• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    faegan Carter
    "Faegan Carter." stelde ik mezelf voor.
    "Weet er al iemand hoe onze dagen er eigenlijk uit gaan zien? Wat zijn ze met ons van plan?"
    Ik voelde me eigenlijk niet zo op mijn gemak bij al deze dure en mooie spullen. De kamer was enorm mooi en modern. De jongens droegen ook allemaal merken en zo en ik...
    Ik moest het doen met wat oude afdankertjes. Ik besefte nu pas hoe erg ik hier uit de toon viel. Paardrijden is een dure sport, eentje die ik niet kon betalen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zullen we Leah, May en Chayenne een kamer laten delen?]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faery schreef:
    [Zullen we Leah, May en Chayenne een kamer laten delen?]



    [Okee]


    El Diablo.

    Faery schreef:
    [Zullen we Leah, May en Chayenne een kamer laten delen?]
    [Is goed :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Conor Thomas Brennan
    Voor ik antwoordde, zette ik een van mijn favoriete snapbacks af en liet hem op mijn bed neervallen.
    'Ze trainen ons extra op onze sterke punten en doen er alles aan om zwakke punten te verbeteren. Ze proberen ons naar de top te werken. We krijgen nog gewone vakken, maar heel weinig. We zijn vooral bezig met trainen.' legde ik uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faegan Carter
    "Ok." knikte ik.
    "Mijne heet Casano."
    "Gaan we naar de stallen?" vroeg ik plots. "Ik wil jullie paarden wel eens zien." glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayden Bright
    Conor en Faegan heette ze dus. 'ik weet het niet echt, maar zo ie zo iets met Paarden. Hoe heten jullie paard? Mijne heet Gideon.' Ik was best enthousiast, maar dat was ik ook mijn eerste jaar en Gideon was mijn trots. Ik gaf meer om gideon dan mijn ouders. Ik kende hem al mijn hele leven. Nou hij mij mijn hele leven. Ik kende zijn ouders en andere voorouders. Het was een milenia oud ras. Een ongeschonden bloedlijn een paar kon heel wat opleveren van dit ras daarom was ik zo blij met gideon.'Zullen we naar de stallen?' Vroeg Faegan plots. Ik knikte vrijwel meteen. 'Ja ik wil jullie paarden ook wel zien.' en ik eigelijk ook die van mezelf,cmaar dat zei ik maar niet.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:08 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oké, ik moet over een halfuur naar m'n werk en kom hier dus nu pas achter (cat)
    Ik prop mezelf er morgen wel tussen denk ik.]

    Reina Chiara Beau Alma
    Met mijn dikke, blonde haar naar achteren gebonden in een lange staart keek ik uit het raampje van de auto. De man die me naar de Secondry bracht had nog geen woord gezegd, en zo hield ik het ook graag.
    Ik was nog nooit in Schotland geweest. Zelfs nog nooit buiten Frankrijk, waar ik was opgegroeid. Gelukkig was mijn Engels goed genoeg om geaccepteerd te worden op deze school, hoewel het uitspreken van sommige woorden moeilijk ging dankzij mijn licht aanwezige, maar volgens de meeste charmante Franse accent.
    Eenmaal gestopt op het terrein, wierp ik de man een korte blik toe en gleed de hoge auto uit. Ik streek onwillekeurig mijn zwart, leren jasje glad en liep naar de achterkant van de trailer.
    Erg veel tijd om mijn ogen uit te kijken had ik niet, aangezien Jalil al ongeduldig tegen de klep stond te trappen, begeleid met een lage bries.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Is 't btw niet handig om 't geslacht en degene die dat personage speelt erachter te zetten in de beginpost?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Conor Thomas Brennan
    'Mijn paard heet Sunny Foxy Jac, maar noem hem maar gewoon Sunny.' zei ik en kon het niet laten even te glimlachen. Hij mocht dan al 16 zijn, het was nog steeds een prachtig en fantastisch beest.
    'En ik vind het niet erg om naar de stallen te gaan.' antwoordde ik op Feagans vraag. De stallen waren zowat mijn tweede thuis, natuurlijk dat ik er dan met alle plezier heen ging.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Inferior schreef:
    [Is 't btw niet handig om 't geslacht en degene die dat personage speelt erachter te zetten in de beginpost?]


    Dit + wie welke kamer deelt en wat de plannen voor de komende dagen zijn?


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Reina Chiara Beau Alma
    Meer omdat het moest dan omdat ik hem echt aardig vond, bedankte ik de man die mijn koffers naar mijn kamer zou brengen. Ik deed het halster om bij de hengst, wiens ogen ongedurig heen en weer schoten.
    Rustig streek ik met mijn vingers over zijn gespierde hals, en bracht hem naar de stallen die je niet over het hoofd kon zien.
    "Kom maar Jalil," zei ik met een zachte stem tegen hem, vanuit mijn ooghoek zag ik een aantal groepjes leeftijdsgenoten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Faegan Carter
    Ik liep samen met hen naar beneden.
    "Faegan!" klonk het plots. Ik draaide me om en zag een redelijk korte man op me af komen lopen.
    "Eindelijk! Ik zoek je al de hele tijd." Hij keek even naar de jongens, die bij me stonden en wenkte met toen weg.
    "We hebben nog wat dingen te bespreken. Kom je even mee naar mijn kantoor?"
    "Ga maar. Ik kom zo." glimlachte ik naar de jongens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Caressa Amora Liverly
    Ik haal Vitale uit de trailer en knik even naar de chauffeur die mijn koffers tegen de muur zet. 'Bedankt,' zeg ik. 'Je kan gaan Charles.'
    Ik neem Vitale mee naar de stallen en zet haar in een van de vele boxen.
    Ik leg mijn spullen in de zadelkamer en loop terug naar buiten. Die koffers moeten naar boven. Ik zucht. Ik ben klein en tenger. Ik krijg die twee koffers daar echt niet voor het nacht is.

    Luciano Sapritsi
    Ik zet Brian in een van de boxen en sla mijn armen om hem heen. Brian is de enige die me altijd heeft geaccepteerd en me nooit in de steek za laten. Als mijn ouders me niet ontzettend graag weg wouden hebben dan zou ik nu thuis opgesloten zitten in de bezemkast ofzo.


    Remember to be ridiculous.

    Jayden Bright
    We lopen naar beneden en opeens moet Faegan weg. Ik knik en loop verder met Conor. De wind omarmt me en we lopen langs de stallen. Ik open Gideons stal en meteen hoor ik Gehinnik en loopt hij naar me toe om zijn snuit in mijn neus te duwen. 'Dit is dus Gideon.' Stel ik gideon aan Conor voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break