• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik haalde mijn schouders op. Ik had geen flauw idee wie Levi was. Ik keek eventjes naar Sarah. 'Hij slaapt, wat kan er nou misgaan?' vroeg ik schouder ophalend. 'Ik ga niet ver weg. Ik houd de deur in de gaten en word hij wakker, dan hoor ik dat. Ik ga er heen en klaar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    'ik ga niet ver weg. Ik houd de deur in de gaten en wordt hij wakker, dan hoor ik dat. Ik ga er heen en klaar' zegt hij.
    Ik deinsde even achteruit van zijn felle reactie.
    'waarom gelijk zo boos?' zei ik zacht. Daarna ging ik weer vrolijk verder met het gesprek. 'waar ga je heen? Dan loop ik mee' zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    Ik haalde mijn schouders op. 'Je klonk gelijk alsof ik verantwoordelijk voor hem was, terwijl ik hem geen eens ken.' Ik keek eventjes naar Sarah. 'Waar ga je heen? Dan loop ik mee,' zei ze. Weer haalde ik mijn schouders op. 'Weet ik niet. Ik ken het hier niet, dus ik weet niet waar ik heen kan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    'sorry, dat bedoelde ik niet zo' veronschuldigde ik me.
    'weet ik niet. Ik ken het hier niet, dus ik weet niet waar ik heen kan' zegt Yoshi. Ik noem hem nu officieel Yoshi.
    'we kunnen een keuken ofzo zoeken, dan hebben we wat te heten' stel ik voor.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    'We kunnen een keuken ofzo zoeken, dan hebben we wat te heten,' stelde ze voor. Ik haalde mijn schouders op. 'Kan, maar ik ga niet te ver weg,' zei ik en ik keek weer eventjes naar de deur.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    Ik vond het wel schattig dat hij even naar de deur keek, ik kon het bijna niet laten om even in zijn wangetjes te knijpen. Gelukkig deed ik het niet, ik weet zeker dat hij het niet leuk zou vinden. 'dat meisje en Levi waren ook naar een keuken opzoek, we moeten denk ik die kant op' zeg ik terwijl ik naar een trap wijs die naar de eerste verdieping gaat.

    [er staat boven een uitleg van de keuken]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ehm er zijn al wel twee mensen in de keuken? Levi en Sofie. Ik zie het nu pas van die keuken -die beschrijving dan hea xd-..]

    Joshua Adams

    'Dat meisje en Levi waren ook naar een keuken opzoek, we moeten denk ik die kant op,' zei ze. Ik keek omhoog naar de trap en schudde daarna lichtjes mijn hoofd. 'Ik blijf beneden.' Ik keek even naar Sarah. 'Hoe heet dat meisje eigenlijk? Je zegt telkens dat meisje en Levi.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    'ik blijf beneden' zegt hij. 'oke dan niet' zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
    'hoe heet dat meisje eigenlijk? Je zegt telkens dat meisje en Levi' vraagt hij.
    'ik weet het niet, wilt ze niet zeggen, maar het zou me niets verbazen als ze Annabel zou heten, dat is de bitch bij ons op school, zij komt aardig dicht in de buurt' zeg ik. 'maar we zochten de keuken, die kant dan?' zeg ik terwijl ik naar de andere kant van de gang wijs.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Levi Runner

    'Ik zou ook wel willen weten waarom we hier zijn,' Ik nam nog een hap van de banaan.
    'Ben je ketting verslaaft?' vroeg ik lachend toen ze zat te spelen met de ketting.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Een donker gekleed gedaante komt op me afgelopen. "Ga weg!" Schreeuw ik en ik begin te rennen, om me heen is het donker en het lijkt of er geen einde aan komt. Ineens voelt het of ik val. Ik schreeuw het uit. Maar ineens stopt het en voel ik iets zachts onder mijn voeten, gras. Wanneer ik me omdraai zie ik een donker huis. Ik wil ervan weglopen maar het lijkt wel of mijn benen het omgekeerde doen, ik loop er recht opaf.
    Ik schiet overeind en schreeuw, ik ben mijn orientatie kwijt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek haar vragend aan. 'Je zei net dat we naar boven moesten voor de keuken.' Ik haalde mijn schouders op en keek beetje de gang door. 'Maar is dat meisje zo erg dan?' vroeg ik aan Sarah. 'Trouwens, waarom wilt ze het niet zeggen dan?' Ik wou alvast beginnen met lopen toen ik een geschreeuw hoorde. Ik draaide mijzelf om en het geschreeuw kwam richting het kamer vandaan onder de trap. 'Ehh, ga maar alvast. Ik kom zo.. Denk ik,' zei ik en ik ging naar de kamer toe.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 12:31 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sofie Bennet

    'Misschien, misschien ook niet,' zei ik met een klein lachje. Ik keek naar het hangertje die er aan hing. 'Zat die hangertje er al aan?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Nope, dat hangertje had mijn oma eraan gehangen als teken van geluk. agenzien hij toch vast zat om mijn nek.'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Echt geluk geeft het niet hea?' vroeg ik en ik trok weer speels aan zijn halsband. Ik ging weer gewoon zitten en nam een hap van mijn appel. 'Wat ik me nu bedenk.. Heeft het al geholpen als je kop kaal is en het er dan proberen af te halen? Ik bedoel, je hebt hem om gekregen, dan moet je hem toch ook eraf krijgen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Ik heb een te dikke nek en kop om hem af te krijgen' grinnik ik 'Misschien is het geluk wel dat hij niet af kan, Ik kan nu ook niet zo makkelijk in de problemen komen want als ik bepaalde dingen doe gaat hij strak zitten' ik mikte de bananen schil in de prullenbak.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira