• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Tessa Jody Charles.

    Mijn haren vliegen in het rond tijdens een springwedstrijd met Button. Het voelt geweldig. Het voelt alsof iklieg iedere keer als we over een obstakel heen springen. Het voelt gewoon perfect zoals het zou moeten voelen. Waarneer we het parcour hebben afgemaakt en onze buiging maken, barst het publiek los. Een geweldig gevoel gaat door me heen en dat gevoel deel ik met Button door hem over zijn hals te aaien. Samen lopen we met de andere kandidaten naar jet midden en wqcheb we op de uitsalg. "Tess, we zijn er" Galmt er nu door mijn hoofd. Waar zijn we? De uitslag komt nu. "Tessa, wakker worden" Zegt de stem van mijn moeder nu en schud me zachtjes heen en weer. "Was het? een droom.." mompel ik dan zachtjes en lichtelijk teleurgesteld. Mijn glimlah komt al snel weer terug als ik het gebouw zie waar ik de komende tijd moet overleven met Button. Een fijn evoel gaat door ne heen als we het pad oprijden. Ik kijk nog even of mijn haar goed zit en stqp dan de auto uit. Mijn lange haren glanzen in ht zonlicht en wapperen mee net de wind, terwijl ik naar de trailer acher de quto loop en Button voorzichtig uit de trailer haal. Zijn hoefijzers klikken op het stenen pad wat een mooi geluid geft.

    (Na het eten kan ik weer verder typen als we niet naar dr haven of ht zwembafd gaan)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [had geen idee dat we al begonnen waren $$]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Limei schreef:
    [had geen idee dat we al begonnen waren $$]


    (Je bent niet de enige )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Olivia Juliette Rose.

    we rijden de laan van de school op met onze rangerover en de trailer van Belle, ze is de hele reis al een beetje onrustig, ik merk dat ik een van de laatsten ben die de bij de school arriveert, "kom haal jij Belle uit de trailer, dan pak ik al haar spullen" zegt vader, ik stap uit de auto en loop naar de trailer die ik voorzichtig open, Belle staat te trappelen om de trailer uit te mogen, normaal vind ze het nooit zo erg om in de luxe trailer te staan, ze heeft het er prima. haar witte manen glanzen mooi in het zonlicht op het erf, ik pak haar bij haar halster en loop rustig de trailer uit, ik loop het pad op naar de school met mijn vader er achteraan sjouwend met mijn spullen, "waarom komt er geen mannetje je spullen halen" zeurt vader, "omdat jij dat moet doen pappie" giechel ik,


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    (Je bent niet de enige )

    [bestwel irritand dan hé ahaha]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    (Je bent niet de enige )


    [ zal ik me aan je voorstellen?]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    (ik vind ht goed. Maar ik kqn nit super snel typen doordat ik in griekenland op mn mobiel Ir en foutjes zijn mogelijk)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (ik vind ht goed. Maar ik kqn nit super snel typen doordat ik in griekenland op mn mobiel Ir en foutjes zijn mogelijk)

    [ ahaha, is goed, maakt niet uit ;P ]


    even a white rose has a black shadowx

    [ is het erg als ik op dit account verder ga? dit is namelijk mijn nieuwe account en op die andere zit ik niet zo vaak meer ;P ]


    even a white rose has a black shadowx

    +mij mAkthet niets uit xd)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Olivia juliette Rose

    ik loop over het pad verder, waar nog iemand loopt, "hey" zeg ik terwijl ik naar haar mooie paard kijk, "mooi paard heb je? wat is de naam?" vraag ik terwijl ik glimlach, "ik ben Olivia trouwens, en dit is mijn paard Belle"


    even a white rose has a black shadowx

    Tessa Jody Charles.[b\]

    "Mooi paard heb je. Wat is de naam?" Vraagt een meisje die nt uit een grote land rover is gestapt en haar paard uit een nogal luxe trailer heft gehaald. Vergeleken met mijn trailer is die van haar zeker tien keer zo groot. Ik weet dat mijn ouders niet zo heel rijk zijn, maar dat maakt me niet uit. Desnoods was ik hier op Button haar rug gekomen. "Dit pracht van een beest is Button en ik ben Tessa, Zeg maar Tess dat is wel zo gemakkelijk" Zeg ik en glimlah even, terwijl Buton zijn kop op mijn schouder rust en ik met mij. Hand over haar hals aai.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Olivia Juliette Rose,

    "ahah, oke dan tess" glimlach ik weer terwijl we door lopen, " ik ga even een stal voor Belle uitzoeken" zeg ik, terwijl ik haar een klopje in haar hals geef


    even a white rose has a black shadowx

    (ik ben zwemmen)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Olivia Juliette Rose.

    ik loop de schuur in waar allemaal nette dure en luxe stallen staan, "kijk belle, ze hebben hier tenminste klasse" lach ik, we lopen door de schuur, er staan veel mooie paarden, er staat een lege stal, het is een grote en ik loop erin met Belle, vader komt eraan met mijn enorme bak met spullen van Belle, "mooie stal heb je uit gekozen liefje" zegt hij, ik knik "zeker, voor belle moet alles mooi zijn" lach ik terwijl ik haar een klopje op haar hals geef


    even a white rose has a black shadowx