• Ik moet boeken bestellen voor t opleiding en zo staat er ook :readers tbv lessen. Wat betekend dat en ben je verplicht het aan te vinken? Ik snap het niet zoveel wantdit is mijn eerste keer :D

    Waarschijnlijk krijg jijook les op je laptop of tablet. Maar dan lijkt me dat je dut al wel wist. Alle boeken zjnn verplicht lijkt me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Waarschijnlijk krijg jijook les op je laptop of tablet. Maar dan lijkt me dat je dut al wel wist. Alle boeken zjnn verplicht lijkt me


    Protip: dit geldt niet voor studenten


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat het ter bevordering van lessen betekent. Weet niet zeker, heb er verder ook geen verstand van, sorry. ;D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik denk eerlijk gezegd dat ze niet verplicht zijn, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Misschien kun je het aan een ouderejaars vragen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    IrishNialler schreef:
    Waarschijnlijk krijg jijook les op je laptop of tablet. Maar dan lijkt me dat je dut al wel wist. Alle boeken zjnn verplicht lijkt me


    Ja, ik moet ook gebruik maken van myn laptop!

    De readers die ik ken van mijn opleidingen, zijn boekjes met informatie die belangrijk zijn voor bepaalde lessen. Kun je anders maandag niet op bellen en vragen of je de readers moet bestellen?

    Het is zonde om iets te bestellen wat je misschien helemaal niet nodig hebt.


    Physics is awesome

    Ik heb op mijn opleiding klappers/readers, die verplicht zijn. Dat zijn van die mappen met practicumhandleidingen en dia's van de college's. De boeken die ze aangeven, hoef ik niet te kopen, maar worden wel aangeraden (zou een beetje klote zijn als ze boeken van 70 euro per stuk verplicht gaan stellen)...
    Het beste is dus idd om er even achteraan te gaan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.