• Serieus, mijn vader belde mij net, nadat ik hem maanden lang niet heb gesproken of gezien en hij vraagt niet eens hoe het met me gaat.
    Nee, hij begint meteen over , of ik iets voor hem wil kopen.
    Kan wel janken nu, echt waar.
    En het klinkt misschien stom om over zoiets zo 'dramatisch' te gaan doen, maar het doet gewoon pijn.

    Na alles wat er gebeurt is, en hij zelf nog nooit sorry heeft gezegt kan hij niet eens de moeite nemen om af en toe wat van zich te laten horen. Alleen maar wanneer hij iets nodig heeft.

    En ik weet echt wel dat hij wel om me geeft maar hij laat het nooit merken, en op sommige momenten ,zoals nu dus, weet ik niet zo goed hoe ik me dan moet voelen.

    Maaroke, ik kwam hier niet om te zeuren maar om te vragen of iemand iets heeft waardoor ik me weer vrolijk ga voelen (cat)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:09 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    IK KAN JE HELPEN!
    Ik ben de laatste tijd zo vrolijk dat ik me zorgen begin te maken! En ik snap je helemaal, mijn oma doet dat ook, lol.

    En wat je moet doen: gewoon keihard lachen zonder reden and you'll be happier! Echt waar, dat werkt altijd.

    'k Zal je niet met kpop storen, maar hier:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Gewoon meteen weer ophangen, zou ik doen.


    No growth of the heart is ever a waste





    En nog eentje die echt grappig is en alleen voor jou; dus andere mensjes, niet kijken!^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    haha, dankjulliewel allemaal. Om sommige van die dingen moest ik wel even lachen (cat)
    En een sigaretje roken doet ook wonderen, kwam ik achter.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.


    26 - 02 - '16



    Hier moet ik altijd om lachen ookal is het een kerstliedje.


    En waarom vertel je je vader niet wat je dwarszit? =)


    Today will be Girl's Day party with you~