• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    "Dat heb ik toch al gezegd?" Ik open een oog en kijk Joshua aan.
    "Bedreigd, gepest, in kleine ruimtes gestopt." herhaal ik van wat ik eerder zei. Ik zei alles op een normale toon.
    Ik probeer een gaap te onderdrukken maar het lukt niet. "Sorry." Zeg ik als ik klaar ben. Ik pak zijn hand iets strakker vast, omdat ik niet wil loslaten, wat er ook gebeurd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Wat heeft dat te maken met vallende dingen?' vroeg ik aan hem. Hij pakte mijn hand strakker beet. Hij had gegaapt. Ik probeerde mijn hand los te krijgen. 'Niet zo strak,' zei ik tegen hem.

    [Ik ga zo slapen.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik loste de greep op zijn hand iets.
    "Vanalles heeft ermee te maken, ik praat daar liever niet over. Dat kom wel." Zeg ik zacht. Ik ging weer iets van hem afstaan maar hield zijn hand wel vast. "Zullen we een slaapplekje zoeken? Las ik uberhaupt in slaap zal komen." zeg ik en kijk Joshua aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik luisterde maar beetje half naar Arrow. Zouden de andere hier ook en rot verleden hebben? 'Zullen we een slaapplekje zoeken? Las ik uberhaupt in slaap zal komen,' zei hij. Hij keek mij aan. Ik keek naar hem. Hij stond wat van mij af, maar hij had mijn hand nog steeds vast. Ik hielde de zijn vast, als hem dat minder bang maakte waarom niet? Ik knikte lichtjes naar hem. 'Klinkt goed,' zei ik met een klein glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Klinkt goed." Zei Joshua toen.
    Ik glimlachte lichtjes en keek om me heen, er waren wel 20 deuren hier.
    Toen viel mijn oog op een deur onder de trap. Ik trok Joshua achter me aan naar de deur en opende hem, als toeval bestond geloofde ik het. Er staat een bed, stoel, en zwartwit tv in.
    "Bestaat toeval?" Vraag ik aan Joshua en kijk naar het bed, dat daar zo uitnodigend staat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Zwijgzaam volgde ik hem. Ik keek het kamertje rond en moest toen opeens denken aan Harry Potter. Al was dit groter dan die van Harry. Ik glimlachte eventjes en keek naar Arrow. 'Ga maar slapen,' zei ik alleen maar en duwde hem richting het bed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Ga maar slapen." Zegt Joshua en hij duwt me richting het bed.
    " En jij dan?" vraag ik als ik erop ga zitten. Het zit lekker in iedergeval.
    "Jij moet ook slapen." ga ik verder.
    "Of ga je tv kijken als hij het doet?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik haalde mijn schouders op en ging op bed zitten. 'Ik kijk wel wat ik ga doen,' zei ik en ik keek weer eventjes naar Arrow.

    [Ik ga slapen ;d Trusten
    & we moeten nu niet al te snel gaan xd Aangezien de rest nog niet zo ver is qua slapen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Yea you're right. Ik ga ook slapen. p.s Ik weet niet of ik morgen online ben :s)
    Arrow

    Joshua ging ook op het bed zitten.
    Ik sloege de dekens open en gin eronder liggen. Wat Joshua doet moet hij zelf weten, maar ik ga slapen. "Truste." Zei ik zacht en haalde even mijn hand langs zijn arm.
    Ik sloot mijn ogen en probeerde in slaap te komen, uiteindelijk overwon de moeiheid en viel ik in een diepe slaap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik rilde eventjes toen hij zijn hand langs mijn arm liet gaan. Ik keek toe hoe hij in slaap viel. Ik keek een beetje om me heen. Al zou hij me straks vermoorden, toch ging ik even weg. Ik moest weten waarom we hier waren. Ik liep de kamer uit en deed de deur dicht. Ik begon een beetje rond te lopen en te kijken in verschillende kamers.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [wie wilt met Sarah praten? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Je kan naar Joshua toe? Die heeft Arrow beetje verlaten om op onderzoek uit te gaan :$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    Ik loop een beetje door het gebouw als ik oppeens Joshua tegen kom.
    'heee Yoshi' roep ik naar hem en loop naar hem toe. Ik vind Yoshi veel leuker klinken.
    'waar is Arrow, hadden jullie het een beetje gezellig samen?' zeg ik plagend.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    'Heee Yoshi,' hoorde ik iemand roepen. Ik draaide mijzelf om en zag Sarah naar me toe lopen. Werd ik nou net vernoemd naar een groene schildpad geval? 'Waar is Arrow, hadden jullie het een beetje gezellig samen?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op en wees naar een deur onder de trap. 'Hij slaapt en ik wil weten waar we zijn,' zei ik en ik haalde mijn schouders op. 'Jij was toch zo net met een meisje? Waar is die?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    'hij slaapt en ik wil weten waar we zijn' hij haalde zijn schouders op. 'jij was toch net met zo'n meisje? waar is die?'
    'laat je hem zomaar alleen achter, straks wordt hij wakker!' zeg ik hoofdschuddend. 'en over dat meisje zou ik me niet drukmaken, ze is met Levi'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”