• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.

Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia

Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

[RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Maegan Cassidy Fox
    “Ik vind het juist heel lief dat je, je dan zorgen maakt om het meisje,” Gaf ik eerlijk toe, “Niet veel jongens doen dat, weet je.” Mijn stem was anders geworden en er lag geen flirterige of speelse toon meer in, echter was het ook niet meer nieuwsgierig. Het was meer behulpzaam geworden, alsof hij een hele goede vriend van mij was, daar leek het op.
    “Wil je advies hebben voor het meisje?” Vroeg ik weer behulpzaam, ik leek opeens totaal veranderd te zijn. Alsof ik een ander persoon was geworden. “Nu heb je er ten minste de kans toe om dingen te vragen, come on, ask them. I am a girl, you know, I know things.” Grinnikte ik, om het te beëindigen en hem even te bestuderen.
    Hij leek echt om het meisje te geven, en hij leek me ook niet iemand die afleiding wilt en andere meisjes gaat zoenen of flirten. Ik tuitte mijn lippen even bedenkelijk, maar keek hem aldoor aan. Ik hoopte voor hem dat hij niet met zijn gevoelens in de knoop ging liggen, want dan zou het al helemaal een zooitje worden.

[Lizz, are you alive of wil je niet meer reageren? D: Dan dump ik Nana namelijk wel ergens anders...]

Dwayne Renolds

"Denk je dat ze naar me zou luisteren als ik haar zeg wat hij heeft geflikt?" Ik draaide me weer om zodat ik haar aan kon kijken. "Maar dan vertel ik uiteraard niet met wie hij wat deed."
    Mijn ademhaling was zwaar geworden, mijn stem hees en mijn haren lagen nog meer in de war als anders omdat ik er stevig in had gewoeld.
    "Of nog beter...hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat ze me gelooft?"
    Ik werd gek van alle onzekerheid, maar was niet van plan om me hierdoor te laten breken.
    Ik had al ergere watertjes doorzwommen, dus moest dit kleine voorval ook wel lukken, toch?
    Alsof het me wat zelfvertrouwen gaf, stak ik mijn borst iets voor uit en kruiste ik mijn armen zelfzeker.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Maegan Cassidy Fox
    “Ik weet niet wat voor relatie jullie met elkaar hebben, of wat zij überhaupt voor jou voelt,” Begon ik, terwijl ik diep nadacht en hierbij even over mijn kin wreef. “Maar als jij je zo voelt dat je denkt dat zij een soulmate is…” Ik beet even op mijn onderlip totdat deze rood werd, en keek hem toen weer met vernauwde ogen aan.
    “Dan zou ik het gewoon gelijk eerlijk tegen haar zeggen. Natuurlijk zal het voor haar moeilijk zijn om het eerst te geloven, want als ze om Amen geeft, zal ze altijd wel even twijfelen, maar als jij ook een soulmate voor haar bent…” Ik knikte bevestigend, terwijl ik dit advies verder uitdacht, terwijl ik probeerde mijn eigen gevoelens eraan toe te voegen – wat ook vaak hielp.
    “Dan zou ze je sowieso geloven. No doubt about it.” Ik keek naar hem op, terwijl ik mijn beide handen op mijn benen legde. “Hoe wilde jij het zeggen dan? Denk maar in dat ik Nana ben, dan kan ik kijken hoe je het overbrengt.”

Dwayne Renolds

"Ok, dit is vreemd voor me, maar ik geef het een kans." Zei ik terwijl ik naast haar ging zitten. "Hey meisje, ik heb je gemist...is alles goed?"
    Ik keek naar Maegan en twijfelde even of ik het goed deed, maar vervolgde al snel.
    "Luister, ik moet je iets vertellen en ik weet dat het je niet zal bevallen." Ik had een trilling in mijn stem, waardoor ik alleen maar zenuwachtiger werd. "Amen heeft je bedrogen...of toch een soort van. Hij heeft wat rondgedold met iemand van deze school en ik vond dat je het moest weten."

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:13 ]

Maegan Cassidy Fox
    Ik knikte dat het wel goed zou komen toen hij naast me kwam zitten.
    “Ik heb je ook gemist…” Ik lachte voorzichtig en probeerde me in Nana in te leven, want als zij een soulmate voor Dwayne was, dan moest er wel iets gebeurd zijn waardoor Nana zich in ieder geval beschermd door Dwayne voelde. Ze zou íets moeten voelen.
    “Het gaat wel, maar…” Dwayne praatte verder en ik merkte dat er een trilling in zijn stem zat. “wat is er?” Mijn ogen waren vernauwd op het moment dat hij zei dat hij me wat moest vertellen, of ten minste Nana. “Hij… heeft… ‘rondgedold’ met iemand van deze school?” Ik probeerde alles even in me op te laten nemen en keek hem bedachtzaam aan.
    “Amen heeft… weet je dat zeker? Van wie heb je het?” Ik hoopte dat ik het goed genoeg deed, haar in ieder geval, want ik wist natuurlijk totaal niet hoe zij was, maar Dwayne leek me er ook een beetje zenuwachtig voor.

[Het is trouwens Amen, lieve schat. 8D haha.]

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:11 ]

Dwayne Renolds

"Ik weet het zeker." Ging ik verder terwijl ik mijn stem vaster probeerde te laten klinken. "Maar als je me vertrouwd, moet je hem ermee confronteren en aan zijn reactie kan je zien of hij het daadwerkelijk heeft gedaan."
    Ik sloeg mijn handen in elkaar en maakte mijn uitleg af.
    "Ik wens liever mijn bron geheim te houden, want ik wil geen ruzie."

[Moet gaan eten]

Maegan Cassidy Fox
    Hij sloeg zijn handen in elkaar en maakte zijn uitleg af, waardoor het mij niet meer lukte om normaal terug te reageren. Een korte, echte lach kwam er dit keer mijn keel uitrollen en ik kneep eventjes mijn ogen hierbij dicht, waarna ik hem weer aankeek en beschuldigend mijn handen heen en weer zwaaide.
    “Sorry, ik kon even niet meer serieus doen, omdat je zei dat je liever geen ruzie vanwege dat wilde,” Ik stopte weer met mijn handen heen en weer te zwaaien en legde ze op mijn benen neer, terwijl ik hem weer gewoon aankeek. “Je mag heus wel mijn naam laten vallen hoor, dat maakt mij echt niet uit.”
    Ik zuchtte diep en leunde weer wat achterover, terwijl ik dit keer diegene was die mijn ogen dichtdeed. “Je deed het goed, maar je moet wel wat zekerder klinken, lieve schat.” Hopelijk vond hij het niet erg dat ik hem zo noemde, het was gewoon een tic die ik had.
    “Wel vond ik dat je het op een erg schattige manier bracht.” Ik kon het niet laten een korte grinnik te laten horen.
    “En soms is het alleen al genoeg om een meisje in een knuffel te trekken, soms hebben dingen geen woorden nodig om daarna te troosten.” Vertelde ik hem met een serieuze blik op mijn gezicht. “Just saying.”

[Eet smakelijk dan! ^^]

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:24 ]

Dwayne Renolds

Ik knikte, maar had een afwezige blik in mijn ogen.
    "Ik begrijp het." Zei ik naar waarheid. "Bedankt."
    Ondanks ik glimlachte, had ik niet veel zin om één of andere opmerking te maken over mijn lichaam, wat ik anders wel in deze situatie zou doen.
    Normaal gezien zou ik iemand als haar proberen te plagen door te zeggen dat ze net een subtiele hint probeerde te geven om aan mijn lekker lijf te zitten, maar ik had echt geen zin.
    Omdat ik me zo'n beetje down voelde worden, besloot ik uiteindelijk om toch maar ergens anders over te praten.
    "Welke richting volg je eigenlijk?" Vroeg ik deze keer met wat meer interesse. "Of zijn het er meerdere?"

Maegan Cassidy Fox
    Omdat ik merkte dat hij er niet echt met zijn gevoel en verstand bij was, reageerde ik er verder niet op en ging er dus ook niet mee verder. Hij zat op dit moment niet lekker in zijn vel en dat was duidelijk te merken.
    “Welke richting volg je eigenlijk? Of zijn het er meerdere?”
    Ik keek hem verbaasd aan toen hij hierover begon, maar probeerde toch zo serieus mogelijk antwoord te geven. “Ik dans en ben model.” Vertelde ik hem toen het antwoord op zijn vraag.
    “En jij dan?” vroeg ik met oprechte interesse in mijn stem.

[Lekker gegeten? :3]

Dwayne Renolds

"Wat denk je nu zelf als je naar me kijkt?" Vroeg ik en wees hierbij naar mezelf.
    Een jongensachtige grijns sierde mijn gezicht en ik was blij dat ik weer ongeveer mezelf begon te worden.
    "Een prima ballerina ben ik in elk geval niet." Zei ik kalmpjes. "En als ik zou zingen, zou een doof iemand me nog het zwijgen opleggen...dus dan blijft er niet veel meer over."

[Yup yup...we hebben chinees gegeten. Daar kan ik van eten en blijven eten :') ]

Maegan Cassidy Fox
    Ik lachte kort toen hij naar zichzelf wees en er een jongensachtige grijns zijn gezicht begon te sieren. Hij begon zichzelf weer langzaam maar zeker te worden, mooi.
    “Een prima ballerina ben ik in elk geval niet. En als ik zou zingen, zou een doof iemand me nog het zwijgen opleggen...dus dan blijft er niet veel meer over.”
    “Ah, mooi zo, een mede-model.” Grinnikte ik, en ik bekeek hem even van top tot teen en likte hierbij even over mijn tanden, waarna er een grijns mijn gezicht op gleed.
    “Hoe bevalt het je?” Vroeg ik hem met een uitdagende glimlach op mijn gezicht, terwijl ik hem plagerig tegen zijn been duwde met mijn laars, en mijn voet toen weer op de grond zette.

[Chinees is lekker, dude! Hahaha, I get you. (': ]

Dwayne Renolds

"Het is leuk om te doen en ik verdien er al aardig mee, in de vakanties doe ik soms wat modellenwerk." Lachte ik en gaf haar een duwtje met mijn been terug. "Dan moet ik jou zien als concurrentie, toch?"
    Een grijns ging over mijn gezicht terwijl ik even in mijn handen wreef.
    "En hoe bevalt het jou?"

Maegan Cassidy Fox
    “Je hoeft me niet als concurrentie te zien,” Grijnsde ik, “We kunnen ook samenwerken.” Er lag een geheimzinnige glimlach op mijn lippen en ik leunde op mijn hand met mijn hoofd, terwijl ik mijn elleboog op de leuning van het bankje had gezet.
    Ik probeerde te bedenken hoe ik het moest zeggen, maar besloot het om er gewoon maar uit te gooien. “Ja, het is wel leuk…” Begon ik, maar ik eindigde niet echt, aangezien het klonk alsof er nog iets achter zat. En waar ik niet over wilde praten, trouwens.
    “Al dans ik de laatste tijd alleen maar. Mijn hoofd zit een beetje vol en ik heb geen zin om met een geïrriteerd hoofd op de foto te staan.” Grinnikte ik toen maar, hopende dat hij er niet verder over zou vragen.

[Ja, ik vind het echt jammer! D: Maar ik had ze allemaal een berichtje gestuurd, en sommige zijn gewoon offline, maar als sommige mensen niet meer reageren, dan stuur ik ze ene berichtje dat ik hun personages verwijder. Ik wil wel dat ze actief blijven...
    Dan zou ik het wel lullig vinden als ze met een andere rpg actief mee doen maar bij deze niet.]

Dwayne Renolds

Ik knikte begrijpend. "Waarom ben je eigenlijk moddelenwerk gaan doen?"
    Traag zette ik me rechter om me vervolgens uitgebreid uit te strekken en vouwde mijn handen achter mijn hoofd zodat ik beter tegen de muur kon leunen.
    "Of wil je dat liever niet zeggen?" Het zou niet de eerste keer zijn dat mensen er niet over wilden praten, maar dat was ook goed voor mij.
    Ik probeerde alleen het gesprek wat gaande te houden zodat ik niet alleen zou zitten binnen enkele minuten.

[Sla er op :') Dreig er anders mee als ze tegen morgen 16uur niet reageren, dat je ze laat...sterven bij een schietpartij, lol :W Tenzij ze niet online zijn natuurlijk. Maar ik ga beneden nog wat televisie kijken...mijn ouders gaan een leuke film zien zeiden ze.]

[*Gaat zometeen even schrijven*
    Is goed hoor, hahaha, welke film dan? :3 Anyway, veel plezier. Ik wil vanavond een horror film zien 8D
    En indeed, dan dreig ik daarmee. ]

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:18 ]