• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

{ver. tel. het. nou :D}

Fred
    'Weet ik veel jij hebt mijn hersens opgegeten toen we nog niet geboren waren omdat je toen al zo'n honger had. Waarom zou ik het dan Weten? En trouwens.. Wat is het?'

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:57 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

George

"Haha grappig hoor" zei ik lachhend. "Als meneer zo begint zegt ik het helemaal niet meer" zei ik serieus. "Maar als je naar binnen kijkt zie je snel genoeg wat ik bedoel"

[ ik vertel het zo wel en trouwens ik moet zo ook gaan en dan ben ik morgenavond pas weer online
    Heel misschien kan ik in de middag wel even op mijn mobiel maar weet ik nog niet]

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 21:01 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

{oke;(}

Fred
    'Er staan mensen voor.' zei ik kort. 'Dus wat heeft mijn brein in jou maag nu weer voor geniaalst bedacht?' vroeg ik serieus.

George

"Jou brein heeft niets bedacht maar de mijne wel" zei ik lachend.
    "Twee manier zelfs" zei ik erna. "Laten we maar beginnen met het eerst en dat is dat we gewoon een uil van iemand lenen en die onze namen in de vuurbeker gooit"

Fred
    'Hmm.. Dat moet een idee van mijn brein zijn geweest, hij vond het denk ik te saai en is naar jou hersens gekropen. En je andere idee is? een ouder iemand het laten doen? Nee dat werkt niet.

[Wat is er allemaal gebeurt? Ik was de hele dag in Walibi :'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Fred ruzie met Maria, die zit me Draco in zwijnskop Harry hermelien ginny en summer zijn daar ook. Fred en George hebben met Emma gewed dat ze alles kunnen en 1 opdracht daarvan is al gelukt, nr 2 is een date voor Emma en voor George en Fred die moet zorgen dat Maria het goed komt maken. Wat een timing, net klaar met mijn nieuwe RPG hij flipte echt heel erg :) maar dat is opgelost}

[[Oh, je hebt Draco van Elizabeth en Samantha afgepikt! :"D Neh, maakt niet uit hoor :3. Maar deze stukjes had ik geschreven toen niemand Draco speelde, dus misschien is het handig om te weten;

Aragog schreef:
    Samantha
    Ik fronste nadenkelijk. Ik kon hun lichamen meenemen als ze buiten westen waren? Nee, dat zal vast niet lukken. Ik zuchtte en tuitte mijn lippen, waarna Draco naast me neer plofte. ''Waar denk je aan, schoonheid?'' grijnsde hij, en ik keek hem geïrriteerd aan. ''Eens, maar nooit meer Draco.'' siste ik zacht, en ging rechtzitten.
    ''Niks bijzonders.'' mompelde ik uiteindelijk, en frunnikte wat aan de zoom van mijn shirt.
    Samantha
    Ik grinnikte even. ''Rictusempra.'' mompelde ik terwijl ik met mijn stok naar Blaise zwiepte, die het volgende moment dubbel klapte van het lachen, en daarmee zijn concentratie van Elizabeth verloor. Na enkele minuten hief ik de spreuk op, en Blaise hapte naar adem.
    Draco schoof wat dichterbij, en ik keek hem geërgerd aan. ''Ik val niet in herhaling, Malfoy.'' mompelde ik, en keek weer naar Blaise die nog nalachte.

Dankjewel trouwens voor de samenvatting! (:]

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 23:23 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

George
    " Nou het was te proberen en nee dat was mijn volgende idee niet" zei ik lachend. "Maar wat is er mis met die uil"

Aragog schreef:
    [[Oh, je hebt Draco van Elizabeth en Samantha afgepikt! :"D Neh, maakt niet uit hoor :3. Maar deze stukjes had ik geschreven toen niemand Draco speelde, dus misschien is het handig om te weten;
    (...)

Dankjewel trouwens voor de samenvatting! (:]

{dankje en trouwens Draco is hrlrmaal niet afgepikt hoor, hij heeft niks met Maria en krijgt er ook niks mee.}

Fred

'Maar wat is er nis met die uil?' vroeg George. 'Niks, zei ik dan dat er iets mis mee was?' zei ik lachend. 'Maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat jou, nou ja zeer waarschijnnlijk mijn, brein nog meer heeft bedacht. ' antwoordde ik.

George
    " Als je zo nieuwsgierig ben jou brein heeft helemaal niets bedacht maar de mijne wel.". Zei ik. " Trouwens je ziet zo op zweinstein wel wat ik nog in bedachte heb"

( Ik zit in de trein en probeer zo veel mogelijk te reageren maar dat gaat niet altijd dus maar vanavond ben ik er wel)

Fred
    'Oke vaag kind laat mij maar weer in irritatie achter. Durf je wel tegen je oudere, slimmere en knappere broer? Ja ook slimmer want ik kreeg meteen nieuwe hersens.' zeg ik serieus

{Is goed, we zijn in deel 1 al vet cool ;)
    Het fluitje klonk en het meisje begon te huilen.
    'Niet janken, Ginny. We sturen je heel veel uilen. '
    'We sturen je wel een wc-bril.'
    'George!'
    'Geintje ma.'

En dat ze Harry een wc bril willen sturen als hij in de ziekenzaal ligtXD}

George
    "Ach ik ben net zo vaag als jouw dus nu weet je hoe het is" zei ik lachend.
    "En nu weet ik zeker dat ik jou hersenen heb opgegeten toen ik klein was en je kan het niet bewijzen" zei ik en dacht nam. "Fred hoe laat is het eigenlijk?"

( Wij zijn gewoon vet cool als vanaf het begin tot het einde)

Emma
    'Half 6' zei ik na even op het kettingklokje dat om mijn nek hing gekeken te hebben, toen ik merkte dat Fred het ook niet wist. 'Ik denk dat het zo onder de hand wel tijd wordt om terug te gaan naar het kasteel en te gaan eten. Oh, en dan zal ik maar op gaan schieten als ik jou was George, als je de weddenschap nog wilt gaan winnen voor vanavond'

Keep your head up, keep your heart strong

George
    "Oke bedankt en een goed plan" zei ik lachend en keek naar Emma.
    "Maak je maar geen zorgen ik red het echt wel om voor vanavond een date te regelen en ik weet ook al precies wie" zei ik met een mysterieus glimlachje.