• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    Ik loop geruisloos achter Joshua aan. Van boven is geluid van vallende dingen te horen, en daarna gekraak.
    Nog steeds loop ik achter Joshua aan. Als we bij het muurtje aankomen komt er een meisje achter vandaan gesprongen met een kandelaar voor zich uitgestrokken. "Vermoord me niet!" Gil ik en sla mijn handen voor mijn ogen van schrik. Ik hoorde niet war ze zei en hou mijn handen voor mijn ogen

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nicole Joy Eastwood
    'Hmm, ik heb wel iets goed gevangen,' zegt Alexander nonchalant. 'Jij niet dan?' grijnst hij.
    Hij draait zich om en staat nu tegenover me. Aangezien hij nog een kop langer is moet ik een beetje omhoog kijken.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie ik heb gevangen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    w8 ik pas aan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    Ik haalde mijn schouders op. 'Beneden ergens in de gang toen Sarah aan het kokhalzen was,' zei ik en ik keek eventjes naar hem. 'Als die daar in ligt mag hij daar lekker blijven liggen.'


    Joshua Adams

    Geschrokken keek ik naar het meisje die een kandelaar voor zich hield. Arrow schrok en zei wat over dat ze hem niet moest vermoorden. Ik keek eventjes van Arrow naar het meisje. 'Doe nou maar rustig,' zei ik tegen Arrow en keek nog eventjes naar hem. Ik keek weer naar het meisje. 'Allereerst die kandelaar weg,' zei ik rustig en bekeek het meisje eventjes. 'Ik ben Joshua en hij daar,' begon ik en ik keek eventjes naar Arrow. 'Is Arrow.' Ik glimlachte eventjes. 'En ik heb geen flauw idee waar wij zijn.'

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ ik reageer zo ben over een halfuurtje terug. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Levi Runner

    'als hij daar ligt ga ik niet eens kijken of hij daar ligt' grinnik ik.
    Ik keen naar de muur met de messen 'rot messen' mompelde ik.
    Ik kijk naar de ene waar ik me aan had gesneden, het liefst zou ik hem kapot trappen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    -Ik had aangepast ;)-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    'Ik weet niet eens waar hij ligt, maar ik wil hem wel terug aangezien ik niet heel de tijd in een tanktop ga lopen, dat word koud,' mompelde ik. Hij zei wat over de messen die aan de muur zaten. 'Kom op,' zei ik en ik begon weer te lopen.

    [Ja.. Ik verander het stukje van Joshua al ..]
    [klaar]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik kijk door een spleetje tussen mijn vingers als Joshua tegen het meisje begint te praten en zegt dat ik rustig moet doen. Ik ga iets ontspannender staan maar wel vlak bij Joshua.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'hmm' deed ik weer en liep achter haar aan.
    Nog steeds kijkend naar de messen.
    wie doet er dan ook een tanktop aan, naja niet dat je dat hier kan veranderen. anders had ik waarschijnlijk ook een nieuw shirt aangedaan in plaats van een gescheurde.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Dreec, Giul gaat verder met de lost in blue rpg)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik liep de trap weer af en keek de gang door. 'Als je hem ziet, geef dan even een gil,' zei ik en ik keek eventjes naar hem. 'Hij is zwart met een donkere tekening op de achterkant,' legde ik uit en liep de trap af. 'Ow, en met paar bloed plekjes op de mouw, al betwijfel ik het of je die wel kunt zien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    AlienQueen schreef:
    (Dreec, Giul gaat verder met de lost in blue rpg)


    -Geen reclame maken plz. En leuk maar zit op me DS en het kost me te veel moeite steeds van pagina naar pagina te gaan.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [jullie maken Sarah belachelijk. =(]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Levi Runner

    ik volgde haar, 'Oke is goed, ik ga denk ik kijken in de kamer waar ik wakker werd, omdat ik Hoeheetzeokalweer had verbonden.' ik haatte het waneer ik iemands naam kwijt was.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira