• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    Ik ging weer gewoon staan en keek hem aan. Ik lachte niet. 'Een simpele appel voor een naam?... Mijn naam?' vroeg ik en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik neem de banaan wel,' zei ik zachtjes en haalde de banaan uit mijn shirt. 'Je moet echt wat meer doen voor mijn naam.' Ik haalde de schil een beetje van de banaan af en nam een hapje.

    [Haar humeur kan omslaan, ik dacht ik zeg het nog even. Niet dat jij denkt van 'huh?']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik dacht na over wat Joshua zei.
    "We moeten iets bedenken." Zeg ik waarna ik mijn neus ophaal.
    Mijn maag knorde maar nu toch harder dan net, weer negeer ik het. Als ik al iets at op een dag was het niet veel, maar nu wil ik helemaal niets eten. "We moete te weten komen wat die Tien en 'M' betekenen." Zeg ik. Ik wil hem niet loslaten maar doe het toch, maar dan heel langzaam. Ik sta alleen nog maar tegen hem aan. Opnieuw knort mijn maag. Ik schud de gedachten van honger weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    Ik kon weer hangen tegen de koelkast en weer normaal ademhalen. Ik trekte even aan mijn ketting. en nam een hap van mijn appel.

    (Wist ik :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik denk dat we eerst eten voor jou moeten gaan halen,' zei ik met een klein glimlachje. Hij had mij losgelaten, maar stond nog wel tegen mij aan. Moest ik hem nu ook loslaten? Ik wist het niet.

    Sofie Bennet

    Ik keek toe hoe hij weer aan zijn ketting trok en hap nam uit zijn appel. 'Wil je echt graag mijn naam weten?' vroeg ik zachtjes. Ik liep naar een eettafel toe en ging daarop zitten. 'Of vind je het zo wel best?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Ja, ik vind een naam beter dan de heletijd meisje'
    vanaf de koelkast liet ik me zakken en ging ik in kleermaker zit zitten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Verzin dan een naam,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik nam weer een hapje van mijn banaan. Ik had helemaal geen zin in dat ding. Ik keek naar Levi. 'Hoe ben jij hier eigenlijk gekomen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Eten?" Ik schudde mijn hoofd. "Mijn maag knort altijd zelfs als ik gegeten heb." Zeg ik iets te snel naar mijn gevoel. Ik merkte dat zjoshua mij nog vast had. Opnieuw knort mijn maag en ik begin me te irriteren.
    "Het is een aandoening." zeg ik daarna.
    Ik kon niet heel goed liegen dan ga ik blozen wat deze keer ook het geval is.
    Maar ik kijk snel naar beneden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'hmm, vang' ik gooide mijn appel naar haar.
    'het enige wat ik me nog kan herinneren... ik was uit een cafe gegooid. werd gestalkt. viel. werd in een busje gesmeten en moest ruw een pilletje doorslikken'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 23:08 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik keek hem vragend aan. 'Vertel,' vroeg ik nieuwsgierig. Wat bedoelde hij met aandoening? Nog voordat hij omlaag keek zag ik hem blozen.

    Sofie Bennet

    'Dank je,' zei ik en ving de appel. Ik nam een hap en luisterde naar zijn verhaal. 'Waarom kreeg jij een pil en ik een dreun voor mijn kop?' vroeg ik zuchtend. Ik stond op en liep naar hem toe. Ik stak mijn hand uit met de banaan in mijn hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Ik heb geen idee, ik ving het zo ie zo al raar in een mislukt spookhuis'
    ik pakte de banaan aan en nam er aan hap van. (ik ga even off ik ga robots kijken met mijn zusje en nicht :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Vertel." Zegt Joshua ik kijk omhoog en weer naar beneden.
    "N-nou gewoon," Zeg ik en kijk moeilijk. "D-de dokter zegt dat h-het niet over gaat, het is iets m-met mijn maag, ma-maar wat weten ze niet precies." Nog zoeentje als ik Zenuwachting, bang of onzeker ben ga ik stotteren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    Ik lachte zachtjes. Ik ging voor hem zitten en nam zwijgzaam een hap van mijn appel. Ik hoorde mijzelf gewoon kauwen. Ik kroop wat dichter bij, zodat ik een beetje kon spelen met zijn halsband. 'Ík wil weten waarom we hier zijn,' zei ik zachtjes.


    Joshua Adams

    Ik keek hem aan en hoorde dat hij stotterde. 'Iets zegt me dat je niet de waarheid verteld,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik liet hem los en deed paar stapjes achteruit. Ik bekeek hem eventjes. Hij was zelfs dunner dan mij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Iets zegt me dat jij niet de waarheid vertelt." Zegt Joshua en doet een paar stappen achteruit, ik voel me ongemakkelijk als hij naar me kijkt.
    Ik kijk steeds van hem naar de grond, en dat dan telkens. "W-wat dan?" vraag ik en doe mijn handen voor mijn buik, of wat er van over is, om mezelf dikker te laten lijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik ga kijken of we hier weg kunnen..' zei ik zachtjes. Ik keek even naar de twee meisjes en liep toen weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Oke, oke wacht !" Ik ren achter Joshua aan. "Het is geen aandoening oke." Zeg ik en pak zijn arm. "Het is heel iets anders."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.