• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    [kan luciano of Caressa naar iemand toekomen?]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik aaide Gideon even over zijn hoofd.
    'Dit is Sunny.' zei ik toen we naar zijn stal liepen en ik deed hem open. Ik stapte zijn stal in en begon hem even te aaien. Ik haalde een stukje brood uit mijn zak.
    'Hier jongen, eet maar op.' zei ik en gaf het hem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faegan Carter
    "Goed Faegan." begon de man, toen ik in een stoel voor zijn bureau zat.
    "Je weet dat we je hier gratis naar school laten gaan?"
    Hoe zou ik dat kunnen vergeten? dacht ik nors. Maar in plaats van dat te antwoorden, knikte ik gewoon.
    "In ruil zul je wel iets moeten doen. We kunnen je moeilijk helemaal gratis en zonder enige terugbetaling hier laten verblijven en de lessen volgen. Dat begrijp je?"
    Ik knikte opnieuw. Man draai niet zo rond de pot.
    "Je zult wat werk moeten verrichten in de stallen."
    Ik keek hem geschrokken aan. "En wat houdt dat precies in?"
    "Thomas legt het je allemaal wel uit. Je vindt hem wel ergens in de stallen. Hij is daar de enige van 30."
    Ik knikte. "Goed." zei ik simpelweg. Ik zou me niet op mijn kop laten zitten. "Ik vraag het wel aan Thomas."
    Ik stond op en liep naar de deur.
    "Ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat we hier klaar waren."
    "Wat wou je dan nog zeggen?"
    "Niets, m-"
    "Dan zijn we toch klaar?"
    Ik liet hem met zijn stomverbaasde kop achter in zijn kamer. Met mijn handen diep in de zakken van mijn jeans liep ik naar de stallen.
    Stomme school, het is ook overal hetzelfde. Ik zag Jayden en Conor staan en liep op ze af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Vampire diaries kijken, ben afwezig..]


    El Diablo.

    Jayden Bright
    Toen Conor gideon aaide deed hij zijn oren in zijn nek en snoof hij even. Meteen gaf ik hem een krabbeltje bij zijn nek. 'Dit is Sunny.' Zei Conor. Ik deed Gideons staldeur dicht en keek naar Sunny. Het was een mooi dier, maar ik aaide het niet. Gideon beet ook bijna als je hem aaide. Ikcsag Faegan aanlopen. 'Heey. Wat heb je gedaan?' Plaagde ik even. Waarom moest hij anders naar de directeur.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik zoek een gesprekspartner voor Caressa of Luciano]


    Remember to be ridiculous.

    [Ze mogen altijd een praatje komen maken met Conor als ze willen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [die is toch in de stal?]


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Ik beet op mijn lip en besefte dat ik nogsteeds in mijn eentje op de binnenplaats stond. Lekker loner weer Leah, dacht ik bij mezelf. Even keek ik om me heen en besloot toen naar de stallen te gaan. Bij de stallen zag ik verderop een groepje jongens staan. Ik twijfelde even of ik op ze af zou lopen maar sloeg toch af naar Valiente's stal. Eerst kijken hoe het met haar ging.
    Ik had me geen zorgen hoeven maken; Valiente stond al rustig aan haar hooi te knabbelen met haar roombruine ogen halfdicht. Ik legde mijn handen op de onderste staldeur en zei zachtjes haar naam. Valiente opende haar ogen en snoof zachtjes naar me. Met een klikje opende ik de staldeur en ging naast haar staan, leunde tegen haar zachte vacht. Zachtjes streelde ik haar lichtgekleurde manen. Zo bleef ik even staan en voelde me langzaam tot rust komen.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Squib schreef:
    [ik zoek een gesprekspartner voor Caressa of Luciano]


    [Je mag ook wel naar Leah toekomen als je wilt?]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Squib schreef:
    [die is toch in de stal?]

    [Jep]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 22:03 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik besluit mijn koffers toch maar te laten voor wat het is, die krij ik nog wel boven. Ik loop de stal in richting Vitale. In de box naast mij staat een prachtig paard en naast haar staat een meisje van ongeveer mijn leeftijd. 'Hé,' zeg ik. 'Ben je hier ook nieuw?'


    Remember to be ridiculous.

    Luciano Sapritsi
    Ik laat Brian los en zie een jongen bij zijn paard staan. Ik loop de box uit naar de jongen toe. 'Hé,' zeg ik. 'Ik ben Luciano.'
    Ik kan er gewoon niet tegen om alleen te zijn. Hoewel mensen vaak niet echt blij met me zijn omdat ik gewoon vrij wil zijn noemt iedereen me sociaal.


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Ik kijk op als ik een stem hoor. Ik kijk in het vrolijke gezicht van een meisje, ik schat van mijn leeftijd. Ik lach naar haar. 'Ja, dat klopt. Ik ben Leah, en dit is Valiente.' Ik klop op mijn trouwe paardje haar rug die inmiddels weer rustig staat te kauwen. 'En wie ben jij?'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Caressa Amora Liverly
    Ik glimlach naar het meisje dat zich voorstelt als Leah. Ze is ongeveer tien centimeter langer als mij. Damn it, ik ben het zat om altijd de kleinste te zijn. 'Ik ben Caressa en dit is Vitale,' zeg ik. 'Wat een prachtpaard heb jij zeg.'


    Remember to be ridiculous.