• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

[He is done xD
    -pas hem effe aan-]

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 15:46 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[Draco is in de Zwijnskop...]

[Ohhhhh. Wait, ik pas mijn post wel even aan ^^]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aragog schreef:
    Jeanine Noah Roux

Met een luide plof verscheen ik in een verlaten steegje in Diagon Alley. Mijn koffer stond al in mijn slaapzaal, dus ik besloot hier maar een beetje rond te kijken. Observeren.
    Ik haatte deze plek nu al, het was zo.. Vredig. Iedereen was zo blij. Met een norse uitdrukking liep ik verder, en keek een beetje rond.

[Ik zie je tekening niet ;o]

Draco
    Verveelt staarde ik naar buiten. Plotseling zag ik Jeanine, iemand waarmee ik het goed kon vinden omdat ze de goede keuzes maakte. Ik verontschuldigde me en liep naar buiten. 'Jeanine. Hier!' zei ik en liep naar haar toe. 'We zitten binnen, in de Zwijnskop.' kom je ook of blijven we hier?'

Jeanine

Ik was net van plan om terug te keren en richting Hogwarts te lopen, tot ik iemand mijn naam hoorde roepen. Verbaast keek ik om, en een kleine grijns sierde mijn gezicht. ''Draco!'' zei ik, blij dat er tenminste íémand was waarmee ik het goed kon vinden. Ik keek hem aan. ''Met wie ben je?'' vroeg ik hem.

Draco
    'Met Maria, een dochter van kennissen van mijn ouders. Maar echt goed ken ik haar niet.' ik glimlachte vriendelijk naar Jeanine, die ik erg aardig vond. 'Kom je er bij zitten?'

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 16:01 ]

Jeanine

''Sure.'' mompelde ik, en glimlachte even terug. Samen met Draco liepen we Zwijnskop binnen, en schoven we bij de rest aan terwijl ik om een boterbiertje vroeg.

[Mooooi! ;D]

Draco
    de boterbier voor Jeanine werd gebracht. 'Hoe is het met Fenrir, ik hoorde dat hij in de problemen zat. Weet jij daar iets van?' Ik boog me naar Jeanine toe en fluisterde zodat de anderen het niet konden hoorden.

Jeanine

Ik lachte even. ''Hij heeft zich er uit kunnen praten, na een paar vervloekingen.'' fluisterde ik terug, en haalde mijn schouders op. ''Je kent hem.'' voegde ik er aan toe, en nam een paar slokken van mijn boterbier.

Draco
    'Slim..' zei ik grijnzend. 'Maar ja zo is hij.' zei ik, nog steeds grijnzend. 'Heb je nog wat speciaals gedaan? En ga je je inschrijven voor het Toernooi?'

Maria Ciara Maunier
    Even liet ik mijn ogen van Draco naar het meisje, dat zich nieteens netjes voor had gesteld, glijden en vervolgens zuchtte ik. Ik wist niet wat dat was met de mensen hier op Hogwarts, maar het was alsof er helemaal geen plek hier was waar ik echt welkom was. Elke keer vonden ze wel mensen met wie het leuker was om te kletsen. Nadenkend over of ik hier zou blijven of weer weg zou gaan staarde ik nietszeggend voor me uit. Als ik genegeerd zou blijven en ze over mensen die ik niet kenden zouden blijven praten, zou ik vanzelf wel weg gaan.

Keep your head up, keep your heart strong

Draco
    Ik keek van Maria naar Jeanine.
    'Maria, dit is Jeanine. Jeanine, dit is Maria.' stelde ik ze aan elkaar voor

George
    "Tuurlijk help ik je" zei ik terwijl ik hem aankeek. "We verzinnen wel wat en gaan winnen" zei ik vastberaden en dacht even na. "En is goed zodra ik het niet weet zeg ik het wel"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer