• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    "Dat ging te makkelijk." Zeg ik zachtjes tegen Joshua die naast me is komen staan.
    Ik haal mijn schouders op en besluit weer op de grond te gaan zitten.
    Wanneer ik wegloop laat ik even mijn hand langs die van Joshua gaan. Dan ga ik op de houte vloer zitten en denk na over wat er op die foto zou kunnen staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Dan noem ik je gewoon meisje, meisje' lach ik weer pesterig naar haar.
    Ik open een kast waar wat medische dingetjes in zitten. Ik pak alles en leg dat op de tafel. Ik gooi wat aspirientjes naar haar en verbind zelf mijn hand opnieuw.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lize
    "Hoe zijn jullie hier eigenlijk gekomen?" vraag ik.
    Oh god, wat boeit mij dat eigenlijk? Ik ben te veel met mensen, dat word me nog eens fataal. Ik haal een plukje haar voor mijn ogen vandaan en probeer te glimlachen, hoe moeilijk dit ook is. Dit zal snel voorbij zijn, snel genoeg zijn ze alle tien dood en dan is dit huis alleen nog vol met vampiers.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Joshua Adams

    'Dat ging te makkelijk,' hoorde ik Arrow zachtjes zeggen. Hij liep weer weg, nadat hij zijn schouders op had gehaald. Ik voelde zijn hand langs de mijne gaan. Ik keek hem na toen hij op de houten vloer ging zitten. Ik keek vragend naar het meisje. 'Hoe ben jij hier gekomen?' vroeg ik aan het meisje. Net op dat moment vroeg het meisje hetzelfde. Ik wachtte af of zij eerst ging antwoorden.


    Sofie Bennet

    Ik ving de aspirientjes op en keek toe hoe hij zijn hand verbond. 'Kan je geen andere naam bedenken? Ben wel benieuwd welke naam jij bij mij vind horen.' Ik glimlachte een beetje en ging naar hem toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hahah, zie net dat Sofie als eerste opgeofferd wordt, lucky Sarah]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (moeten ze eerst nummer 1 en 2 vinden want die zitten aan de andere kant van het huis xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik zie net dat nummer 1 en 2 al bij elkaar zijn haha XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Ohnee, dat niet, ik ben erg slecht in het verzinnen van bijnamen, meisje.'
    Grinnikend keek ik in de koelkast opzoek naar wat te eten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Geen bijnaam, maar een naam. Welke naam denk jij dat het beste bij mij past?' vroeg ik met een klein glimlachje. Ik ging ondertussen opzoek naar een glas. 'Ik vertel mijn naam niet zomaar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [of ze moet juist niet blij zijn want Sofie wordt een vampier, dit komt eigenlijk heel slecht uit. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    Ik luisterde eigenlijk niet echt naar wat er gezegd werd. "ontvoert" zeg ik alleen maar en denk aan mijn ouders. Die zullen vast ongerust zijn. Ik pak mijn mobiel maar ik zie dat hier gee bereik is. Rillingen trekken over mijn rug. "Ik trek het niet meer." zeg ik dan opeens en ga vereind staan. "Ik trek het niet meer, straks vermoord ik nog iemand uit ontrouw." piep ik en begin te huilen. Ik hoor mijn maag knorren maar dat geluid ben ik gewend te negeren. En ik sla mijn handen voor mij ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'hmmm' met mijn hoofd in de koelkast was ik aan het denken, ik dacht aan de kinderen van het ziekenhuis en uit mijn basis school. 'Sasja, Iris, Kirsten, Merel, Ik ken alleen standaard namen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Geschrokken keek ik naar Arrow. Zou hij dat menen over het moorden? Ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen als troost. Ik hoorde en zag hem huilen. 'Het komt goed,' zei ik zachtjes tegen hem. 'Dat had ik je toch beloofd?'


    Sofie Bennet

    'Ze komen niet eens in de buurt van mijn naam,' zei ik lachend. Ik loog een beetje. Sasja kwam het dichtstbij, ook alleen maar de begin letter. Ik had een glas gevonden en vulde die met water. Ik keek naar de aspirines en nam er drie in. Ik slikte ze door, gevolg door een paar flinke slokken water. Ik keek naar Levi.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    Arrow begint te huilen, ik heb medelijden met hem en loop naar hem toe.
    'het komt wel goed, we komen hier wel weg, rustig maar' de hele tijd zeg ik kalmerende worden terwijl ik hem een knuffel geef. Het voelt raar om een vreemde een knuffel te geven maar zo trooste ik vrienden thuis ook altijd. Arrow is nu het persoon dat ik het meest als een vriend kan beschouwen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (toevallig allemaal kinderen uit onze klas behalve Merel die is van Nl xD)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.