• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Geen probleem. Ik heb niks gezien.’ Mooi, dan was mijn enige probleem nog Maeghan. Ik haal een hand door mijn haar en draai me om.
    ‘De volgende les begint straks, schiet maar op, modepopje,’ zeg ik, waarna ik wegloop. Het was tenminste maar één persoon die me zo had gezien. Dat kwam wel goed. Alles ging goed komen, op de een of andere manier. Ik vervolgde blind mijn weg door de gangen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maegan Cassidy Fox
    Weer liep ik door de gangen te dwalen, omdat Nana zich in Dwayne zijn armen had geworpen als een klein kind. Had ze ruzie met Amen gehad? Want daar leek het wel op.
    Maar goed, het zijn niet mijn problemen en ik moest me er eigenlijk ook niet mee bemoeien, dus loop ik weer verder door de gangen. Dit is zo saai, ik weet niet wat ik moet doen.
    Ik toverde een fles alcohol uit mijn tas en dronk er wat van, ja, inderdaad, op klaarlichte dag. En als iemand er problemen mee had, dan was het zijn of haar probleem en niet die van mij. Ik doe het met een reden en díe reden ga ik dus mooi niet aan iemands neus hangen.
    Zuchtend stopte ik de fles met de dop erop weer terug in mijn tas en zakte ergens neer in een lokaal, wat wel op een dansruimte leek. Ik zou straks wel wat proberen te dansen of zo, dan had ik dat ook weer gedaan.


    Nana Rose
    Toen ik voelde dat hij de kus langzaam afbrak, fronste ik even, totdat ik kleine kusjes in mijn hals voelde. Ik grinnikte en keek hem terug aan met schitteringen in mijn donkere ogen.
    “Ik vraag me eerder af of jij het zeker weet, lieve schat,” antwoordde ik hem, met een zekerheid in mijn stem. Al wist ik dondersgoed dat Amen nog niet mijn hart uit was.
    Het was slecht, dat weet ik, maar hij had me eigenlijk toestemming gegeven om naar Dwayne te gaan en hij was uit mijn leven gelopen. Nu waren we niets anders dan gewoon vreemdelingen met herinneringen van elkaar.
    Verder niets.
    Ik drukte mijn lippen zacht in zijn hals, over zijn kaak en toen op zijn mond.

    [Yes... Alles komt goed, right? -a-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [lol, no.
    Mag ik Amen nogmaals


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [lol, no.
    Mag ik Amen nogmaals
    [Eigenlijk wilde ik haar Chris laten meeten, maar Brutus is offline D: So yeah, you can meet her.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Eigenlijk wilde ik haar Chris laten meeten, maar Brutus is offline D: So yeah, you can meet her.]


    sure ^^
    Then when Brutus gets online, Chris can join us and Amen can leave ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amen Raphael Elyon
    Vanuit mijn ooghoek spotte ik het onderwerp van mijn laatste gedachten. Maegan. Ze nam net een slok drinken toen ik haar zag.
    ‘Hoor jij niet in de les te zitten, dame?’ ik moest mijn bek houden, zeker na wat er niet zo lang geleden tussen ons gebeurt was. Mijn ogen waren nog waarschijnlijk rood van het huilen, maar als ik langer alleen was, zou ik weer breken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maegan Cassidy Fox
    ‘Hoor jij niet in de les te zitten, dame?’ Ik keek op en zag Amen, maar ik rolde alleen mijn ogen en was in het danslokaal gaan zitten. Wat moest hij nu weer?
    Ik was onderuit gezakt tegen de muur en had mijn benen over elkaar gedaan, terwijl ik mijn blik even door het lokaal liet gaan.
    ‘Kom je terug voor nog meer geflirt, Amen?’ Het klonk flirterig, maar met een lichte spottende toon eraan verworven. ‘Want Nana zal dat niet leuk vinden, denk ik, schatje.’ Er lag een grijns op mijn lippen en ik keek hem aan met een bepaalde blik in mijn ogen.
    Ja, ik wist hoe ze heette, Amen. Dat zou je zeker niet verwachten van mij, of wel dan?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Kom je terug voor nog meer geflirt, Amen? Want Nana zal dat niet leuk vinden, denk ik, schatje.’ De flirterig toon klonk spottend in mijn oren. Als ik die breakdown eerder niet had gehad, was dit teveel geweest. Nu kon ik dit aan.
    ‘Jammer voor jou kan Nana het zeer weinig schelen was ik doe.’ Ik liet geen emotie doorklinken in mijn stem, leunde tegen de deuropening en trok een wenkbrauw op. Hoe wist ze van Nana? Ik haal een hand door mijn haar heen en zucht. Maegan zit tegen en muur, het is volgens mij een dans lokaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dwayne Renolds

    Ik rolde ons om, zodat ik boven haar hing en verkende haar lippen vol begeerte.
    Het hongerige dier dat verlangde naar haar aanrakingen, naar haar zelfs, was wakker gemaakt.
    Mijn handen steunden naast haar hoofd zodat ik haar niet zou verpletteren onder mijn gewicht.
    "Ik twijfel niet, meisje." Glimlachte ik terwijl mijn gezicht maar enkele centimeters van haar was verwijdert. "Je hebt me wel degelijk in je macht."
    Ik rolde ons weer om, zodat zij op mij lag en legde mijn handen teder op haar rug.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Rose
    “Ik twijfel niet, meisje. Je hebt me wel degelijk in je macht.”
    Hij rolde ons weer om, zodat ik op hem lag en voelde hoe zijn handen teder op mijn rug lagen.
    Ik glimlachte alleen maar naar hem met een donkere schittering in mijn ogen en legde mijn handen weer in zijn nek, terwijl ik mijn lippen weer op die van hem drukte.
    Dit keer was het een intieme, zwoele kus en ik liet mijn handen over zijn armen en borstkas dwalen, terwijl ik ze daarna onder zijn shirt deed en liefdevol rondjes draaide op zijn buik.
    Mijn lippen voelde ik branden, maar ik had ook gemerkt dat er bij Amen vuurwerk was geweest en dat er meerdere vlinders in mijn buik los waren gelaten.
    Bij Dwayne voelde het eerst raar, alsof ik Amen bedroog, maar toen voelde ik me warm worden en mijn lichaam begon te tintelen. Dwayne zoende vol begeerte, maar ook met een bepaalde zachtheid. Ik kon het niet herkennen en het maakte me op dit moment niet uit.
    Ik moest alles vergeten.

    Maegan Cassidy Fox
    ‘Jammer voor jou kan Nana het zeer weinig schelen wat ik doe.’ Hij leunde tegen de deuropening en ik zag dat hij een wenkbrauw op trok. Hij dacht vast en zeker waar ik vandaan had gehaald dat het Nana was. Ja, mannetje… ik had je nog zo gewaarschuwd.
    Ik likte over mijn lippen alsof ik iets wist wat hij niet wist en keek hem toen doordringend aan. ‘O ja? Waarom huilde ze dan in Dwayne zijn armen over jou?’ Ik deed mijn armen over elkaar en zuchtte diep terwijl ik mijn hoofd schudde.
    ‘Volgens mij hoorde ik net toen ik weg liep van hun “Hij haat mij gewoon… Waarom zou hij anders uit mijn leven weggaan?” Het maalde door mijn hoofd en het bleef maar malen, ik werd er gek van!’ Liet ik Amen weten, maar het was op een eerlijke toon. ‘Volgens mij geeft ze om je, anders zou ze echt niet haar hart eruit storten hoor, maar jij hebt haar blijkbaar weggeduwd?’ Ik trok mijn wenkbrauw afkeurend omhoog terwijl ik hem weer aankeek.
    ‘Dat heb je weer goed gedaan Casanova.’ Als slag op de vuurpijl zei ik daarna nog, ‘O ja, ik heb die Dwayne trouwens verteld dat we gezoend hebben. Vindt je vast niet erg, toch?’ Ik haalde diep adem en zuchtte weer. Wat een rotzooi is het tussen hun, dat ze dit volhouden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon

    ‘O ja? Waarom huilde ze dan in Dwayne zijn armen over jou? Volgens mij hoorde ik net toen ik weg liep van hun “Hij haat mij gewoon… Waarom zou hij anders uit mijn leven weggaan?” Het maalde door mijn hoofd en het bleef maar malen, ik werd er gek van! Volgens mij geeft ze om je, anders zou ze echt niet haar hart eruit storten hoor, maar jij hebt haar blijkbaar weggeduwd? Dat heb je weer goed gedaan Casanova. O ja, ik heb die Dwayne trouwens verteld dat we gezoend hebben. Vind je vast niet erg, toch?’
    ‘Jezus, stop jij óóit met praten?’ snauwde ik geïrriteerd toen ik haar woordenstroom wist te onderbreken. Nana zou niet huilen over mij, daar was ik tenminste van overtuigd. Niet nadat ik had gezien hoe blij ze in Dwayne’s armen lag. Het zou me niet verbazen als ze momenteel aan zijn lippen hing. De gedachte zorgde voor een misselijk gevoel, waardoor ik even mijn ogen sloot. Ik was haar kwijt aan die uitslover? Niet dat het me iets kon schelen. Die gevoelens had ik weggeduwd. Er was niets tussen mij en Nana. Ik zou haar vergeten.
    ‘Ja. Ik heb haar weggeduwd. Ik heb Nana niet nodig.’ Ik was blij dat mijn stem emotieloos klonk, geen enkele verkeerde trilling was te horen. Ik haalde mijn schouders op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dwayne Renolds

    Ik sloot genietend mijn ogen en kon het niet laten om idioot te grijnzen.
    "Ik zie je graag." Rolde er uit mijn mond maar ik had niet eens spijt van mijn woorden.
    Terwijl ik zacht over haar onderrug wreef, vroeg ik me eigenlijk af wat er in haar om ging.
    Zou ze dit doen uit liefde, of gewoon om van Amen af te zijn?
    Hoe dan ook, wat de reden ook was voor haar plotselinge hartstocht, ik ontving het met open armen.
    Want toen ik haar had gezegd dat ik er voor haar was en haar niet zou verlaten, waren het geen woorden.
    Het was een belofte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    ‘Jezus, stop jij óóit met praten?’ Snauwde hij geïrriteerd, maar ik haalde alleen grinnikend mijn schouders omhoog. ‘I’m just saying, dear,’
    Ik keek hem weer even aan, maar dit keer was het verveeld en plukte ik aan mijn lange nagels, alsof het me allemaal niet kon schelen. Eigenlijk trok het me wel een beetje aan, aangezien ze er allemaal een zooitje van lijken te maken. Maar Amen lijkt ook met dingen te zitten, het lijkt wel alsof hij het niet durft te vertellen en weer zijn muur opbouwt.
    ‘Leugenaar,’ klonk er uit mijn mond. ‘Geloof je dat nou zelf of probeer je het te geloven?’ Ook al zei ik het op een stille toon, het klonk hard en bijtend door het lege dans lokaal.
    ‘Ik heb die tranen toch zelf gezien, waarom boeit het je niet als Nana gebroken is?’ siste ik kwaad naar hem. Een deel van mijzelf kwam naar boven, de deel die jongens niet vertrouwde omdat ik een keer aangerand was door een jongen op straat. Nana was gebroken door Amen en dat kon je heel gemakkelijk zien, zeker als er nog een meisje gebroken is en die de symptomen herkent.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Rose
    Ik voelde een zekere nervositeit mijn maag door gaan. Ik wist niet precies wat het was, maar het voelde goed en ik deed zijn shirt een klein stukje omhoog, om hier met mijn handen overheen te strelen.
    Zijn spieren voelde ik gemakkelijk en ik vond het fijn om ze te voelen, maar toen stopte ik en keek hem glimlachend aan terwijl ik de rode roos uit mijn haar haalde en deze op zijn nachtkastje legde.
    “Ik wil niet dat je mooie cadeautje kapot gaat,” deelde ik hem mee, waarna ik weer over hem heen boog naar zijn lippen en hier hongerige kusjes op plaatste, terwijl ik hem op mij liet rollen.
    Zijn lichaam drukte zwaar tegen dat van mij, maar het maakte mij allemaal niet uit, want het voelde goed en voor een keer had ik eindelijk geen onzekerheid.
    Behalve Amen dan.
    Ik kuste hem weer zwoel en streelde met mijn tong over zijn onderlip.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon

    ‘Leugenaar. Geloof je dat nou zelf of probeer je het te geloven? Ik heb die tranen toch zelf gezien, waarom boeit het je niet als Nana gebroken is?’
    Haar stem siste bijtend en kwaad door het lokaal. Mijn armen had ik over mijn borstkas geslagen, alsof ik zo mijn muur zou ophouden. Ik zou niet breken. Niet alweer, niet zoals net.
    ‘Ze was al gebroken.’ Fuck, wáárom zei je dat. ‘Nana was al gebroken, ik weet alleen niet waarom. Iedere keer als ik probeerde haar te helpen trok ze weer een muur rond zich heen en duwde me weg.’ Ja, slim Amen. Hou je bek, serieus.
    Ik ging zelf tegen de muur zitten, degene tegenover Maegan, zodat er meer dan genoeg ruimte tussen ons was. Ik had het koud – een bijeffect van de eerdere breakdown. Ik weet zeker dat mijn blauwe ogen nog de rode glans van het huilen hadden en dat ze er vermoeid uitzagen. Ik zou gewoon de rest van de dag moeten ditchen.
    ‘Dus ja. Als ze liever bij de Dwayne is, moet ze dat zelf weten. Mij kan het niets schelen.’ Ja, dat probeerde ik mezelf te laten geloven. Als ik het vaak genoeg zei, zou ik het geloven. Dan werd ik weer de gewone, flirtige, charmante Amen Elyon, toekomstige Broadway ster.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.