• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Maria Ciara Maunier
    Ik rolde geïrriteerd met mijn ogen toe ik Summer hoorde praten. Sommige mensen waren gewoon echt zielig en moesten leren hun mond te houden, ze konden toch namelijk niks belangrijks zeggen. Dan bemoei je je ook niet met andermans gesprek.

Emma
    'Er is meer aan de hand tussen jullie dan dat jullie kwaad op elkaar zijn, Fred' antwoordde ik 'Van jouw kant is het makkelijk te zijn dat er meer aan de hand is, maar ook van haar kant'

Fred
    'Wat besdoel je?' vroeg ik en keek haar even kort aan

Draco
    'Ik snap gewoon niet dat jij bij zwadderich bent gekomen.' was het enige wat ik zei.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Summer Melody Night
    "De reden dat is in Zwadderich zit is heel erg simpel" zei ik. "Trouwens je weet wel meer niet en sommige dingen zijn ook niet te snappen"
    Ik keek naar buiten en dacht na over alles

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Emma
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet' antwoordde ik eerlijk 'Maar het is net alsof jullie elkaar leuk vinden, alsof jullie helemaal geen ruzie willen' Even dacht ik na, maar toen verscheen er een grijns op mijn gezicht 'Dus weet ik een tweede opdracht voor je' Die van George zou ik nog wel gaan verzinnen 'Zo te zien wil je het zelf niet goed met haar maken, maar er is duidelijk aan je te zien dat je eigenlijk geen ruzie met haar wil' Ik kende hem al sinds we in de eerste zaten, dus dat soort dingen waren makkelijk voor mij te zien 'Dus is je opdracht om ervoor te zorgen dat zij haar verontschuldigingen aanbiedt' Eens kijken of hij echt alles kon en als dat zo was, werkte dat alleen maar in zijn voordeel

Fred
    Ik dacht na. Ik had daar totaal geen zin in, echt niet.
    Maar ik wilde de weddenschap NIET verliezen.
    'Het is dat ik deze weddenschap niet wil verliezen, echt niet. Maar anders had ik het nooit gedaan.' zeg ik na ren poosje nadenken

George
    Ik schuude mijn hoofd. "Deze opdracht is gemeen dat weet je hé?" zei ik tegen Emma.
    Erna keek ik naar Fred "Het komt wel goed" probeerde ik hem gerust te stellen

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 19:57 ]

Emma
    Ik haalde mijn schouders op. 'dat zou best kunnen, George, maar aan de andere kant moet deze opdracht ook gewoon. Ik wil niet Fred elke keer chaggerijnig blijft als hij haar tegen komt. Dat gebeurde alleen maar omdat hij het niet leuk vond dat ze bij Malfoy zat, toch Fred?'

George

"Ik weet het maar ik zei alleen dat het best gemeen was" zei ik.
    Ik keek naar Fred "Volgende keer iets anders regels verzinnen" zei ik lachend.
    "Maar nu ben ik wel benieuwd, wat is mijn opdracht dan?"

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:14 ]

Emma
    'Die moet ik nog even gaan verzinnen' antwoordde ik eerlijk en dacht even na. Ik was zo slecht in het verzinnen van opdrachten die zowel leuk als moeilijk voor deze twee jongens waren. 'Wedden dat jij geen date kan regelen voor vanavond, zowel voor jezelf als voor mij?' Natuurlijk kon ik makelijk een date voor mezelf regelen, maar ik was wel benieuwd of hij dat ook kon. Zowiezo vond ik het wel een leuke opdracht

[haha, ik wist niks xD]

George
    "Wedden dat ik dat wel kan" zei ik lachend. "En vanavond zal je het zien" zei ik erna serieus. Ik stopte met lopen omdat ik iets zag dat ervoor kon zorgen dat we onze namen in de vuurbeker konden krijgen. "Ik weet het" riep ik vrolijk en liep naar de winkel waar het antwoord lag

Fred

'Hekenaal niet!' zei ik verontwaardigt. 'Maa het gaat me lukken.'

Fred {weer :p}
    'Wat zie je?'. Vroeg ik geïnteresseerd aan George.

George
    Ik draai me om "Ik weet hoe we onze naam in de vuurbeker kunnen doen" zei ik lachend. "We dachten te moeilijk het antwoord lag gewoon voor ons neus"
    Ik draai me om en kijk weer door het raam van de winkel

Fred

Ik probeer over zijn schouder te kijken maar er staat een hele dikke man voor mijn zicht dus ik zie niks. 'George wat is het?' vraag ik hoopvol.

George

"Er zijn twee manieren om het te doen" zei ik. "Maar ik weet alleen niet of het gaat lukken"
    Ik keek hem aan "Waarom hebben we dit niet eerder bedacht?" vroeg ik

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:50 ]