
    'Gaat het Louise?' vraagt hij.
    'Ik voel me niet goed.' zegt ze.
    'Misschien moet je naar de ziekenboeg gaan,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May rose White
    “Je was perfect,” Zei hij terwijl hij me in zijn armen nam. Mijn hoofd liet ik steunen op zijn warme borst. 'Jij ook.' zeg ik met een verlekkerde zucht. Ik druk een kort flirterig kusje op zijn lippen en snuif zijn geur op. De condoom had bij al weggegooid. Opeens hoorde ik weer vogels fluiten en de wind waaien. 'Het uur is om.' Zeg ik met een kleine glimlach. Ik pak Zijn hand vast en blijf bij hem zitten. Zijn hand doe ik op mijn buik terwijl mijningers in de zijne verstrengelde. Dit was het paradijs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Morgen krijgen jullie reactie's van Jerry & Philip. Sorry for that.
    Ik heb het druk met school en ga weer verder leren.]

    Password schreef:
    [Morgen krijgen jullie reactie's van Jerry & Philip. Sorry for that.
    Ik heb het druk met school en ga weer verder leren.]

    [Ik vind het goed, hoor. Veel plezier met leren, haha!
    Echt leuk hoe school altijd wel íets weet te verpesten... -kucht, sarcasm, kucht-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    [Morgen krijgen jullie reactie's van Jerry & Philip. Sorry for that.
    Ik heb het druk met school en ga weer verder leren.]

    [Maak niet uit. Ik heb lekker aan een story kunnen werken :3. jammer dat het geen vakantie meer is. Al ben ik volgende week 2 dagen vrij]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [YEAH. Ik ben er weer. School is geweldig! Het is zo leuk hoe die leraren je leven verpesten! En dat dat huiswerk, enig !! ._. ]

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ik voel me niet goed," Zegt Louise.
    "Misschien moet je naar de ziekenboeg gaan," Mompelt Aurora.
    Ik knik kort en steek dan mijn hand uit om haar overeind te trekken. "Zullen we dat dan maar doen?"
    Het is raar dat ik het voorstel van een Caligas opvolg, maar ze heeft gelijk.

    Password schreef:
    [YEAH. Ik ben er weer. School is geweldig! Het is zo leuk hoe die leraren je leven verpesten! En dat dat huiswerk, enig !! ._. ]

    [Hahaha, ja, zoiets dacht ik al! Het is echt super hoe de leraren je ook altijd ergens mee bedreigen, hé? (Extra huiswerk, nablijven, schoonmaken...) Zeker als je even de les wat leuker wilt maken. -a-
    *sarcasm all the way*
    Mijn post staat trouwens op de vorige pagina 8D]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:46 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Philip Wayne Parker.

    "Voor de gezelligheid," Ze zucht diep.
    Alsof ik zo gezellig ben.. Mwah. Sommige mensen vinden van wel.
    "Ik ben nerveus, want ik werd gevraagd om vanavond wat te zingen in dat restaurantje... Ik ken er mensen, you know," Legt ze uit.
    Oké, ik wist niet dat Celeste kan zingen. Ik kan het totaal niet, hoewel mijn ouders beide wel aardig kunnen zingen. Misschien heb ik het talent, het zal wel niet. In ieder geval kan ik gitaar spelen.
    Ik grinnik zachtjes. "Ik wil jou wel eens horen zingen," Zeg ik met een grijns.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Hahaha, ja, zoiets dacht ik al! Het is echt super hoe de leraren je ook altijd ergens mee bedreigen, hé? (Extra huiswerk, nablijven, schoonmaken...) Zeker als je even de les wat leuker wilt maken. -a-
    *sarcasm all the way*
    Mijn post staat trouwens op de vorige pagina 8D]


    [Wees blij dat ik nog leef. Als blikken konden doden lag ik dood in het lokaal. Ik leg het wel ff uit.
    Laatste uur hadden we economie en het was doodstil, schreeuw ik zo door de klas; "Het is stil aan de overkant!" Zit daar een vriendin van me, schreeuwt die terug. "Het is niet meer stil aan de andere kant!" En we waren al melig, dus de hele klas lag slap. Echt geweldig, maar die vrouw keek me boos aan en zij zo; "Maartje, hou je mond dicht," Ik zo; "Oké!"]

    Celeste Fox
    “Ik wil jou wel eens horen zingen,” Zegt hij met een grijns en ik moet er even over lachen, totdat ik weer met een bedenkelijke blik tegen de leuning zak en mijn elleboog hierop zet om mijn hand onder mijn hoofd te doen als ondersteuning. Zo kijk ik hem aan met een grijns op mijn gezicht.
    "Dan is vanavond daar je kans toe,” Grinnikte ik en haalde even snel een hand door mijn haar.
    Ik kuch even alsof we iets fouts deden en kijk hem dan op een normale manier aan. “Wat heb je trouwens voor les? Want je kwam wel gezellig de bibliotheek in…”
    Ik dacht dat ik zo meteen les had om mijn krachten beter in controle te houden en ermee om te gaan, dus helaas moest ik zo wel gaan.

    [Hahahaha, O, geniaal! Maar wat maakt het uit bij economie dan? Economie is toch saai, dus het maakt niet uit als je door het klaslokaal schreeuwt als een gek. -a-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'Misschien moet je naar de ziekenboeg gaan,' Mopperde Aurora.
    'Zullen we dat dan maar doen?'Zei Jerry en stak zij hand uit om mij omhoog te tillen. Ik pakte zijn hand beet en hij trok me rustig omhoog, maar natuurlijk werkte mijn benen niet mee. Voor ik überhaupt stond viel ik al meer om. Mijn dag kon niet beter!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Zullen we dat dan maar doen?' zegt Jerry terwijl hij een hand uitsteekt naar Louise en haar overeind probeert te trekken maar ze valt gelijk al weer om.
    Ik zucht even en haal een hand door mijn haar. 'Heb je al iets gegeten?' vraag ik. 'Misschien ligt het daaraan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip Wayne Parker.

    Ze lacht even en laat haar hoofd op haar hand steunen.
    Fantastisch, ze lacht me weer uit.
    "Dan is vanavond je kans," Grinnikt ze en laat haar hand door haar haren glijden.
    "Wat heb je trouwens voor les? Want je kwam wel gezellig de bibliotheek in…"
    Bedoelt ze het sarcastisch of toch niet? Ik zucht even.
    "Mwha, ik had nog geen les. Er vielen en paar uren uit," Zeg ik tegen haar. "Ik weet niet wat i straks voor les heb, dan moet ik m'n rooster checken,"
    Ik twijfel of ik het weer moet opnoemen, maar ik doe het toch. "Lach me niet meer uit," Zeg ik tegen haar. Ik probeer niet te glimlachen, maar een hele kleine grijns kan ik niet onderdrukken.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze pakt mijn hand aan een voorzichtig trek ik haar omhoog, maar ze valt al snel weer om.
    Ik kijk bedenkelijk naar haar. Wat is er aan de hand?
    "Heb je al iets gegeten?" Vraagt Aurora. "Misschien ligt het daaraan,"
    Ik schud mijn hoofd, maar kijk Louise toch vragend aan.
    Opnieuw kniel ik bij haar neer. "Zal ik je dan maar tillen?" Zeg ik met een kleine grijns.