• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Dwayne." Zei ik met een behoedzame blik in mijn ogen. "Dwayne Renolds."
    Ergens had ik het gevoel dat ik voorzichtig moest zijn met deze meid en dat ze het soort meisje was dat graag spelletjes speelde.
    "Laat me zeggen dat ik werkelijk nooit aan jullie meiden uit zal kunnen." Grijnsde ik amper zichtbaar. "Laten we het daarop houden."
    Verder wilde ik er ook niet echt over kwijt aangezien het haar niets aanging waarom ik me zo rot voelde.
    Ik praatte nooit graag over mijn gevoelens en al helemaal niet als er een meisje bij betrokken was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ["Laat me zeggen dat ik werkelijk nooit aan jullie meiden uit zal kunnen."
    Wat bedoel je daar eigenlijk mee? ;$]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Dat hij meisjes nooit zal snappen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    Op het moment dat hij zijn naam zei, likte ik uitdagend over mijn tanden en lippen. Toen begon er langzaam maar zeker een grijns te vormen op mijn mond, terwijl ik mijn blik nog steeds op hem had gericht.
    “Je hoeft ons niet te snappen,” begon ik, en ik liep traag naar hem toe om met mijn benen over elkaar vlak naast hem te zitten. “Don’t you like a little mystery?” Fluisterde ik grijnzend, terwijl ik hem nog steeds aankeek.
    Mijn ogen glinsterde donker en uitdagend. “Zeg, ik heb een vraagje voor je. Alleen ik weet niet zeker of je me kunt helpen, care to hear it either way?” Grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik trok mijn wenkbrauw op en keek haar aan.
    "Ik word er gek van." Een mondhoek krulde licht omhoog terwijl ik mijn armen kruiste.
    “Zeg, ik heb een vraagje voor je. Alleen ik weet niet zeker of je me kunt helpen, care to hear it either way?” Grinnikte ze.
    Geïnteresseerd in haar vraag hield ik mijn hoofd ietsje schuin en keek haar afwachtend aan.
    "Vraag maar." Zei ik met een blik op haar gezicht. "Maar geen geld, want dan moet ik je teleur stellen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    Hij hield zijn hoofd ietsje schuin en keek me afwachtend aan. “Vraag maar.” Zei hij met een blik op mijn gezicht, terwijl ik nog steeds terugkeek, maar dit keer met mijn wenkbrauwen lichtjes opgetrokken. “Maar geen geld, want dan moet ik je teleur stellen.”
    Kort lachte ik even, maar het was geen echte lach, het was meer flirterig en speels en ik ging wat dichter naar hem toe zitten. “Nee, het gaat niet over geld,” begon ik, waarna ik gelijk vervolgde, “Ik wilde je vragen of je een jongen genaamd Amen kent?” Mijn stem was nieuwsgierig en er klonk een lichte vraagteken in mijn stem door. Ik hoopte toch echt dat hij hem kende, want misschien kende hij dan ook het o-zo lieve vriendinnetje waar hij zich zorgen om maakte.
    Ik had Amen nog zo gewaarschuwd. Ik zou en moest erachter komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ugh, waarom moest ze nu persé over die eikel beginnen?
    Ik knikte alsof er niets aan de hand was en slaagde er zelfs in om een glimlach op te brengen.
    "Mister Sunshine..." Grijnsde ik spottend. "Ja, die ken ik."
    Subtiel schoof ik een klein beetje van haar weg omdat ik echt het gevoel had alsof ze me aan het verstikken was met te flirterig gedrag en daar had ik momenteel niet veel zin in.
    "Waarom vraag je dat?" Vroeg ik terwijl onbewust even over mijn onderlip likte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    Ik moest een grote glimlach zwaar inhouden op het moment dat hij zei dat hij Amen kende. Hij schoof een klein beetje van me weg, maar deed dit zo subtiel dat ik er maar niet over zei, echter gleed er wel een grijns op mijn gezicht en weer likte ik over mijn lippen.
    Een beetje in gedachten verzonken schoof ik mijn rug tegen de muur aan en draaide me toen weer naar Dwayne toe. “Ik moet zijn vriendinnetje vinden. Weet je toevallig ook wie dat is?” vroeg ik hem toen maar, zijn andere vraag negerende. Die zou ik hierna wel beantwoorden of zo, ik moet toch echt eerst weten waar Amen zich nou zo druk overmaakte, want hij leek ook wel totaal niet te willen dat ook maar iemand het zou weten dat ik met hem had gezoend.
    Onbewust gleed er toch een grote glimlach op mijn gezicht, echter had dit weer iets katachtigs over zich heen. Iets dat totaal niet te vertrouwen was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik wist inderdaad maar al te goed wie het was, maar ik moest eerst toch nog iets rechtzetten.
    "Hij heeft geen vriendin." Zei ik hees. "Of toch niet officieel."
    Of tenminste dat dacht ik toch.
    Haar woorden hadden me aan het twijfelen gebracht.
    Zou Nana uiteindelijk toch voor hem zijn gegaan?
    Waarom moest ik haar nu persé advies over dat onderwerp gaan geven aan haar?
    Oen dat ik was.
    Ik negeerde haar vraag over wie het was, aangezien ik nog steeds wilde weten waarom ze het vroeg.
    Mijn kaak verstrakte even toen ik van haar wegkeek en naar de muur staarde.
    "Waarom vraag je dat?" Herhaalde ik kalmpjes.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    “Niet officieel, maar wel iemand waar Amen over flipte,” vertelde ik hem, terwijl ik mijn benen weer naast elkaar deed en mijn vingers achter mijn hoofd in elkaar vlocht, waarna ik mijn hoofd hierin liet steunen en mijn ogen dichtdeed. “Zij is speciaal voor hem en ik moet weten wie het is…”
    Ik zuchtte daarna diep, alsof er nu een pak van mijn hart af zou gaan en ik blikte mijn donkere ogen naar Dwayne. Ze glinsterden en ik leek opeens bloedserieus.
    “Amen en ik hebben wat dingen geflikt, dus als je me een plezier zou willen doen en me zou willen vertellen wie zijn vriendinnetje is.” Of bijna vriendinnetje, weet ik het.
    Ik ging weer met mijn benen over elkaar zitten en draaide me wat dichter naar hem toe, waarna ik zacht fluisterde, “Eerst leek hij er geen problemen mee te hebben…”

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Woedend stond ik op terwijl mijn kaakspieren erg strak stonden.
    "Ik wist het." Siste ik nijdig tegen mezelf. "Ik wist gewoon dat hij niet te vertrouwen is."
    Ik gooide mijn armen dramatisch in de lucht en snoof.
    "Als ik dat kereltje zie, gaat hij hier niet goed van zijn." Zei ik vol minachting.
    Mijn blik gleed weer naar Maegan en probeerde wat te kalmeren zodat ze niet dacht dat ik één of andere gek was met een agressie probleem.
    "Ze heet Nana." Gaf ik toe. "Maar je hebt het niet van mij, begrepen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    Van het ene op het andere moment stond Dwayne woedend op terwijl zijn kaakspieren erg strak stonden. Hot...
    "Ik wist het. Ik wist gewoon dat hij niet te vertrouwen is.” Siste hij nijdig, maar het leek meer tegen zichzelf dan dat hij het tegen mij had. Hij gooide zijn armen dramatisch in de lucht en snoof. Zijn blik gleed weer naar mij en ik kon alleen maar knikken op zijn vraag.
    Toen zag ik iets in zijn ogen en ik vernauwde mijn donkere kijkers, terwijl ik mijn gezicht wat schuin legde. “Wacht…” Ik keek weer recht naar hem, maar dit keer met een kleine glimlach op mijn gezicht, alsof ik iets ontdekt had. “Jij geeft ook om haar.” Het was geen vraag, maar meer een soort mededeling dat ik het wist. Anders was hij nooit zo opgestoven van woede.
    Die Nana is me er eentje… Ik moest haar snel vinden en geheimen uit haar trekken wat er nu allemaal aan de hand was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Natuurlijk geef ik om haar." Mompelde ik in een poging haar te kalmeren. "Maar niet op de manier dat jij misschien denkt."
    Ik begon te ijsberen met mijn handen in mijn zaken en mijn hoofd op.
    "Ik geef om haar als een broer om zijn jongste zus." Legde ik uit. "Alsof..."
    Mijn lippen waren samengeperst terwijl ik op de goede uitleg probeerde te komen, maar die was er niet.
    Wat ik voelde, was meer als een normale vriendschap...maar het was ook geen liefde.
    Het voelde voor mij aan alsof ik een soulmate had gevonden waarvan ik niet wilde dat ze gekwetst zou worden door één of andere idioot.
    Soulmate, ja dat was het.
    "Alsof ze een soulmate voor me is." Maakte ik uiteindelijk mijn zin af.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    Hij begon te ijsberen met zijn handen in zijn zakken en zijn hoofd omhoog. “Ik geef om haar als een broer om zijn jongste zus. Alsof…” Legde hij uit, terwijl zijn lippen daarna samengeperst waren.
    “Alsof ze een soulmate voor me is.” Maakte hij uiteindelijk na een korte stilte zijn zin af. Verward haalde ik een wenkbrauw omhoog en vernauwde mijn donkere ogen, waarna ik weer langzaam normaal probeerde te kijken.
    “Wat lief.” Grinnikte ik toen, “Maar wat voelt zij, Nana, voor jou dan?” Misschien zit zij ook wel in een lastig pakket, dit lijkt me nogal een raar en dramatisch zooitje bij elkaar om eerlijk te zijn en ik wist niet zeker of ik hiermee verder moest gaan. Want ik wist zeker dat als ik dat wel zou doen, dat ik er dan in meegezogen zou worden, maar ik waagde het er maar op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Abrupt stond ik stil en draaide mijn rug naar Maegan toe.
    "Ik weet het niet." Gaf ik toe. "Misschien ben ik wel te geobsedeerd? Of gek? Wie zal het zeggen?"
    Diep vanbinnen wist ik dat ze gelijk kon hebben, maar ergens weigerde ik om daar ook aan te denken.
    "Amen verdient haar niet...Hij verdient niemand." Gromde ik zacht. "Hij is in mijn ogen niets meer dan een player die geen greintje respect heeft voor meiden."
    Ik haalde mijn beide handen door mijn haar en wreef vervolgens over mijn slapen om rustig te blijven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.