• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexander

    Ik slikte en trok haar weg, 'Focus,' roep ik nog ik kijk de jongen aan. 'Sorry, het spijt me maar nee, het kan niet,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (die naam linkjes bedoel ik xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi Runner

    Ik trok weer aan mijn ketting en ging achter Arrow staan, ik keek langs hem naar de mensen tegen wie hij praatte. Ik trok weer aan mijn ketting. Spel? spel? droogheid


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (de nieuwe topic link staat onderaan 19, byebye mensen!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik keek de jongen en Nicole smekend aan.
    "Uitzondering? Komop wat verwacht je van een Homosexuele jongen die overal bang voor is en bij het kleinste geluid gilt. Dat hij wint?" Ik kijk ze aan. "Serieus, ik ga vast als eerste af." Zeg ik erachteraan.
    Ik knijp in mijn hand en bijt weer op mijn lip


    [Dit zwgt hij allemaal met angst hé]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 0:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexander

    Ik vond het eigenlijk best zielig voor hem, maar ja, hij werd toch ons eten. Ik zucht en kijk Nicole aan, 'Eén ding kan ik je verzekeren, jebent niet de eerste die eraan gaat,' mompel ik nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Biw, wat kan ik met Sofie en Joshua doen? De helft is weg zo te lezen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Wat? M-met eraan gaan, bedoel je af t-toch?" Ik kijk hem aan.
    "M-maar h-hoe weet je d-dat?" Vraag ik dan. Ik sta te trillen op mijn benen, en ik ril van een plotselinge kou die over mijn lichaam trekt.
    Ik wrijf over mijn armen om het warmer te krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Als het goed is gaat Arrow zo flauwvallen dus miss kan je daar wat mee?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Joshua staat nog steeds op de plek waar ze stonden net zoals Sofie.. Hij weet niet echt waar hij is gebleven.. Kan hij niet terug rennen ? ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ehm, ik had iets voor sammy geschreven ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Sammy-May Rodriguez

    Ik zucht opgelucht, 'Oke' zeg ik dan en haal de kandelaar weg waarna ik die ergens smijt. 'Hoe komen jullie hier,' zegt mijn kille stem weer. Wat moest ik hiervan denken?!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Komt goed verzin wel even wat, maar toch valt huj flauw ghehe]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dan laat ik Sofie en Joshua daar maar opreageren xd]


    Joshua Adams

    Het meisje met de kandelaar vroeg wat. Verschillende mensen gingen weg, waaronder Arrow en Levi als ik het goed had. Ik keek eventjes naar het meisje met de kandelaar. 'Hoe komen jullie hier,' vroeg ze. 'Ontvoerd,' zei ik en een meisje achter mij tegelijk. Ze had nog steeds niet haar naam verteld. 'En jij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Wie is het meisje achter je? Sofie? ]

    Sammy-May Rodriguez

    'Ik weet het niet meer, dat is het probleem,' mompel ik dan. 'Ik ehm weet alleen nog dat ik tegen de muur aan werd gesmeten en daarna werd het zwart voor mijn ogen,' ik zucht en kijk de jongen en het meisje aan, nog even gesloten als eerst.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.