• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Ik zij toch dat ik slacht ben in namen? Meisje' Ik stopte wat fruit in mijn zakken voor als de rest toevallig honger had. Zelf nam ik een hap van een appel en leunde tegen koelkast. Ik keek naar het starende meisje 'Som thing whon?' sprak ik expres verkeerd en met een chineese toon.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (alleen Kisrten had ik uit onze klas :P ik ken meerdere mensen dan je denkt hoor Dreec xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik moest lachen om zijn slechte Engels met een chinese stemmetje. Ik viste de appel uit zijn hand en nam er een hap van. 'Nee hoor,' zei ik met een glimlachje. 'Misschien dat jij mijn naam krijg te weten,' zei ik en trok weer speels aan zijn halsband. 'Misschien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik luisterde naar wat Joshua en het meisje zeiden. Ik knikte op wat Joshua zei en leunde tegen hem aan.
    "Ik ga nog liever dood dan dat ik hier levend blijf." Zeg ik zachtjes. Ik zat hier nog geen dag of ik werd al gek.
    "Ik wil weten waarom we ontvoerd zijn! Ik wil weten waarom ze ons hier houden! Mijn ouders zijn vast en zeker ongerust en mijn moeder heeft al zoveel stress." Zeg ik huilend en begraaf mijn nek in die van Joshua.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'misschien blijf ik je dan meisje noemen omdat ik er dan aan ben gewend' ik pakte mijn appel weer terug en hielt hem uit bereik. 'meisje'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Liefje Sasha en Iris zitten ook in onze klas ;'))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah
    Ik grinnik onopgemerkt om Arrow, het was duidelijk dat hij Joshua leuk vind. Ik ga later wel met hem praten, ik wil natuurlijk alles weten. 'succes he' fluister ik in Arrow's oor, hopelijk begrijpt hij wat ik bedoel. Ik loop de kamer uit om het gebouw een beetje te ontdekken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (weet maar daar dacht ik niet aan toen ik ze typte xD)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:36 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik wreef zachtjes over zijn rug heen. 'Het komt goed Arrow,' fluisterde ik zachtjes. 'En jij blijft gewoon leven. Aan dood hebben je ouders al helemaal niks aan.' Ik ging zachtjes met mijn hand door zijn haren heen. 'Het komt goed.'


    Sofie Bennet

    Ik ging dichterbij hem staan en probeerde de appel te pakken. 'Geef hier, ik wil nog een hapje,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    ik schudde glimlachend mijn hoofd. 'Mine'
    Ik pakt een banaan uit mijn zak (klinkt heel raar) en hielt die voor haar neus 'eet die maar op' ik stak mijn tong naar haar uit


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd en probeerde appel weer te pakken. 'Ik wil jouw banaan niet,' zei ik lachend. Het klonk fout en ik vond het wel grappig. 'Ik wil je bal die je daar in je hand heb,' voegde ik er lachend aan toe.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik keek even naar Sarah en blooste om wa ze zei.
    Ik luisterde naar wat Joshua zei, ik voelde zijn hand door mijn haar en over mijn rug gaan, en het kalmeerde me ietwat.
    "Wanneer gaan we ontsnappen?" vroeg ik aan hem terwijl ik tegen hem aan bleef staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Vies, vies klein meisje' mompel ik lachend
    'Je zult er nooit bij kunnen komen' ik stopte de banaan in haar shirt. 'Dus je wilt wel mijn appel maar niet mijn banaan?'

    'Mijn appel'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:45 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik beet eventjes op mijn lip en dacht na over zijn vraag. Ik voelde zijn botten tegen de mijne aan. Zou dat hem ook zijn opgevallen? Twee veelte dunnen mensen.. Niet echt fijn om die te laten knuffelen, kan pijnlijk zijn. Toch hield ik hem tegen mij aan. Hij had het nodig. 'Ik.. Ik weet het niet,' zei ik zachtjes. 'Ik weet niet eens hoe we dat moeten doen.'


    Sofie Bennet

    Ik keek even omlaag naar mijn shirt. 'Jouw banaan zit tussen mijn borsten,' zei ik droog. Ik liet hem daar zitten en reikte weer naar zijn appel. 'Alsjeblieft, ik wil je appel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Je meent het, daar was ik nog niet achter' ik lach bijna plat van het lachen maar stond gelukkig toch nog rechtop. 'Vies klein meisje met een banaan in haar shirt' song ik plagerig. 'ik weet wat, jij zegt je naam mag je mijn appel'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira