• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maegan Cassidy Fox
    Bedenkelijk tuitte ik mijn lippen even en keek hem toen vanuit mijn ooghoeken aan, waarna ik even mijn donkere ogen sloot en diep in en uit ademde, alsof het een deel van mijn leven kostte.
    “Eigenlijk deed ik het eerst niet vrijwillig, iemand bood het me aan en op dat moment waren mijn ouders gescheiden en mijn vader was zo lief geweest om meer dan de helft van al het geld en kostbare mee te nemen, waardoor mijn moeder en ik over waren gebleven met bijna niets. En bonnetjes, en dingen die we moesten betalen. De man beloofde me dat ik er geld voor kreeg en daardoor begon het eindelijk, maar ik begon ervan te houden om model te zijn,” Mijn stem klonk sarcastisch toen het bij mijn vader kwam, en ik eindigde dat deel van mijn verhaal af, waarna ik op iets anders over ging.
    “Ik wil veel liever dansen eigenlijk,” Mijn humeur was van sarcastisch en geïrriteerd overgesprongen naar een lieve glimlach en een vrolijke bui. Vrolijk sprong ik dus ook op en gaf hem een uitdagende blik. “Care to see me dance, handsome?” Plagerig stak ik mijn tong even uit en pakte mijn mobiel uit mijn broekzak, waarna ik al een liedje opzette zonder Dwayne zijn antwoord af te luisteren.
    Ik gaf het ding aan Dwayne en stapte een paar passen achteruit. Geduldig wachtte ik even en begon toen met dansen. Deze dans had ik gedaan in een competitie en toen was ik tweede geworden, er waren toch al niet zulke goede dansers, maar er zat er wel één goede tussen en natuurlijk was zij eerste geworden. Not that I blame her, she was really good, but this speaks of revenge.
    Toen de dans afgelopen was, zette ik de muziek weer af en vergrendelde mijn telefoon weer, waarna ik droog weer naast Dwayne ging zitten. “En, wat vond je ervan?” Grinnikte ik, en ik keek hem hierbij afwachtend aan, maar praatte toen verder. Het rolde uit mijn mond en ik dacht er eerst niet echt bij na.
    “Als ik dans, dan heb ik het gevoel dat ik eindelijk vrij ben. Klinkt dat raar?” Oh fuck, terwijl ik dit zei had ik er niet over nagedacht dat dat één van mijn onzekerheden was. Maar ik probeerde dit niet te laten merken en keek hem dus met een onschuldige blik in mijn donkere ogen aan.

    Kleding die Maegan aanheeft, je moet er alleen een vest bij denken

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 22:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    Geschrokken draaide ik me om en kon nog net voorkomen dat ik een gilletje slaakte.
    "Taylor, je liet me schrikken." Lachte ik een beetje buiten adem van het dansen. "Wat doe jij hier?"
    Ik schonk hem een vrolijke glimlach en veegde met de rug van mijn hand tegen mijn voorhoofd voordat ik op hem afstapte.
    "Was je aan het gluren?" Grapte ik en keek hem aan.
    Pijnlijk wreef ik in mijn nek die ondertussen wat pijn deed van het dansen, maar waarschijnlijk zou het snel weer over gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik grinnik even en grijns, 'Natuurlijk gluurde ik,' maar dan haal ik mijn camera er weer bij, 'Beelden voor de wedstrijd, mijn project,' zeg ik dan en glimlach. 'Het zag er goed uit,' zeg ik en doelde op het dansen. 'Waar was dat voor? ' vraag ik daarna nieuwsgierig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dwayne Renolds

    "Het klinkt niet raar." Stelde ik haar gerust. "En je bent best goed."
    Ik likte even over mijn lippen voordat ik haar iets wilde zeggen.
    "Je bent niet de enige die het voor het geld doet." Stelde ik haar gerust. "Ik doe het ook alleen daarvoor."
    Heel even twijfelde ik of het van mijn ouders zou zeggen en besloot dat het eigenlijk niet echt kwaad kon.
    "Ik ben opgegroeid in een pleeggezin, snap je." Begon ik mijn verhaal. "Mijn ouders hadden geen geld, waren alles kwijt en vonden geen werk. Dus heeft de kinderbescherming me naar een pleeggezin gebracht. Ik zag echter hoe het steeds slechter ging met mijn ouders en toen ik oud genoeg was, ben ik dit gaan doen zodat ik hen kan onderhouden. Ze hebben nu tenminste onderdak en leven niet uit vuilnisbakken."
    Ik glimlachte ondanks de droevige ondertoon in mijn stem.
    "Ik zie hen eigenlijk echt graag, ondanks ze me niet konden verzorgen."



    Diana Grace Anderson

    "Wel," Lachte ik toen ik de beelden zag die hij had gemaakt. "Dat was voor de competitie."
    Ik wreef lachend over mijn neus en keek naar hem op.
    "En bedankt voor het compliment."
    Uitgeput ging ik op de houten vloer zitten en klopte naast me op de grond.
    "Kom er even bij zitten." Stelde ik rustig voor. "Of heb je nog iets te doen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Goed. Dus jij kunt iedereen krijgen die je wilt, huh?Je kon mij dus ook gemakkelijk krijgen?
    Dus ik ben eigenlijk gewoon één van die meisjes die je ‘kunt krijgen, omdat je die wilt’, of niet dan? Want zo vat ik het op.
    Laat maar, ik ga inderdaad wel terug naar Dwayne. Hij doet niet flirterig tegen andere meiden en laat me ook niet zo voelen dat ik elke fucking minuut onzeker hoef te zijn. Dank je wel, Amen! Voor dit stomme kut gevoel!’
    ‘Geen dank, lieverd,’ snauw ik terwijl ze weg loop. Daarna vervolg ik koppig mijn weg. Ik heb geen zin meer in het auditorium. Ik maak mijn weg door de school heen. Mijn ogen willen huilen, mijn maag wil zich het liefst binnenstebuiten keren en mijn lichaam wilde gewoon rust. Ik wilde Nana terug. Doelloos liep ik door de gangen.

    [wie wilt zijn geweldige gezeldschap? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Leya wil wel ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okay, kom maar op. ^^ Of is ze al ergens en meot amen naar haar komen?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Neuh, ze is niet echt ergens a. Ik laat Leya zo wel tegen heb op botsen of zoiets ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okay, i'll be waiting. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maegan Cassidy Fox
    Toen ik naar zijn verhaal luisterde, knikte ik bevestigend en luisterde aandachtig en met respect, zonder er iets fout over te denken.
    “Heb je nu nog contact met ze? Met je echte ouders, bedoel ik dan?” Ongemakkelijk beet ik even op mijn lip, maar omdat deze al met rode lippenstift was, kon het niet echt rood worden. “Je hoeft me trouwens geen persoonlijke dingen te vertellen, hoor,” Melde ik hem, “Ik ben er sowieso al niet zo goed in om dat soort verhalen aan te horen, en dan ligt het er ook nog maar eens aan of iemand mij iets persoonlijks wil vertellen. So, you don’t have to do it.” Zei ik toen verder tegen hem, met een enigszins raar gevoel in mijn maag.
    De laatste keer dat iemand mij in vertrouwen had genomen, was zeker een halfjaar tot wat langer, geleden geweest en dat was mijn buurmeisje geweest, die ik tot mijn goede vriendin had gedoopt. Maar ze dumpte me en liet me achter voor vuil, terwijl zij met mijn crush ervan door ging. Alleen mijn moeder vertrouwde ik eigenlijk nog dingen toe, maar als iemand erom zou vragen, zou het me eigenlijk ook niet uitmaken. Het ligt er net aan in wat voor bui ik ben en wat ik allemaal wel en niet kwijt wil.

    [*is typing Nana post*
    Leannan, Nana gaat je straks gezelschap houden ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Ja, ik heb nog altijd contact met ze." Glimlachte ik trots. "Maar ik had zin om het met je te delen, dan heb je weer iets bijgeleerd over mij."
    Ik trok lachend mijn neus een stukje op en keek hoofdschuddend naar mijn knieën.
    "Weet je, het maakt mij niet echt uit tegen wie ik het zeg." Bedacht ik luidop. "Het is niet iets waar ik me voor schaam, want ze blijven tenslotte mijn ouders."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leya Eden Barlow
    Ik open slaperig mijn ogen en schrik me dood als ik op mijn wekker kijk. 'Godver,' vloek ik zachtjes in mezelf waarna ik het bed uitga. Ik spring onder de douche en als ik klaar ben trek ik snel wat kleren aan. Omdat ik eigenlijk geen eens een idee heb wat voor een les ik nu eigenlijk zou hebben gooi ik maar gewoon wat random boeken in me tas die ik daarna over mijn schouder gooi en mijn kamer uitloop. Nu nog uitvogelen waar ik moet zijn. Op mijn mobiel ga ik opzoek naar mijn rooster maar daar ben ik zo op gefocust dat ik niet voor me uit kijk en tegen iemand op bots. 'Oh, eh. Sorry,' zeg ik snel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    Boos stampte ik over het grasveld verder en met geen idee waar ik eigenlijk naartoe kon gaan, want Dwayne zou vast en zeker ook weg zijn, liep ik de school binnen en begon ik een zoektocht te starten naar Dwayne.
    Fucking Asshole, wat denkt hij wel niet? Dat ik maar dag en nacht paraat voor hem ga staan wanneer hij me nodig heeft, of zo? Nou mooi niet! Hij gaat die stomme kut competitie dus ook maar lekker alleen doen, want anders zal ik Amen behandelen als een meubelstuk en met hem gaan gooien. Nu zal de directrice ons wel onze eigen wegen laten gaan, desnoods krijg ik een straf of zo, boeit me geen flikker, als ik maar van Amen en zijn stomme wisselende humeur af ben. En ik wilde het nog wel uitleggen! Flirterige, stomme…
    Ik gromde luid en duidelijk en toen ik een jongen herkende als Dwayne in één van de gangen stormde ik boos op hem af. Het boeide me geen flikker dat er nog een meisje bij was, en toen ik eindelijk dichtbij genoeg Dwayne was, gooide ik mezelf in zijn armen met een kwetsende blik.
    Zie je wel, hij zei dat hij niet weg zou gaan en nu deed hij precies hetzelfde als alle andere. He was leaving and this time, he was taking a part of my heart with him. And it hurts like fucking hel.
    “Ik haat hem.” Mompelde ik boos, gekwetst en een beetje verdrietig naar hem. Ik zag uit mijn ooghoeken dat het meisje me vaag aankeek en op het moment was iets te zeggen, maar ze sloot haar mond ongemakkelijk en draaide zich toen om, terwijl ze haar hand door haar donkere haren haalde.

    [Ik heb Maegan er even door verwerkt :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Niet als ik met jou ben,' zeg ik grijnzend en plof naast haar neer. 'Hmm, dus dit is jou plekje, hé,' mompel ik dan en kijk de zaal rond. Het was ruim, koel en verschrikkelijk mooi.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dwayne Renolds

    "Ook leuk om jou te zien Nana." Zei ik in een poging om haar op te wekken.
    Toen dat niet echt hielp, besloot ik het maar anders aan te pakken.
    "Wil je er over praten, meisje?" Vroeg ik en sloeg mijn armen om haar heen. "Ik weet al meteen over wie het gaat...er is maar één klootzak die jou dit kan laten doen. Mister Sunshine, is het niet?"
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik een afkeurend geluidje maakte en mijn hoofd schudde.
    "Meisje, meisje, meisje toch." Fluisterde ik zacht om haar te kalmeren. "Ik zei toch dat hij je niet verdient."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.