• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    Ik knikte met een trotse glimlach en liet mijn blik, net als Taylor door de zaal glijden.
    "Yup, dit is mijn plekje." Lachte ik trots. "Het is hier altijd zo kalm."
    Vanop de achtergrond, hoorde ik hoe de muziek in een trage melodie overging wat me deed glimlachen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Oh, eh. Sorry,’ hoor ik, nadat één of ander meisje tegen me opbotst. Een traan ontsnapt me, waarna ik hem snel weg veeg.
    ‘Geeft niet,’ brom ik trillerig. Kut Nana en kut emoties. Ze mochten allemaal doodvallen. Ik voelde me helemaal draaierig door de overvloed van emoties, misschien ook door de botsing. Ik had haar niet nodig, ik had niets nodig en kon doen wat ik wilde. Een tweede traan ontsnapte. Fuck, ik had rust nodig. Misschien ging ik wel gewoon naar huid. Het meisje voor me zag er gehaast uit.
    ‘Doe geen moeite, lieverd, het volgende uur begint over een kwartier.’


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maegan Cassidy Fox
    “Ook leuk om jou te zien Nana.” Ik dacht al dat zij dat was, maar ik had die gedachte laten varen totdat ik het zeker zou weten. Tot nu dus.
    Snel keek ik om en zag het meisje nog steeds in de armen van Dwayne. Ze leek me erg kwaad, alsof ze iemand neer wilde slaan. Maar omdat ik me best ongemakkelijk voelde als er mensen aan het knuffelen waren of whatever, keek ik maar weer weg en begon ik muziek te luisteren met dopjes in mijn oren. Ze hadden vast hun tijd alleen of zo nodig. Zou ik dan niet weg moeten gaan eigenlijk?
    Toen ik haar echter hoorde snikken, mijn muziek was toch wel laag gezet, draaide ik me om naar Dwayne en zei ongemakkelijk en nerveus, “Weet je, ik denk dat ik maar eens moet gaan. Pleasure to meet cha, dear, but now I’m going.” Toen draaide ik me om en liep weg.

    Nana Shizuko Rose
    Dwayne sloeg zijn armen om me heen en ik knikte alleen bevestigend met mijn hoofd, toen hij het vroeg, waarna ik even omhoog keek in zijn ogen en toen zacht zei, “Hij zei dat ik terug naar jou moest gaan en dat hij iedereen kan krijgen die hij wil…”
    Hard beet ik op mijn lip om niet te hoeven huilen en de tranen terug te dwingen in mijn ogen, maar duwde toen ruw mijn gezicht weer in het t-shirt van Dwayne en zachtjes begon ik te snikken. “Hij haat mij gewoon… Waarom zou hij anders uit mijn leven weggaan?” En hij zei nog dat hij dat niet zou doen.
    Elke belofte was zeker een leugen van hem, alle dingen die hij had gezegd waren zeker leugens. Ik had geen idee hoe ik hem nu nog normaal aan kon kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik glimlach, 'Het is mooi,' zeg ik dan. De muziek is veranderd en ik glimlach waarna ik achterover leun.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leya Eden Barlow
    'Geeft niet,' bromt de jongen waar ik tegen op liep.
    Ik kijk de jongen aan en zie dat hij er nogal overstuur uitziet. Er loopt een traan over zijn wang.
    'Doe geen moeite, lieverd, het volgende uur begint over een kwartier.'
    'Oh, dat wist ik wel,' zeg ik zo nonchalant mogelijk.
    Ik bijt aarzelend op mijn lip. Ik ken de jongen dan wel niet maar hij ziet er echt overstuur uit. 'Alles goed?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne Renolds

    Ik fronste kwaad mijn wenkbrauwen en moest moeite doen om me in te houden.
    Ergens wilde ik graag naar Amen gaan om hem op zijn gezicht te slaan, maar ik hield me in omdat ik niet wilde dat Nana nog meer van streek zou worden.
    Het leek me voor iedereen het beste dat ik nu nog niet ging zeggen wat er gebeurt was tussen Amen en Maegan eerder die dag.
    "Wat er ook gebeurt, ik ben er voor je." Zei ik zachtjes en begon haar voorzichtig heen en weer te wiegen. "Als je dat maar zal onthouden."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Diana Grace Anderson

    "Heb je zin om iets te gaan doen?" Stelde ik abrupt voor. "Ik ben toch klaar met dansen en heb eigenlijk niet echt veel om handen nu."
    Ik keek op hem neer en glimlachte.
    "Alleen als je wilt hé, ik dwing je nergens toe."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Mijn ene arm lag rond zijn middel en mijn andere hand had ik zijn shirt stevig vastgegrepen, omdat ik niet wilde laten zien dat ik eigenlijk zijn shirt nat maakte met mijn tranen – die nu trouwens rijkelijk over mijn wangen stroomde. Fijn, iedereen haat me en gaat weer verdomde weg uit mijn leven. Ik vraag me serieus af waar ik dit aan verdiend heb!
    “Wat er ook gebeurd, ik ben er voor je. Als je dat maar zal onthouden.” Hij begon me zachtjes heen en weer te wiegen, maar ik begon alleen maar harder te huilen, waardoor ik zachtjes begon te trillen omdat ik het nog zo stevig probeerde tegen te houden, maar dit lukte niet.
    “Ik weet dat je er voor me bent. Je bent er als enige voor me. Ik heb alleen jou nodig, en verder fucking niemand. Ze mogen allemaal oprotten.” Fluisterde ik zachtjes en trillerig, maar het eindigde op sissen en weer was ik dat niet van mezelf gewend.
    De enige waar ik sowieso bij uitgehuild had, was Amen. En zelfs die herinnering wilde ik uit mijn geheugen wissen, voordat hij helemaal in mijn hart wist te wringen en te boren.
    Ook al wist ik dat het al veel te laat was om dit te doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik sprak met troostende, bemoedigende woordjes tegen haar en drukte vervolgens een kusje op haar haren.
    "Het komt wel goed." Fluisterde ik en merkte hoe langzamerhand mijn T-shirt nat begon te worden, niet dat ik het erg vond. "We slaan er ons wel door, meisje."
    Ik wreef over haar rug en zuchtte.
    "Moet je eens wat weten?" Zei ik in een poging haar weer op te vrolijken. "Ik heb je liever als je lacht...Want nu ik je zo zie, breekt het mijn hart een beetje."
    Ik tilde haar kin op met mijn duim en wijsvinger en glimlachte een klein beetje terwijl ik in haar ogen keek.
    "Zou je je beter voelen als je op iets kon slaan?" Het kwam er zachtaardig uit. "Want als dat zo is, stel ik me kandidaat."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Alles goed?’
    ‘Ja, geweldig, dat zie je toch?’ snauw ik, waarna ik vermoeid tegen een rij kluisjes leunde. Met mij gaat alles best. Ik ben gewoon kwaad. Nana kan oprotten.
    ‘En wie ben jij dan wel niet?’ sinds ze niet doorloopt, probeer ik de aandacht van mijzelf maar af te lijden. Mijn gehele lichaam trilt, mijn maag draaid zich weer om en mijn hart klopt op een raar ritme, tegelijk met mijn chaotische emoties.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    “Moet je eens wat weten? Ik heb je liever als je lacht…Want nu ik je zo zie, breekt het mijn hart een beetje.” Hij tilde mijn kin op met zijn duim en wijsvinger en glimlachte een beetje terwijl hij in mijn ogen keek, maar ik kon niet in zijn ogen kijken want het bracht alleen nog maar meer verwarrende gevoelens mee, dus sloot ik ze.
    “Het spijt me echt heel erg, ik wil niet huilen, en al helemaal niet je hart breken, maar…” Ik begon weer te huilen en gooide mezelf weer tegen hem aan, terwijl de tranen maar bleven stromen. “h-het… kan… n-niet… anders…” kwam het er schokkerig uit, en ik greep zijn shirt weer vast.
    Ik probeerde me te kalmeren, maar ik wilde hem niet aankijken, dus mompelde ik zachtjes en trillerig, “De enigste die ik nu wil slaan is Amen en jou dus totaal niet,” Meldde ik hem, “En dat ga ik dus ook mooi niet doen.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Ja, geweldig, dat zie je toch?' snauwt de jongen.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Het was maar een vraag hoor,' mompel ik.
    'En wie ben jij dan wel niet?'
    Ik zucht even. 'Ik ben Leya,' zeg ik uiteindelijk. Ik hijs mijn tas iets hoger op mijn schouder en kijk de jongen aan. 'Normaal gesproken zou ik terug vragen wie jij bent maar waarschijnlijk begin je dan toch alleen maar te snauwen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik glimlach om haar onverwachtse vraag, 'Met jou altijd,' zeg ik met een klein grijnsje, 'Maar jij mag mooi wel verzinnen wat we gaan doen,' knipoog ik er nog achterna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dwayne Renolds

    "Is er iets wat ik voor je kan doen, meisje?" Vroeg ik zacht om haar niet nog meer van streek te maken. "Vraag maar en ik zal het doen...tenzij je wilt dat ik een bank moet overvallen want dan moet ik je teleur stellen."
    Mijn oog viel op de roos in haar haren die ik haar eerder die dag had gegeven.
    "Je hebt mijn roos nog in." Glunderde ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Diana Grace Anderson

    "Ik voel me gevleid." Lachte ik en gaf hem een speels duwtje. "Wat dacht je van het zwembad? Ik kan een frisse duik nu echt wel nemen eigenlijk."
    Ik voelde aan mijn voorhoofd dat nog steeds gloeide van het dansen en lachte.
    "Je kan toch zwemmen, of moet je zwembandjes aan?" Ik keek hem uitdagend aan en lachte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.