• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:12 ]

    Me woont in de buurt!
    Meet mij!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maarr dat is toch zo'n jongeren camping? ;p *Doet net alsof ze er verstand van heeft*
    But, wij gaan ook ieder jaar naar een camping, en als je een leuke camping hebt dan is het wel leuk (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ben wel vaker in Nederland op vakantie geweest. En ik heb ook al eerder gekampeerd, het is meestal hartstikke gezellig vooral met de buren.

    Dit jaar ga ik ook weer in Nederland op vakantie maar niet in de buurt van Renesse voor zover ik weet


    Physics is awesome

    Ik ga altijd kamperen. Is leuk, maar een hotelletje voor één nachtje is handiger dan de hele tent opzetten.

    En ik ben ook nog maar één keer (in mijn herinnering) in NL op vakantie geweest. Mijn moeder en ik waren naar Hoenderloo gegaan, was erg gezellig! :]
    Verder zijn mijn ouders, toen ik nog maar een baby'tje was, in NL met mij op vakantie geweest, om me aan het 'van huis weg zijn' te laten wennen ;]

    Maar veel plezier!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga van 29 juni tot 6 juli naar een plaatsje in de buurt van Domburg, Zeeland. Is dat in de buurt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Ik ga van 29 juni tot 6 juli naar een plaatsje in de buurt van Domburg, Zeeland. Is dat in de buurt?


    Geen idee, maar ik ga vanaf 7 juli daarheen D:

    Pod schreef:
    Me woont in de buurt!
    Meet mij!


    Oke (krul)

    Lol. :W ik woon in Zeeuws-Vlaanderen en zou wel kunne meeten - als ik niet over een week naar Engeland zou vertrekken. :'D Sorry en heb veel plezier. It sucks in Zeeland 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Timor schreef:
    (...)

    Oke (krul)

    Deal!
    Met de bus is Renesse-Goes zeer goed te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    (...)
    Deal!
    Met de bus is Renesse-Goes zeer goed te doen


    Yay c:
    Het gaat dan de eerste keer worden dat ik serieus aan mijn ouders vraag of ik iemand mag meeten. Want mijn ouders weten niet dat ik ooit iemand gemeet heb :3

    Timor schreef:
    (...)

    Yay c:
    Het gaat dan de eerste keer worden dat ik serieus aan mijn ouders vraag of ik iemand mag meeten. Want mijn ouders weten niet dat ik ooit iemand gemeet heb :3

    lol, ik heb het al vaker gedaan
    Wil jij meeten in Renesse of in Goes?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    (...)
    lol, ik heb het al vaker gedaan
    Wil jij meeten in Renesse of in Goes?


    Ik heb het ook al vaker gedaan.. Maar dat weten mijn ouders niet (cat) Ehm, het liefst in Renesse om dat ik nog nooit iemand gemeet heb. Nou, dat denken mijn ouders :3

    Een camping kan best nog gezellig zijn. Heerlijk lag buiten zitten bij het kaarslicht met een lekker drankje. Ploeteren in het water tijdens de dag of een leuke uitstap maken. Neem anders een vriendin mee als je bang bent je te vervelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Timor schreef:
    (...)

    Ik heb het ook al vaker gedaan.. Maar dat weten mijn ouders niet (cat) Ehm, het liefst in Renesse om dat ik nog nooit iemand gemeet heb. Nou, dat denken mijn ouders :3

    Oké, volgerns mij is Renesse best plezant


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een camping is leuk voor een paar nachten, maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo prettig om twee weken in een caravan, tent of vouwwagen te zitten. Als ik voor langere tijd weg ga zit ik liever in een hotel of een vakantiehuisje.
    Maar goed, misschien vind jij het wel hartstikke leuk. Je moet het gewoon een keer meemaken om erachter te komen wat je ervan vind.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.