• Written in these walls are the stories that I can't explain.
    Written on these walls are the colors that I can't change.





    Het beroemde leven eist zijn tol en dat weten de jongens van One Direction maar al te goed. Het leven lijkt verschrikkelijk veel op het beroemdste Monopoly spel met de jongens, en hun vrienden, als pionnen. Zij mogen namelijk ook niet doen wat ze willen doen, of zeggen, en worden als het ware bestuurd door het management. Als ze moeten springen, springen ze, als ze moeten zeggen dat hun relatie alleen een bromance is, doen ze dat met pijn in hun hart. Heel het leven is voor de jongens uitgekauwd. Maar hoe lang zullen de jongens, samen met de rest, de schijn nog vol kunnen houden? Hoe lang gaan ze nog doen wat er van hun word verwacht? Wanneer nemen ze het besluit om hun eigen leven te leven en te genieten van de fame? Wanneer laten ze de echte jongens en hun leven naar voren komen, om zich niets van andere aan te trekken? En als ze besluiten de waarheid te vertellen, hoe zal het dan uitpakken? Raken ze alles kwijt wat hen lief is of word het met open armen ontvangen? Raken ze hun baan kwijt of rijken de jongen ook de top, om zo te ogen van de andere mensen te openen?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Let op, deze RPG is meer gericht op de nadelen van het leven van de mensen, dus een happy end kan ver te zoeken zijn. Het eist zijn tol en er leiden vele wegen naartoe.






    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geheim:
    Extra:


    Jongens:
    -Niall James Horan: Liked
    -Harry Edward Styles: 1946
    -Louis William Tomlinson; Memorias
    -Liam James Payne: HelloSweety
    -Zayn Javadd Malik: Walsh


    Vriendinnen:
    Niet iedere jongen heeft een vriendin, of kunnen als dekmantel dienen.
    Overleg het dus met degene die het personage speelt

    - Vriendin Louis: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Vriendin Harry: Lizz Marie Meadow Phyre
    - Vriendin Zayn: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Vriendin Niall: Abigail 'Abby' Luciana Carrick Memorias
    -



    Overige rollen;
    Denk hier vooral bij bij de familie van de jongens, want deze kunnen een grote rol spelen in het verhaal.
    - Zusje Zayn: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Catlynn "Cat" Violetta Mustafa xMeCrazyMofo
    - Zusje Liam: Hope Logan Payne Phantasie
    - Zusje Louis: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Sky Madison Grey Candira
    -
    -




    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en je hebt het zo geschreven.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Memorias en Phantasie, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 21:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ghehe


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik Harry?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1946 schreef:
    Mag ik Harry?


    Natuurlijk (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall? :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Liam? Is het erg als hij een keer van een dak probeert te springen?


    Bowties were never Cooler

    Ik word altijd bang van jouw personage hun acties, maar natuurlijk ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sorry :(


    Bowties were never Cooler

    Nee, nee, nee geen sorry. Ik ben juist blij met je :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik Harry’s vriendin?

    Oeh! Mag ik een meisje reserveren? Ik weet niet of er iemand een boy van One Direction familie met haar wilt zijn, of haar vriend… Ik kijk even voor iemand.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 21:28 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam kan, maar ik kan je nu vertellen dat de relatie zal breken op de ene of andere manier...


    Bowties were never Cooler

    Rol: Leeyum... The guy on the rooftops
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 20 [29-08-1993]
    Nationaliteit: Brits, Wolverhampton
    Innerlijk: Op het eerste gezicht is Liam een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen. Hij denkt veel en ziet vaak ook de risico's goed in van de idiote plannen van zijn vrienden. Hierdoor komt hij vaak vaderlijk en bezorgd over. Als je hem beter leert kennen wordt hij juist nog best grappig, druk en een echte jongen, en dan leer je ook zijn dappere, liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen. Hij is zeer trouw naar zijn vrienden en familie toe en ook in zijn relaties. Ondanks dat het uitmaken hem veel pijn doet zal hij dat altijd verkiezen boven vreemdgaan. Dat zal hij namelijk nooit doen. Liam praat niet makkelijk over zijn gevoelens en houd het eigenlijk altijd voor zich. Hij wil mensen niet opzadelen met zijn problemen. Zijn emoties legt hij in de liedjes die hij schrijft en speelt. Omdat hij deze liedjes van het management niet meer mag spelen is zijn uitlaatklep weg. Liam is een doorzetter en vrij competatief. Je krijgt hem er niet zo snel onder. Hoe rationeel hij soms ook kan zijn, een kans is een kans en niet geschoten is altijd mis, toch! Hij houd ook heel erg van sporten en is nooit te beroerd voor een potje voetbal. Zeker met zijn vrienden vind hij dit altijd wel leuk. Ook dit wordt ingeperkt omdat hij niet vaak meer buiten het hotel of zijn appartement mag komen en omdat hij ook niet te gespiert mag worden.
    Uiterlijk:




    Liam is 1,77 lang. Hij heeft een lichte huid met een aantal moedervlekken en tatoos. Hij heeft grote bruine puppy ogen en is nog wel redelijk gespierd. Zijn haar is donker blond tot licht bruin en krullerig, al wrijft hij er meestal wat wax in zodat het er iets minder pluizig en krullerig uitziet. Liam doet veel aan sport en dat zie je goed terug in zijn lichaam. Hij is goed gespierd en heeft een sixpack, al showt hij die niet veel. Ook heeft Liam vaak een klein stoppelbaartje omdat hij zich is vergeten te scheren.
    Geheim: Liam is doodongelukkig in zijn relatie en met hoe het management zijn leven en hun muzikaliteit bestuurt. Eigenlijk met elk aspect van zijn leven. Alleen bij zijn ouders en zussen binnen in huis kan hij echt zichzelf zijn, en nou juist daar is hij nooit en mag hij bijna nooit zijn. Niemand weet dit van hem omdat hij alles opgekorpt houd en geloofwaardig toneelspeelt tegenover alles en iedereen, maar in werkelijkheid gaat hij er aan langzaam onderdoor. Het is dan ook een kwestie van tijd voor hij breekt.
    Naast het feit dat hij zoizo al doodongelukkig is in zijn huidige relatie, die hij in stand houd voor het meisje, het management en om te laten lijken of er niets mis is, heeft hij wel een oogje op iemand anders: Zayn! Hij weet alleen dat het nooit iets zou worden. Zayn heeft namelijk een schijnbaar goede relatie met Louis's zusje en is zoizo niet bisexueel.
    Extra: Loki, Liam's hond, is de enige die Liam nog heeft, die er voor hem is. Zo voelt het in elk geval. Het diertje is zijn steun en toeverlaat, die hij neit in andere mansen wil en durft te zoeken. Zodra hij weg zal vallen is het gedaan met Liam.
    Liam is bisexueel en hier heel onzeker over.
    Liam wil niemand opzadelen met zijn problemen maar is ten einde raad. Het zal niet lang duren voor hij breekt en zichzelf dingen aan gaat doen... Just a warning.

    Is hij zo goed? Ik zal proberen niet te grafisch te beschrijven...

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 21:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Helemaal afgezien van dat ik nu toch wel wat angstig word.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zal hem de komende tijd in elk geval nog niet laten sterven... Misschien net voor mijn eindaexamens ofzo


    Bowties were never Cooler

    Liked heeft bedacht dat mijn personage Niall's beste vriendin is. Ga nu invullen!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa