• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Emma
    'Je doet maar' antwoordde ik lachend 'Maar ook ik kan alles, waarschijnlijk zelfs wel beter dan jullie samen' vervolgde ik. Natuurlijk kon ik niet alles beter, natuurlijk kon ik niet alles, maar af en toe was het gewoon leuk om hun te plagen.

George
    "Inderdaad Gred" zei ik lachend en liep naar binnen toe en keek naar Emma
    "Die deal staat en ik ben benieuwd" zei ik toen we bij de bar stond.
    Ik keek de rond en mijn blik bleef hangen bij de tafel waar Ginny, Hermelien, Harry en Summer zaten en erna bij de tafel waar Draco en Maria zaten. "We weten wel op welk moment we binnenkomen"

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 19:07 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fred
    'Klopt niet.'zei ik meteen
    Ik opende de deur van de zwijnskop en liet George en Emma eerst.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Maria
    'Niemand heeft gezegt dat we moesten haasten' antwoordde ik 'We hebben nog een week lang de tijd, daarin kunnen we met gemak samen iets verzinnen om onze namen in de vuurbeker te krijgen' Iets wat ik op dat moment niet merkte was dat Fred de zweinskop in kwam, iemand die ik nu ik samen met Draco was misschien beter niet tegen had kunnen komen

Emma
    'Ga jij nou eerst maar eens je opdracht uitvoeren' antwoordde ik lachend op Fred antwoord. 'Daarna mag je weer het arrogante jongetje spelen, maar eerst moet je laten zien dat je ook écht iets kan'

George

"Eerst zeggen dat we niet alles kunnen en ons dan uitmaken voor arrogant" zei ik serieus. "Je hebt geluk dat jij het zeg anders had je nu een probleem gehad" zei ik lachend

Draco
    'Kijk een vuurtoren invasie, straks worden wij ook nog wortels.' lachte ik.

Fred
    Ik keek niet naar draco maar naar Maria. Een ogenblik keek ik haar aan en draaide me toen weer terug v

[Jullie schrijven echt mini stukjes!]

Maria
    Toen ik Draco's opmerking hoorde, draaide ik me om naar de deur, wat ervoor zorgde dat ik Fred in zijn ogen aankeek, waardoor er om de een of andere reden een rilling door me heen ging. Toen hij zich omdraaide, kon hij mijn ogen weer van hem afhouden en richtte ik me weer op Draco, om wiens opmerking ik niet echt moest lachen, het was namelijk niet grappig, maar wie ik wel een glimlach gunde.

Emma
    Een brede grijns verscheen er op mijn gezicht toen ik zag wat er tussen Fred en dat meisje van Beauxbatons speelde. Als ik erachter zou komen wat er echt aan de hand was, kon ik dat maar al te goed gebruiken om hem te laten zien dat hij écht niet tot alles in staat was.

Summer Melody Night

Ik keek rond en mijn blik viel op Fred, George en Emma.
    Erna keek ik naar Draco die weer is een opmerking maakte "Ach Draco we kunnen er niet allemaal uitzien als jou en is maar goed ook" zei ik met een onschuldig glimlachje.

Maria Ciara Maunier
    Mijn mond viel open van verbazing toen ik Summer's opmerking hoorde. Voor zover ik haar had leren kennen in de ziekenzaal was zij niet echt snel iemand die zich met een ruzie zou gaan bemoeien. Heel even dacht ik eraan een opmerking naar haar terug te kaatsen, maar toen ik naar Draco keek merkte ik dat hij dit maar al te goed alleen aan zou kunnen.

{ik was kndertussen af dus daarom reageer ik met korte stukjes.}

Draco
    Ik trok me niks ergs van de opmerking aan. 'Nee gelukkig lijkt miet iedereen op mij , want alleen maar perfecte mensen zouden wel saai zijn. Zo iemand als Potter griffel en wemel moeten er ook zijn denk ik.'

Fred
    'Ik draaide me opeens weer om. 'Even kijken, wie gaat er om met andere, veel leukere jongens of meisjes? Ik toch zeker niet?' ik griste het boterbier van Maria vandaan, nam een grote slok en keek naar Emma. 'Zo doe je dat, Emma. Gratis bier.' ik gooide expres draco's kop om, trok de deur open en liep met grote passen naar buiten.

George
    "Ik zei toch wel kunnen alles" zei ik lachend en keek naar op welke tafel nog een boterbier stond. Mijn blik viel opnieuw op de tafel waar Harry zat en liep er naartoe. "Dankje Harry" zei ik lachend en pakte zijn boterbier en liep weer naar buiten

Maria
    Vol verbazing keek ik naar Fred die een slok van mijn boterbier nam en vervolgens kwaad de deur uit liep. Wat een sukkel was dat zeg! Ik was op dit moment maar al te blij dat ik geen vrienden met hem was, dat zou ik nu nieteens meer wíllen zijn.

Emma
    Verbaasd keek ik Fred naar, maar besloot toen toch maar achter hem aan te lopen. 'Heej' zei ik rustig toen ik naast hem was gaan lopen 'Wat is er? Wie is dat meisje?' Het was maar al te duidelijk dat er iets tussen hen speelde en dat er op het moment geen vriendschap was was ook maar al te duidelijk.

Summer Melody Night
    "Als ik je gelijk geef hou je dan je mond dicht" zei ik tegen Draco.
    "En als je je mond niet houd over Harry, Hermelien en de rest vervloek ik je binnenkort echt een keer e die vader van jou kan me niets schelen dus daar hoef je niets over te zeggen" zei ik aangezien ik wist hoe die was

Fred
    'Maria.' zei ik met opeengeklemde kaken. 'Ze beschuldigd mij van dingen die ze zelf doet.' zei ik en keek nog even achterom.