• Gister was ik bij mijn vriend en toen heeft hij mij een heel lief cadeautje gegeven. Namelijk een hartjesketting die open kan, met een foto van zichzelf erin zodat ik hem altijd bij me kan dragen. Ik vond dat heel lief dus :$ (:

    Hebben jullie ook wel eens iets heel liefs gekregen van iemand?


    26 - 02 - '16

    Ehmmm, een handgeschreven kaartje, van mijn vriendin. Dat vond ik ook erg lief.
    En sommige random cadeautjes van mijn ouders.

    Maar zoiets is leuk ja! Ik heb een hartjesklokketting die ook open moet end dan zie de tijd ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn rijbewijs. :3


    -

    Aife schreef:
    Ehmmm, een handgeschreven kaartje, van mijn vriendin. Dat vond ik ook erg lief.
    En sommige random cadeautjes van mijn ouders.

    Maar zoiets is leuk ja! Ik heb een hartjesklokketting die ook open moet end dan zie de tijd ;]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het liefste wat ik ooit heb gekregen was een filmpje van Nikki die ze voor mij had gemaakt waarop ze haar liefde voor mij nog eens verklaarde en een micro sd kaartje waarop allemaal fotos stonden van haar die ik nog niet had en allemaal lieve plaatjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik geef altijd kado's... I like giving.
    Voor Yoda laatst een kado gekocht voor ahar verjaardag dat ze graag wilde... Dan nog deze bloemen bestelt die Dinsdag bij mijn vriendin bezorgt worden:



    Dan nog deze twee piercings net gekocht die ze amandag of dinsdag krijgt:
    Tongpiercing
    Navelpiercing

    So, i'm more of a giver. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    WIL IK OOK!!!

    nouja, ik heb een vriendschaps ketting van Yin&Yang va neen heeeeeeeeeele lieve vriendin van me...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben meer een ontvanger. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ... Some food.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb ook zo'n hartjesketting met foto van m'n overleden exvriend ook draag ik een armbandje met de namen van m'n 3 beste vriendinnen


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb ooit eens een roos gekregen van mijn exvriendje... Dat was zo sweet <3
    Maar verder, uhm, tja... Vast wel, maar liefde wordt mij meestal getoond met daden, niet met geschenken (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is lieef!
    Ik heb met kerst een super lief cadeautje van mijn vriend gekregen (: Maar eigenlijk vind ik alle cadeautjes die ik van hem krijg lief :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Sweet,
    Ben forever alone xD. Maar op de bassischool had ik een ''vriendje'' en die gaf mij een hartjes sleutelhanger (die paar maanden later in de prullebak is beland :/)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Een briefje van een vriendin dat ze me miste en dat ze spijt had van alles wat er gebeurd was tussen ons.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Recent niet nee, maar die dag groez die ik van mij zus kreeg, was echt wel leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aw, how cute!
    Ik heb ooit een roosje en Milka-chocolade gekregen...
    Ik hou van chocolade <3 ^^


    I'd rather have you, cursed or not.