• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [en wat is er daar allemaal aan de hand? :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (arrow verdenkt haar voor het weten waar ze zijn en waarom ofzo)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik deins achteruit van wat ze zegt.
    "I-ik zei toch al sorry?" Stamel ik en kijk haar aan.
    "Wat heb ik je nou weer misdaan?"
    Vraag ik dan. Ik kijk even naar Joshua en weer terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik kijk wel waar het handig is om in te vallen. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lize
    "Het spijt me, ik verloor even mijn zelf-controle. Het spijt me echt," zeg ik.
    Ik blijf staan waar ik sta en begin eigenlijk een schuldgevoel te krijgen. O mijn god, wat gebeurd er met me? Te lang in de buurt zijn met menselijke zielen is slecht voor me. Ik krijg er alleen maar zin in om hun de keel door te scheuren en hun bloed op te drinken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sofie Bennet

    Ik lachte eventjes en trok weer speels aan zijn halsband. 'Ik hoop niet dat je al te gauw last van krijg. Ik begin dit net leuk te vinden,' zei ik met een lachje. Ik liep weer een beetje verder. 'En anders heb ik hier ergens beneden nog wel een vest liggen.' Ik haalde mijn schouders een beetje op.

    Joshua Adams

    Ik luisterde een beetje naar het gesprek wat bezig was. Ik keek eventjes naar Arrow. Ik zag dat hij eventjes naar mij keek. Ik stond op en liep naar hem toe. Ik keek naar het meisje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Ik zal niets meer vragen als je zegt dat je de waarheid spreekt." zeg ik en kijk haar aan.
    Alsnog vertrouw ik het niet. Maar ik kom er wel achter...
    Ik wacht op antwoord.

    (Ik ga even 10 monuten offline )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lize
    "Oké," zeg ik.
    Ik begin weer heen en weer te lopen, ik moet hun vertrouwen zien te winnen. Hoe? Ik bedoel, ze wantrouwen me nu al.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Levi Runner

    'vesten zijn gaaf, Meisje.' zeg ik random terwijl ik kijk waar deze lange gang eindigt, verder op om een hoekje zie ik een deur. 'Zou dat de keuken zijn?' ik wees naar de deur.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [is uit de gesprekken al naar voren gebracht dat Lize een vampier is? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sofie Bennet

    'Dat meisje begin nu wel te irriteren,' mompelde ik zachtjes. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Zou dat de keuken zijn?' vroeg hij opeens en hij wees naar een deur. Ik haalde mijn schouders op en liep naar de deur toe. 'En vesten zijn inderdaad gaaf,' zei ik met een klein glimlachje. Bij de deur bleef ik even staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Het is de bedoeling dat het irriteert' lach ik.
    Ik liep naar haar en de deur toe, 'dus wat denk je ervan? meisje? zullen we kijken of het de keuken is? meisje?' ik zij het expres plagerig vaak.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik keek hem eventjes aan, moest dat nou zo vaak? 'Kan je mij ook niet gewoon een naam geven?' vroeg ik met een klein glimlachje. Ik ging met mijn hand weer naar zijn halsband toe en trok er weer speels aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'je hebt al een naam, meisje, ik moet alleen weten wat dat is' ik stak mijn tong naar haar uit en opende de deur. 'Oke het is dus de keuken' roep ik terug naar haar terwijl ik wat kastjes onderzoek


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik glimlachte naar hem. Hij opende de deur en hij zei dat het de keuken was. Ik liep naar binnen en ging op het aanrecht zitten. Ik keek toe hoe hij wat kastjes opende. 'Zoals ik al eerder zei. Hoogstwaarschijnlijk als wij hier uit zijn zul je mij toch nooit weer zien. Mijn naam is niet belangrijk, verzin er maar één,' zei ik met een klein glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you