• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Leah Brown
    Ik kijk haar met een opgewekte glimlach aan. 'Dankjewel, jij ook!' Dat laatste meende ik. Haar paard Vitale was een groot, donkerbruin paard met zichtbare spieren onder zijn gladde vacht. Pff, concurrentie Valiente! Dacht ik met een lichte grijns in mezelf. Valiente was niet het toonbeeld van een sportpony, Haflingers waren dat niet echt over het algemeen, maar ze deed aardig haar best.
    'Ehm... Weet jij wat er nu van ons verwacht word?' Vroeg ik aan Caressa, meer om de stilte te doorbreken dan iets anders.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Conor Thomas Brennan
    'Hey, ik ben Conor en dit is Sunny.' zei ik terwijl ik hem nog wat over zijn neus aaide. Hij hinnikte vrolijk en vond het blijkbaar ook fijn om terug in zijn oude, vertrouwde stal van school te staan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Ik weet dat de kamers boven zijn en we geacht worden die te delen,' zeg ik. 'En ik weet dat ik niet zelf ga proberen om zelf mijn twee koffers naar boven te dragen maar dat ik zometeen opzoek ga naar een gespierde jongen omdat ik dat anders niet voor elkaar krijg.'

    Luciano Sapritsi
    'Aangenaam,' zeg ik glimlachend. 'Mooi paard heb je.' Ik leun tegen een muurtje. 'Ben je hier nieuw of weer terug?'
    Ja er zijn ook mensen die gewoon weer terg komen. Secondry is de beste rijschool in Europa als het niet van de wereld is.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Bedankt en weer terug.' zei ik. 'Jij?'
    Ik ging hier al naar school sinds mijn 14e. Paardrijden zat gewoon in mijn bloed, niets aan te doen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano
    'Als jij hier al eerder bent geweest moet je toch weten dat ik volkomen nieuw ben?' Vraag ik lachend. 'Ik heb het warme Italië voor Schotland verruild. Nimand kan ooit nog zeggen dat ik niet genoeg van paarden houd.'


    Remember to be ridiculous.

    Mijn Topic's.

    [Waar zijn de leraren in de beginpost? S:]

    Conor Thomas Maynard
    Ik lachte. 'Ik heb het koude en natte Ierland ingeruild voor het al even koude en natte Schotland.' zei ik. Ik stapte de stal uit en deed hem dicht. Sunny ging al snel verder met eten. Ik zou hem morgen wel op de wei laten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik grinnik. 'Volgens mij is dat toch een minder grote stap hoor,' zeg ik lachend. 'Ik weet het niet zeker want ik niet alle benodigde aardrijkskunde lessen gevolgd.'
    Ja ik ben een spijbelaar, ik heb gewoon niet altijd zin om naar school te gaan, paarden zijn veel leuker.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Toch niet zo groot als van hier tot Italië.' lachte ik mee. Ik wist gewoon nu al dat dit een fantastisch jaar ging worden. Dat was ik 100% zeker.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    'Oké,' zeg ik. 'Maar hoelang rijdt je hier dan al?'
    Ik hoor een bekend gehinnik en draai me om om Brian weer een knuffel te geven. 'Niet jaloers doen hé? Ik ben straks weer helemaal voor jou.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Dit is mijn 4e jaar dat ik hier rijd.' zeg ik en kon het niet laten om even trots te glimlachen. Ik keek eens naar zijn paard. Het was een prachtig dier, net als alle andere paarden die hier stonden.
    'Hij is erg mooi.' zei ik, wijzend naar zijn paard.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik knik. 'Ik weet het,' zeg ik. 'Brian hier is min beste vriend, maar jou paard is ook heel mooi.'
    Het paard is inderdaad prachtig. Hij heeft een prachtige kleur en een perfecte bouw. Maar die heb k er hier wel meer gezien.'


    Remember to be ridiculous.

    [ik moet gaan.]


    Remember to be ridiculous.

    ( leuk dat ik hem nu pas ontdek --'. Ik it op mn mobiel en in griekenlqnd dus reageren gaat morilijk naar ok zql het proberen

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 8:00 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'