• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Samantha

Mijn grijns werd nog breder, en de jongen had een angstige uitdrukking op zijn gezicht. Ik liet hem voor ons uit lopen, op de trappen.
    Uiteindelijk kwamen we aan bij het kantoortje van Snape, en Elizabeth en ik stonden veilig achter een ridder terwijl ik hem naar binnen liet lopen.

[Wat steelt hij? :'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Riley Adams

Ik dacht even na en knikte toen. "De eetzaal is het dichts bij de poorten."
    Met een kleine, onzekere glimlach stapte ik voor haar uit en keek over mijn schouder naar Maria.
    "Heb je trek?" Vroeg ik met een kleine glimlach. "Dan is het nu de moment om iets te eten."
    Geduldig wachtte ik tot ze bij me kwam staan en keek haar afwachtend aan.

Elizabeth Woods

"Oeh, laat hem erg dure ingrediënten stelen van de voorraadkamer." Lachte ik gesmoord. "Dat merkt hij erg snel, ik spreek uit ervaring."
    Ik dacht terug aan de keer dat ik ooit eens in het 2de jaar een bezoar van zijn voorraadkamer had gestolen om een weddenschap en dat hij me er enkele minuten later op wees.
    Gelukkig was hij niet kwaad op me geweest en was ik er alleen met een waarschuwing en een glimlach vanaf gekomen.
    "Met iemand van Griffoendor zal hij niet zo gunstig zijn."

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 20:30 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Maria Ciara Maunier
    Om eerlijk te zijn had ik inderdaad wel trek om wat te gaan eten, iets wat nu dus mooi uitkwam. 'Ja, lekker' antwoordde ik daarom 'Dan gaan we eerst wat eten en mag je me daarna de rest van het kasteel laten zien' Deze jongen was zo makkelijk, zo simpel. Ik durfde te wedden dat als ik hem nu vroeg om mijn naam in de vuurbeker te gooien, hij het al zou doen. Maar ik had geen haast, eerst wou ik wat met hem spelen, hem misbruiken, zodat het alleen maar meer pijn deed als ik hem straks zou laten vallen en een rondleiding, die kon natuurlijk nooit kwaad.

Samantha

''Zijn voorraadkamer, inderdaad.'' mompelde ik, nogsteeds geconcentreerd op de jongen. Ik liet hem de deur van de voorraadskamer openen, en klimmen op de trap. Hij pakte feniksveer, Flubberwurmslijm en Drakenlever. ''Zal wel genoeg zijn.'' grinnikte ik, en liet hem weer terugkomen.

Elizabeth Woods

"Misschien kan je hem ook het lokaal overhoop laten halen?" Lachte ik geniepig. "En laat wat bewijzen achter zodat alle sporen naar hem wijzen."
    Ik snapte niet echt hoe ik op al die ideeën kwam, maar ik vond het grappig dus het was in mijn voordeel.
    "Wat gaan we dan met hem doen?" Vroeg ik terwijl ik over de schouder van Samantha naar de jongen keek. "Hem nog meer kwellen? Laat hem Draco irriteren zodat hij gaat vechten, altijd leuk een gevecht."

Riley Adams

"Okido, de eetzaal zal het worden." Glimlachte ik zwakjes terwijl ik Maria meenam naar de grote zaal.
    Op mijn gemakje wandelde ik naar de tafel van zwadderich en plofte neer op een bankje en wachtte tot ze mijn voorbeeld volgde.
    Ik schonk voor ons beiden wat te drinken in en dronk wat van het pompoensap.
    Mijn oog viel op een mandje met gebakjes en al snel viste ik er een lekker uitziend gebakje uit en legde het op mijn bord.
    "Vertel eens wat over je zelf." Zei ik voorzichtig. "Alleen als je wilt natuurlijk."

Samantha

De jongen zette de ingrediënten neer, en duwde een hoge kast van Snape omver, zodat alles over de grond lag verspreid. Ook een paar schilderijen moesten er aan geloven, en de nette stapel papieren op zijn bureau lagen niet veel later over de grond verspreid. ''Of iets met Vilder.'' grijnsde ik, aangezien die altijd wel leuke straffen bedacht.

Maria Ciara Maunier
    Nadat ik wat te eten op mijn bordje gelegd had en een paar slokken van mijn pompoensap genomen had begon ik te vertellen. 'Zoals je al weet heet ik Maria. Maria Ciara Maunier, maar waarschijnlijk zegt dat je niks' Het verbaasde me al dat Draco mijn familie kende, maar dat kwam alleen doordat mijn ouders vrienden van de zijne waren. 'Ik ben een volbloed heks en kom ook uit een volbloed familie. Zowel mijn vader als mijn moeder werken voor het ministerie en zijn goed bevriend met de heer Krenck. Dat is ook de reden dat ik, terwijl ik eigenlijk nog minderjarig ben, mee naar Hogwarts mocht komen en uh... ik ben frans, maar dat wist je al' Met die woorden besloot ik dat ik genoeg verteld had en nam ik nog een slok van mijn pompoensap. 'En nu jij'

Aragog schreef:
    Jeanine

Ik rolde even met mijn ogen. Wat een zeikwijf, zeg. Ik keerde me weer tot Draco, terwijl ik nogsteeds op twee stoelpoten leunde. ''Hij had me een opdracht gegeven.'' begon ik. ''Het was iemand van het ministerie, had een familie. 'K moest hem om het leven helpen, alleen die vrouw was sterker dan ik dacht.'' zei ik, en grinnikte zachtjes. ''Dit was de eerste hele familie die ik had vermoord.'' zuchtte ik, en krabte even aan mijn achterhoofd, denkend aan die twee kleine kindjes. Het deed me niks. ''Oh, en Bellatrix had een studente gevonden, hier van Hogwarts als het goed is. Komt d'r waarschijnlijk bij.'' zei ik nonchalant, en vroeg me af wie het was. ''En nu heb ik de opdracht om hier alles een beetje te observeren, en Potter in de gaten te houden.''

[Samantha dus :'D]

{ben ik weer, wat is het laatste tegen Fred Snape of DRACO gezegd? Volgend mij moet sneep heel snel in zijn kantoor ingrijpen maar ik snap niet waarom de het doen en geen zin om alles terug te kezen.}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[Haha nou ze gingen gewoon een eerstejaars 'plagen', en nu gebruiken ze Imperio op hem :'D. Hij heeft dingen uit zijn voorraadkamer gejat, en nu is zijn kantoor overhoop gehaalt
    En dat van Draco heb ik net geciteert (:]

ThoseWords schreef:
    Maria Ciara Maunier
    'Ik kan zelf ook echt wel iemand vinden die wél bereid is mij te gaan helpen Draco, daar heb ik een simpel blaadje niet voor nodig' was het enige antwoord wat ik hem gaf, zonder het blaadje ook maar een blik waardig te gunnen, en stond op om weg te lopen. Als er inderdaad daar iemand op mij aan het wachten was, dan zou ik Draco helpen, anders zorgde ik er voor dat alleen mijn naam erin kwam.

Dat van Fred weet ik niet meer, maar hij is in ieder geval nog bij George en Emma, die onderweg zijn terug naar het kasteel om wat te gaan eten

[Huh, ik kreeg geen mail meer...ik zal snel een stukje schrijven.]

Elizabeth Woods

"Jaaa." Lachte ik enthousiast. "Laten we hem nu naar Vilder sturen, voordat Sneep ons betrapt."
    Ik klapte een keertje in mijn handen en bestudeerde het lokaal van Sneep.
    "Goed werk Sam." Grinnikte ik en draaide me om om opzoek te gaan naar Vilder

Sneep
    Met woedende pas beende ik mijn lokaal in. Er was van alles gestolen uit mijn voorraadkamer. Ik zag de ravage en schrok bij wed kwader en kwader. Ik keek om me heen of er iemand in het lokaal was
    {is er iemand?}

Draco
    'Ik mag niet meer doen dan ik nu doe van mijnn moeder.' zei ik en sloeg mijn ogen ten hemel. 'Maar ja ik doe nu op het moment genoeg.' ik gebaarde naar de Barman dat ik de rekening wilde. 'Ik betaal wel voor jou.' zei ik vriendelijk en gooide wat sikkels op tafel.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Samantha

Ik grijnsde, en liep met haar mee terwijl ik de jongen voor ons uit liet lopen. Hij zag er niet uit; verbrand kleding, overal zweren en besmeurd met bloed en glas. Daarbij was hij helemaal doorweekt. Hij hield de drie potjes uit de voorraad vast, en zijn gezicht verried dat hij doodsbang was en veel pijn had.