• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    'Hou op met mij meisje te noemen.. Dat was nergens voor nodig,' zei ik en ik keek hem eventjes aan. 'Kan je misschien die bijlen weghalen en tegen de muur zetten? Ik zit er namelijk ook niet op de wachten dat mijn hoofd gesplit word door zo'n ding.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nicole Joy Eastwood
    'En hoe is het met jou beauty,' hoor ik iemand achter me zeggen. Ik herken die stem maar al te goed. Alexander. Hij komt achter me staat en zet zijn handen op mijn schouder. Ik draai me hoofd een beetje zodat ik hem aan kan kijken. 'Heb je me gemist?' grijnst hij.
    'Altijd,' grijns ik terug en ik druk plagerig een klein kusje op zijn wang.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander Jay Ramirez

    Ik grijns, eindelijk een meisje die iets minder moeilijk doet. ' Mooi zo,' zeg ik en geef haar een klein kusje terug. ' Dus wat was je aan het doen' vraag ik met een klein grijns op mijn gezicht en hou mijn armen iets steviger om haar heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arrow

    Ik lachte even om Joshuas opmerking. "Aan mijn mobiel hebben we ook niets want ik heb nooit de tijd ingesteld." Zeg ik. Ik hoor gekraak en probeer het te negeren door Joshua recht aan te kijken.
    "W-wat gaan wenu doen?" Vraag ik en blijf hem aankijken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sammy-May Rodriguez

    Ik hoor stemmen bij de deur en ik ga er maar op af. Eenmaal daar ben ik nog steeds duizelig, en heb ik een helse koppijn. Als ik achter een muurtje sta en wil kijken wie het is valt mijn telefoon uit mijn zak. ' Shit,' grom ik dan en pak hem snel op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nicole Joy Eastwood
    'Mooi zo,' hij geeft een klein kusje terug.
    'Dus wat was je aan het doen?' vraagt hij met een kleine grijns op zijn gezicht. Zijn armen liggen iets steviger om me heen.
    'Niet echt iets,' zeg ik nonchalant. 'Ik heb net even bij die mensen gekeken. Stelt niks voor. Beter halen we volgende keer wat interessante mensen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi Runner

    'goed dan' ik probeer een van de bijlen los te trekken, hij zit alleen muur vast.
    'hmm?' mompel ik, Ik steek mijn hand uit en haal hem snel weg als de bijl naar beneden valt. dit doe ik ook bij de rest.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Wie stelde de tijd nou niet in? Ik haalde mijn schouders lichtjes op en hoorde gekraak. Arrow keek mij recht aan. 'W-wat gaan wenu doen?' vroeg hij. Aan hoe hij praatte merkte ik dat hij het gekraak ook hoorde. 'Kijken waar het gekraak vandaan kwam?' vroeg ik en glimlachte een beetje. Ik hoorde wat vallen en keek er gelijk naar waar het geluid vandaan kwam. Ik zag een hand iets oppakken. 'Of kijken wie dat was?' vroeg ik en ik wees.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sofie Bennet

    Ik keek toe hoe hij aan een bijl trok. Ik ging wat dichterbij staan. Hij zat muurvast. Dat was mooi, toch? Hij haalde zijn handen ervoor en kon nog net op tijd opzij springen. Ik voelde hem alleen beetje langs mijn been gaan. Bij de andere bijlen deed hij hetzelfde. 'Dank je voor het waarschuwen,' mompelde ik naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Sorry' zij ik met een rood hoofd, ik wreef over mijn achterhoofd.
    'Wat zou de rest nu aan het doen zijn?' vroeg ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Of kijken wie dat was?" Vraagt Joshua en wijst naar waar het vallende geluid vandaan kwam.
    Ik knikte twijfelend en ging achter Joshua staan en riep: "Is daar iemand?" Terwijl ik wachtte op antwoord genoot ik van het achter Joshua staan, waarom weet ik niet maar ik genoot ervan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    Ik haalde mijn schouders op. 'Eerst mijn vest zoeken en dan dat uitgaan zoeken?' vroeg ik en haalde mijn schouders beetje op.


    Joshua Adams

    Ik keek achter me, waar Arrow stond. Waarom? 'Kom, we lopen er gewoon heen,' zei ik en ik begon al te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Jay Ramirez

    Ik lach zachtjes, 'Hmm, ik heb wel iets goed gevangen,' zeg ik nonchalant, ' Jij niet dan?' zeg ik met een kleine grijns op mijn gezicht. Mijn donkerbruine ogen kijken haar aan ik draai me geluidloos om zodat ik nu tegenover haar sta. Doordat ze korter in moet ik naar beneden kijken en nonchalant leun ik iets tegen de muur aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Levi Runner

    'is goed, maar waar heb je hem voor het laatst gezien?'
    ik kreeg een rilling, de kamer hierna was de kamer met de messen uit de muur. Ik haat messen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sammy-May Rodriguez

    Ik schrok, ze kwamen deze kant op. Vlug keek ik om me heen en probeerde ik iets te pakken. Een kandelaar. Ik pakte het zilveren voorwerp vast en stond alvast gewapend. ' Wie is daar,' zei ik sissend. Toen ik de voetstappen dichterbij hoorde komen hield ik de kandelaar voor me en sprong ik hun kant op. Het waren twee jongens en ik slikte even maar hield de kandelaar toch voor me. ' Wie zijn jullie? Wat doe ik hier en wat is dit hier?!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.