• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Shizuko Rose
    “Natuurlijk heb ik je roos nog in,” zei ik trillerig tegen hem, maar op een manier alsof hij wat anders verwacht had. “Dat is het enige goede dat mij vandaag is overkomen, want het begon al met gezeik en het eindigt waarschijnlijk weer met gezeik.”
    Ik liet zijn shirt langzaam los en deed mijn andere arm toen ook om zijn middel, waarna ik wat dichter bij hem op schoot kroop en over iets anders begon. “Had je een vriendinnetje gemaakt?” vroeg ik, terwijl ik doelde op het meisje die net bij hem was geweest en toen ongemakkelijk wegliep.
    “Dat doe je goed,” Grinnikte ik waterig, maar het klonk nog steeds erg zwak. Dwayne gaat me ook verlaten… En dat meisje kaapt hem dan weg, en, en, en… Dan ben ik weer alleen. Er kwamen weer tranen mijn wangen oplopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik lachte, 'Ja, heb je daar soms problemen mee?' zei ik gespeeld en stond op met een opgehaalde neus. Maar daarna lachte ik en knikte, 'Zwemmen is goed,' zei ik met een glimlach waarna ik mijn hand uitsteek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dwayne Renolds

    "Nah, ze sprak me aan, dat is alles...Ik ben niet eens ingegaan op haar flirterig gedrag." Gaf ik toe.
    Toen ik merkte dat ze weer begon te huilen, streek ik met mijn duim de tranen van haar wangen weg en nam haar hoofd vast.
    "Als je denkt dat ik jou ook in de steek zal laten heb je het mis." Zei ik streng, maar bedoelde het goed. "Zo snel ben je niet van me af Nana, zelfs al zou je willen."



    Diana Grace Anderson

    "Ik kan je altijd wel zwemles geven." Zei ik terwijl ik lachend mijn wenkbrauw optrok. "Of voel je je daar te goed voor?"
    Als hij brutaal kon zijn, dan ik ook, ik hield er wel van om mee te spelen met spelletjes van anderen.
    Ik nam zijn hand aan en liet het toe dat hij me recht trok.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Hmm, ik weet,' zeg ik dan twijfelend, 'Ik moet wel een goede zwemjuf hebben he,' zei ik als een klein jongetje, 'Maar oke, vooruit dan maar,' en liep alvast de richting van de deur op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Diana Grace Anderson

    Ik lachte om zijn reactie en stond op van de vloer.
    Snel liep ik nog met kleine pasjes naar de andere kant van de zaal om mijn vest op te halen en ging dan pas richting Taylor.
    "Ik ga eerst mijn bikini aan doen...aangezien ik niet echt denk dat ze het leuk gaan vinden als zonder zwemkledij het water in springen." Ik stak lachend het puntje van mijn tong uit. "Zie ik je aan het zwembad? Met je zwembandjes?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “Ik wil niet van je af,” Zijn aanraking voelde beschermd, warm en ik merkte dat ik me alleen veilig voelde bij Dwayne. De tranen gingen nog steeds over mijn wangen, maar ik probeerde ze terug te stoppen, wat aardig lukte en ik dus kalmer werd.
    Nana, je kunt niet negeren dat Amen nog wat voor je betekend. Hij heeft zich in je hart genesteld, schat, dat kun je niet negeren. Maar ik kan hem wel uit mijn gedachten proberen te bannen en met de pijn proberen te leven, dat was ik nu toch wel gewend. Dus wat kon het nu weer kwaad?
    “Eigenlijk wil ik Amen heel erg hard slaan, maar hoe erg ik dat ook wil, ik kan het niet en ik weet niet waarom niet… want hij zei dat hij iedereen kon krijgen die hij wilt, dus dat vat ik op dat hij eigenlijk helemaal niets voor mij voelt en dat er helemaal niets is en dat ik eigenlijk gewoon een stom wijf ben die in één van zijn trucjes is gevallen…” Ratelde ik maar door en door. Ik wilde gewoon wegduiken in mijn bed de hele dag en Amen nooit meer van mijn leven zien. Hij deed me alleen maar pijn. Kut onzekerheden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Nana," Probeerde ik haar te onderbreken, wat niet lukte. "Nana...Nana!"
    Ik nam haar hoofd tussen mijn handen en keek haar fronsend aan.
    "Ten eerste moet je jezelf nooit meer een stom wijf noemen, want dat ben je niet." Ik keek streng in haar ogen. "Face it, Amen is gewoon een eikel...en ik kan niet langer verdragen dat hij je zo kwetst."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Sexy,' zei ik nog maar lachte, 'Is goed zie je zo,' en liep richting mijn kamer waar ik even snel mijn zwemspullen pakte en naar het zwembad liep. Ik kleedde me snel om en propte alles in een kluisje. 'Mooi,' zuchtte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Diana Grace Anderson

    Nadat ik van Taylor afscheid had genomen, was ik naar boven gelopen, had ik mijn zwarte bikini aangedaan en deed mijn kleren weer over aan.
    Ik grabbelde nog snel een handdoek uit de kast en liep naar het zwembad.
    "Hé, waar zijn je zwembandjes?" Riep ik lachend toen ik Taylor zag.
    Ik gooide mijn handdoek op het gras en deed mijn kleren uit die ik eerder over mijn bikini had gedaan.
    "Ik ga je niet reanimeren hoor." Grijnsde ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “Kijk me niet zo aan…” Ik kon er nog steeds niet tegen hoe hij me aankeek, en hoe raar ik me voelde als ik in zijn goudbruine ogen keek, dus sloot ik mijn ogen weer.
    “We kunnen er niets aan doen, Dwayne…” Vertelde ik hem, alsof hij dat al niet wist, “Maar dat maakt niets uit… ik kom er echt wel overheen en het maakt niets uit dat het pijn doet, want ik ben het toch wel gewend…” Ik merkte dat ik weer begon te ratelen en ik sloot dus weer mijn mond, waarna ik weer diep in zijn schoot kroop als een klein kind en mijn armen om hem heen deed.
    “Hoe gaat het met jou? Ik wil op dit moment gewoon in mijn bed liggen..” vroeg ik hem daarna droog, maar ik meende het wel. Ik probeerde ergens anders over te praten.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 0:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grijnsde, 'Die zijn net ontploft,' roep ik nog zielig. Dan loop ik naar haar toe, 'Hmm, weet je zeker dat je me niet gaat reanimeren?' grijns ik terug, 'Anders reanimeer ik jou nog altijd hoor,' zeg ik dan en kijk haar even na. Hmm, zag er zeker niet verkeerd uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dwayne Renolds

    "Ik heb genoeg gezien." Zuchtte ik en tilde haar op zodat ze geen kant meer uit kon. "Ik zal er eens voor zorgen dat je alles even vergeet."
    Met Nana in mijn armen, wandelde ik doodleuk naar boven waar mijn kamer was, schopte de deur open met mijn voet en zette Nana neer op het vrijstaande bed.
    Ik nam een zacht dekentje uit de kast en drapeerde die over haar heen.
    "Blijven zitten." Was het enige wat ik zei en rommelde nog wat in mijn koffer die ik nog steeds niet had uitgeladen.
    Toen ik had wat ik zocht, kwam ik enkele minuten later op haar afgestapt met een lekker warme beker chocolademelk.
    "Hier." Glimlachte ik en gaf het aan haar.
    Ik wandelde vervolgens naar de televisie, zette een leuke lachfilm op en ging naast haar zitten.
    "Het is echt tijd dat je aan iets anders denkt, meisje." Glimlachte ik lief.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Diana Grace Anderson

    Wat een brutaliteit...Ik mocht hem wel.
    "Is dat zo?" Zei ik en lachte speels. "In dat geval..."
    Ik ging erg dicht bij hem staan en legde mijn beide handen op zijn borstkas om vervolgens op mijn tenen te staan.
    Ik bracht mijn lippen naar zijn oor en fluisterde. "Is het beter dat je eens moet afkoelen."
    Nog voor hij iets kon zeggen, duwde ik hem het zwembad in en lachte erg onschuldig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Toen hij me optilde, zodat ik geen kant uit kon, voelde ik mijn hart sneller kloppen. Zijn geur kwam mijn neusgaten binnen en ik voelde me nerveus worden. Hij rook lekker, maar ik kon mijn vinger er niet precies op leggen wat het was.
    Het gebeurde allemaal veel te wazig voor mijn doen, hij had zijn deur opengeschopt met zijn voet en zette me neer op het vrijstaande bed, waarna hij een zacht dekentje uit de kast pakte en die om mij heen drapeerde. “Blijven zitten.” Beverig knikte ik alleen, maar ik liet me op zijn bed omvallen en woelde mezelf in een foetushouding, terwijl ik nog steeds dwaas, en zelfs wat duizelig, toekeek naar wat Dwayne allemaal deed.
    Op een gegeven moment gaf hij me een warme beker chocolademelk, maar ik zette deze op het nachtkastje, omdat ik er nu geen zin in had. Ik wilde nu alleen die film kijken met Dwayne en misschien straks wat van die choco drinken.
    Dwayne ging naast me zitten en ik trok mezelf bij hem op, waarna ik op zijn borstkas ging liggen en me helemaal tegen hem aandrukte, terwijl ik ook een stuk van de deken over hem legde. “Het spijt me voor alles, Dwayne…” Zei ik in een stil, mompelend stemmetje en keek naar de tv, terwijl mijn hand op zijn middel lag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik was blij dat ik geen kamergenoot was die dit moment kon verpesten.
    "Waarom spijt het je, lieje?" Vroeg ik en sloeg beschermend mijn arm om haar heen. "Meisje, je hebt niets verkeerd gedaan."
    Mijn ogen gleden naar de televisie en nu pas merkte ik welke film het was.
    Ik speelde onbewust wat met het dekentje terwijl ik probeerde om niet weer in slaap te vallen, wat erg verleidelijk was.


    [Hhaa, sorry niet echt veel inspiratie]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.