• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Voor ik het wist lag ik al in het water. 'Hmm, misschien moet jij afkoelen schat,' en trok haar gemakkelijk het water in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Diana Grace Anderson

    Onder een luid gegil, viel ik het water in en kwam lachend boven.
    "Ok, die had ik misschien wel verdient." Lachte ik en streek mijn inmiddels natte haren naar achter. "Je bent sneller dan ik dacht."
    Ik liet mezelf op mijn rug drijven en keek naar de blauwe hemel.
    "Ik mag je wel Taylor." Gaf ik toe en bewoog wat doelloos in het water. "Ik denk dat het is omdat je brutaal bent."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “Waarom spijt het je, liefje?” Hij sloeg beschermend een arm om mij heen. “Meisje, je hebt niets verkeerd gedaan.”
    Dwayne, dit moet je niet doen. Je moet stoppen, voordat ik ook maar enige gevoelens voor je begin te krijgen… Ik snap al niets van Amen en nu hij eigenlijk weg is gelopen, wil ik niet dat jij ook zomaar weg gaat… Je zei dat je niet weg zou gaan, maar Amen zei dat ook, en kijk wat er gebeurd is…
    Een angstvallig gevoel nam van mij plaats en ik voelde me misselijk worden. Ik wilde dit gevoel niet hebben, want dat was het gevoel dat ik bang was dat Dwayne me zou verlaten, net zoals Amen, en ik werd er zo bang van.
    Natuurlijk deed ik dus ook weer domme dingen in dit soort situaties, dit was precies hetzelfde geval. Ik keek naar hem op, maar antwoordde niet op zijn vragen, en leunde wat naar voren, waarna ik een zachte kus op zijn lippen plaatste.
    “Je doet heel veel voor mij en ik doe niets voor jou, dus… nu heb je een deel van mijn hart gekregen, Dwayne.” Ik kroop weer tegen hem aan en luisterde naar zijn hartslag terwijl ik naar de tv keek.
    Ik was er ook niet echt bij met mijn gedachtes, misschien dat ik er later achter kwam dat dat geen goed idee was geweest.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik was enigszins verbaasd om haar kus maar was nog verbaasder omdat ik het nog fijn vond ook.
    Een paar minuten gingen in stilte voorbij terwijl ik in het niets staarde.
    "Waarom deed je dat?" Vroeg ik plots erg zacht. "En je doet wel veel voor me...Je bent er voor me en dat is al genoeg."
    Ik streelde met mijn duim over haar rug en bleef naar het scherm staren.
    Pas toen ik de moed had, keek ik haar aan en glimlachte.
    Ik was er me erg goed van bewust wat ze had gedaan, ik had een vaag vermoeden waarom ze het deed maar had geen flauw idee wat ik moest doen of hoe ik me moest gedragen.
    Ik kon moeilijk doen alsof het niet gebeurt was, haar terug kussen zou ik wel durven, maar wat als ze het niet zo bedoelde?



    [Ik dacht meteen hier aan :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “Sorry, je vond het vast stom of irritant dat ik dat deed…” Ik kon er niets aan doen Dwayne, het kwam opeens bij me naar boven…. Dat gevoel en hoe ik opeens steeds sneller mijn hart voel kloppen… maar ik zei dat niet tegen hem, want dat zou raar klinken en ik wist zelf nog niet eens wat ik precies allemaal voor hem voelde.
    Dus ik reageerde niet op zijn vraag en keek verder naar de tv, waar de film nog steeds afspeelde, maar ik was met mijn gedachten er niet bij en op een gegeven moment boog ik me nog een keer over Dwayne, maar dit keer om een slok van de warme choco te nemen, deze weer terug te zetten en weer op Dwayne zijn borstkas te gaan liggen.
    Amen was ik niets verschuldigd, we hadden niets en hij was erg onbeleefd mijn leven uit gegaan.
    “Het voelt alsof ik je alleen maar pijn doe…” Ik was weer even stil en vroeg toen, “Wat kan ik voor jou doen?”

    [omg. I wish I didn't see that.... -,- Waarom dacht je gelijk daaraan? lol. That was just freaky shit.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Omg..waarom..]

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grijnsde, 'Ik?Brutaal?' zei ik verward - Gespeeld natuurlijk - en zwom stil naar haar toe en dook in het water waarna ik haar bij haar been pakte en haar mee trok onderwater.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dwayne Renolds

    "Nee, vond ik eigenlijk niet." Gaf ik toe en keek naar televisie.
    Toen ze over me boog om aan de chocolademelk te nemen, rook ik bijna automatisch haar geur op.
    “Het voelt alsof ik je alleen maar pijn doe…” Hoorde ik haar zeggen en wilde er tegen in gaan toen ze weer sprak. “Wat kan ik voor jou doen?”
    Ik hield mijn hoofd ietsje rechter zodat ik haar aan kon kijken en kon het niet laten om te lachen.
    "Niets..." Lachte ik vrolijk. "Je moet niets doen, jou gezelschap alleen al maakt me vrolijk, meisje."


    Diana Grace Anderson

    Veel tijd om in paniek te raken of te gillen was er niet, want toen ik onder water mijn ogen opende keek ik recht in zijn gezicht.
    Dit zou ik hem nog betaald zetten.
    Eigenlijk wilde ik lachen, maar als ik dat zou doen, kreeg ik een hele hoop water binnen en dat was nu net hetgeen dat ik niet wilde.
    Speels probeerde ik los te komen uit zijn greep, waardoor ik telkens meer tegen hem op botste.


    [Haha, geen idee hoe ik in hemelsnaam daar op ben gekomen waar ik had ongeveer dezelfde reactie als jij :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “Nee, vond ik eigenlijk niet.” Het voelde alsof mijn hart in mijn keel begon te bonzen, maar ik probeerde er niet teveel op te letten, totdat het ook nog leek dat ik geen adem meer kreeg.
    Ik keek hem aan precies op het moment dat hij mij aankijk en automatisch voelde ik een rilling door me heen gaan, ik kon niets anders doen dan hem in zijn ogen blijven kijken.
    Het voelde alsof ik van het ene op het andere moment een standbeeld was geworden, want ik had me nog zo voorgenomen niet in zijn goudbruine ogen te kijken… maar ik kon niets anders.
    Snel keek ik weer weg, ook al leek het wel uren te duren, en nam dus snel weer een slok van mijn choco, gewoon om iets te doen te hebben. Maar toen kwam de geur van zijn huid weer in mijn neusgaten en ik voelde mezelf weer stikken, dus verstopte ik me onder de deken aan de andere kant van het bed.
    Ik wilde dit niet voelen, want dit ging alleen maar pijn doen.

    [Lol, dat lijkt me ook logisch. :') Iedereen zou "wtf" of zo denken, hahaha. Best dom dat ze dat op youtube heeft gezet...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik merkte wel hoe ze reageerde op mijn woorden, maar had besloten om er niet op in te gaan zodat ik het haar niet moeilijker zou maken dan ze het al had.
    Het was al een erg lange tijd geleden dat ik zoiets gevoeld had voor een meisje, ik denk zelfs dat ik nog nooit zoiets heb gevoeld.
    Misschien had ik gelijk.
    Misschien was ze inderdaad mijn soulmate?
    Mijn ogen bleven op het televisiescherm rusten terwijl ik ergens moest grijnzen toen ik haar onder het laken zag liggen.

    [Ik ga slapen schatjes :) Ciao...je kan altijd reageren ik post morgen dan wel iets ^^ ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ga slapen, ik ben moe. Ik reageer morgenochtend weer, sweet dreams doll. xoxo
    Lol, ik wachtte dus op jou en toen werd ik moe en toen *gaap* ik ga even snel schrijven, dus verwacht een crappy post, en dan ga ik ook slapen]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 2:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Sleepwell lovely's and...het is niet zeker als ik morgen online ben dus dan merk je het wel (: ]

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grijnsde en liet haar los maar pakte haar bij haar middel. Onder tussen hapte ik al naar lucht dus liet ik ons naar boven zwemmen. Ik haalde even adem toen we weer boven waren en ik grijnsde, 'Hmm, je schrikt snel,' plaag ik nog en laat haar niet los.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 2:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose

    You don't want me, no.
    You don't need me.
    Like I want you, oh.
    Like I need you.
    And I want you in my life.
    And I need you in my life.
    De lyrics kwamen mijn hoofd in galmen en ik bedacht me dat Dwayne waarschijnlijk helemaal niets voor me voelde, behalve vriendschap. Eigenlijk snapte ik vrij weinig van mijn gevoelens op het moment, want ze leken me alleen maar in de maling te houden de laatste tijd en zeker dat gedoe met Amen snapte ik nog niet. Wat was zijn probleem nou? Flipte hij alleen maar omdat ik even op Dwayne zijn schoot had gezeten? Ik mocht niet eens flippen als hij weer eens met een meisje flirtte en hij nu wel…?
    Goed, fuck it dan. Wat zou het mij eigenlijk allemaal boeien? Dwayne was er voor me, Dwayne liep niet – hoop ik dan – weg uit mijn leven en duwde me uit de zijne, hij troostte me en liet me niet onzeker voelen. En Amen doet alleen maar kut tegen me, met zijn stomme acties en zijn flirterige opmerkingen naar andere meisjes. “Ik kan iedereen krijgen die ik wel” Yeah right. Ik hoef je niet eens meer.
    Zachtjes begon ik weer te snikken, maar toen veegde ik ze ruw weg en dacht eraan dat Dwayne me weer probeerde te troosten en te helpen. Voorzichtig deed ik de deken weer een beetje van me af en keek in Dwayne zijn ogen.
    Mijn hart klopte steeds sneller en sneller, maar ik wist het redelijk goed mijn zachtroze lippen uit te krijgen.
    “Kus me, Dwayne.” Het was iets dat ik van hem nodig had. Ik had hem nodig.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 2:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    "Dit is de laatste die ik heb gemaakt."
    Ik bekeek haar tekenblok en zag dat ze een meisje had getekend.
    "Het is een tekening van een meisje dat naast me in het vliegtuig zat."
    Met grote ogen keek ik naar de contouren van de tekening. Hij was tot in de punjes afgewerkt. Ze had veel oog voor details. Ik knikte goedkeurend.
    "Dit is prachtig, je hebt talent."
    Ik keek haar even aan en bladerde toen verder in haar tekenblok. Af en toe mompelde ik iets goedkeurends.


    Me so good.

    [I'm working on a long, emotional Amen post. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Ik ben Leya. Normaal gesproken zou ik terug vragen wie jij bent maar waarschijnlijk begin je dan toch alleen maar te snauwen,’ zucht ze. Ik zak van mijn plek tegen de kluisjes naar de grond en negeer haar.
    Jaren lang was ik een expert in het onderdrukken van gevoel, emoties, hield de dingen die ik niet begreep voor me. Nu trilde heel mijn lichaam, gewoon om mezelf stil te houden. Om niet in luid snikken uit te barsten, om niet te schreeuwen van frustratie.
    Want ik ben Amen Elyon, toekomst broadway ster en ik heb niemand nodig. Zeker Nana niet. Ik maak dit jaar af, begon volgende maand al met broadway audities en beland mijn eerste rol waarschijnlijk aan het einde van het schooljaar. Ik heb niemand nodig. Ik heb niemand nodig. Ik heb niemand nodig.

    Een nieuwe traan ontsnapte, mijn blik viel weer op het meisje. Ze torende boven me uit, omdat ik nu op de grond zat in de lege gang.
    ‘Je hebt gelijk. Ik snauw iedereen af.’ Er was geen spijt in mijn stem, ik zei ook geen sorry. Simpelweg, je hebt gelijk. Want dat was ook zo. Ik had ook tegen Nana gesnauwd, toen ze het wilde uitleggen en nu was ik haar kwijt. Het feit dat ze iets voor me betekende was niet te ontkennen. Maar voor wat die gevoelens betekende, wat ze waren, rende ik weg. Ik wilde het niet weten, wilde de gevoelens niet identificeren. Want als ik ze zou identificeren, zou ik ze moeten verwerken, moest ik ze accepteren.
    Ik heb niemand nodig, ik heb niemand nodig, ik heb niemand nodig, ik heb niemand nodig.
    Niemand hoefde hier van te weten. Ik zou de gevoelens onderdrukken, vast houden en negeren. Ik zou iedereen die van mij en Nana wist gewoon zeggen dat… Dat het niet werkte. We snel uit elkaar groeide, dat we verder zijn gegaan.

    If anyone asks… I'll tell them we both just moved on… When people all stare… I'll pretend that I don't hear them talk.
    Zoals altijd als ik het nodig had kwamen de woorden vanzelf. Ik sprak ze niet, zong ze niet, dit was erger. Ze cirkelden door mijn gedachten. Niet in de stem van de originele zangeres, maar in Nana’s stem. Zelfs met de licht verkeerde timing. Ik kreeg er kippenvel.
    ‘Stop.’ Ik mompel het woord tegen mezelf, het Leya kind vergeten. Ik weet wat dit is. Normaal komt dit niet tot ik thuis ben, veilig en alleen. Ik breek, val uit elkaar. Tranen ontsnappen weer omdat ik ze niet kan stoppen. Dankzij Nana en mijn eigen stomme acties zat ik hier nu, trillend en huilend op de grond met kippenvel op mijn lichaam omdat ik… Deze gevoelens niet wilde. Ik wilde gewoon… gewoon…
    Whenever I see you I'll swallow my pride and bite my tongue… Pretend I'm okay with it all… Act like there's nothing wrong.
    Gewoon niets. Ik moet dit gewoon loslaten, stoppen met huilen als een klein kind. Ik heb Nana niet nodig, wat mijn gevoelens ook denken te willen. Ik heb controle over ze, dit gaat om wat ik wil, wat ik wil…
    En toch fluister-zing ik het refrein mee met Nana’s stem in mijn hoofd. Het klinkt absoluut niet, het is puur rauwe emotie in mijn stem. Geen timing, snikken tussen de woorden en een trilling in de noten.

    Is it over yet? Can I open my eyes? Is this as hard as it gets? Is this what it feels like to really cry… Cry.
    Ik val stil, maar de stem van Nana gaat door. Ik druk mijn handen tegen mijn slapen aan , mijn ogen stijf dicht. Dit moet stoppen. Waarom reageer ik zo op dingen die Nana doet? Waarom voelt het alsof ik haar wel nodig heb? Ik heb niemand nodig. Helemaal. Niemand.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.