• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Elizabeth Woods

Lachend keek ik toe naar de idioot waar Samantha haar spreuk op had gebruikt.
    Het effect van haar spreuk liet me eens zo hard lachen.
    Het was koud, gemeen en erg sadistisch, niet meteen iets wat je zou verwachten als je me zag.
    "Leuk bedacht Sam." Complimenteerde ik haar. "Mijn beurt."
    Met een elegante beweging haalde ik mijn toverstok uit mijn gewaad en richtte het op de jongen.
    "Levicorpus" Zei ik met een zoete stem dat al snel gevolgd werd door een hatelijk gelach. "Nou dit is pas leuk."

Riley Adams

Nonchalant leunde ik tegen de pilaren van de poorten van Zweinstein terwijl ik iedereen ongeïnteresseerd bekeek.
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond toen ik merkte hoeveel verliefde koppeltjes er rond liepen.
    Ik was niet iemand die veel succes had bij de vrouwen en dat had ik te danken aan mijn klungeligheid.
    Vrouwen hielden van stoere binken met een lekker lichaam, niet van een sukkel als mij.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Maria Ciara Maunier
    Niet gelovend dat ik daar echt iemand zou kunnen vinden, liep ik naar de plek waarover Draco gesproken had. Toen ik vanaf een afstand inderdaad iemand op die plek zag staan verscheen er ene grijns op mijn gezicht en liep ik op hem af. Wie weet had Draco nog wel gelijk gehad. 'Heej' zei ik glimlachend toen ik de jongen (Riley) bereikt had en stak glimlachend mijn hand naar hem uit. 'Mijn naam is Maria. Hoe heet jij?'

[Hoe ziet Riley eruit?]

Samantha

Ik lachte luid toen de jongen begon te schreeuwen en te huilen van de pijn. Die zweren zagen er best goor uit, en het maakte het alleen maar leuker nu hij ondersteboven hing. ''Silenco.'' mompelde ik, en op slag was de jongen stil. ''We willen niet dat we betrapt worden, hè?'' grijnsde ik, en keek hem bedenkelijk aan.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Riley Adams

Twijfelend keek ik naar het meisje dat zich net voorstelde.
    Ze was echt prachtig om aan te zien, niet echt het soort meisje dat me gewoonlijk aansprak.
    "Hey." Zei ik voorzichtig alsof ik bang was dat ze me iets aan ging doen. "Ik ben...Riley."
    Ik nam haar grondig in me op en twijfelde over hoe ik me zou moeten gedragen tegenover haar.
    In een poging zo neutraal mogelijk te blijven, leunde ik wat meer tegen de muur en liet geen enkele emotie op mijn gezicht zien.
    "Kan ik je helpen?" Vroeg ik wat achterdochtig.

Elizabeth Woods

Ik probeerde mijn lach in te houden, waardoor ik een vreemd soort geknor maakte wat me juist harder deed lachen.
    "Sorry." Grinnikte ik tegen Samantha. "Oeh, ik weet er nog eentje."
    Snel richtte ik mijn toverstok op de knul die ondersteboven hing en lachte poeslief.
    "Lacarnum Inflamarae." Zei ik opgewekt alsof het erg normaal was.
    Ik keek toe hoe het uniform van de jongen helemaal op aan het branden was en klapte vrolijk in mijn handen.
    "Nu jij Sam."

[he's hot!]

Maria Ciara Maunier
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik merkte dat hij verlegen was, of bang... daar leek het eerlijk gezegt meer op. Bang dat ik hem iets aan zou doen, hem pijn zou doen. Niet echt iets wat ik van een Slytherin verwacht had, maar wel iets wat ik erg lief vond. Toen hij me vroeg of hij me ergens mee kon helpen, schudde ik mijn hoofd. Ik moest natuurlijk niet gelijk ter zaken komen. 'Nee' antwoordde ik glimlachend 'Ik was gewoon op je afgestapt om wat met je te praten'

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 19:20 ]

Samantha

Ik schoot in de lach door het geluidje wat Elizabeth maakte. ''Aqua Erecto.'' mompelde ik, waardoor de jongen doorweekt was en het vuur gelijk weg was. Ik keek even om me heen of er geen mensen waren, en richtte me weer tot de jongen. ''Crucio.'' zei ik zachtjes, terwijl er een lichte grijns mijn gezicht sierde. De jongen begon te stuiptrekken tegen de pijn.

Elizabeth Woods

Ik stikte bijna van het lachen toen ik zag wat Samantha deed. "Meisje jij bent gemeeeen."
    Het kwam er lachend uit met de nodige handgebaartjes waardoor ik vrijwel veel weg had van iemand uit een ghetto wijk.
    "Oeh, ik weet nog iets..." Grijnsde ik met twinkelende oogjes. "Laat ons eens Imperio gebruiken?"
    Ik beet op mijn onderlip en keek Samantha aan met grote ogen van plezier.
    Andere mensen zouden ons ziekelijk en zelfs onmenselijk hebben genoemd, ik vond het eerder amusant om iemand zo te zien lijden.
    "Aan jou de eer Sam." Zei ik en maakte een overdreven buiging.

Riley Adams

"Is dat zo?" Vroeg ik weer achterdochtig. "Hoe komt het dan dat je dat anders nog nooit eerder hebt gedaan?"
    Het was er uit voordat ik er erg in had en had eigenlijk meteen spijt van mijn woorden, maar liet bewust niets merken.
    Ik had haar al eens eerder gezien, maar voor haar leek het wel alsof ik lucht was...alsof ik niet eens bestond.
    Zou het toeval geweest zijn?
    Of was ze zich er wel daadwerkelijk van bewust dat ik er ook nog was?

Maria Ciara Maunier
    Nonchalant haalde ik een hand door mijn haren heen, waarna ik hem weer aankeek. 'Waarschijnlijk komt dat omdat dit mijn eerste dag hier op Hogwarts is' antwoordde ik glimlachend 'Zoals je waarschijnlijk aan mijn uniform wel kunt zien, zit ik op Beauxbatons' Ik kon moeilijk met iedereen tegelijk een praatje maken, zelfs niet als ik dat zou willen.

[Ik ga even douchen, ik reageer dadelijk wel :) ]

Samantha

Ik hief de vloek op, en moest lachen om Elizabeth. ''Liberacorpus.'' mompelde ik, en de jongen viel met een klap op de grond; niet in staat om op te staan door de pijn. ''Hm..'' mompelde ik nadenkelijk, en keek even naar de jongen.
    ''Imperio.'' zei ik, en liet hem opstaan. Het was duidelijk dat het hem veel pijn deed, en ik was blij dat hij geen geluid kon produceren door die spreuk; anders waren we állang betrapt.
    Ik liet hem naar een tafeltje met een vaas gaan, en hij pakte de vaas op. Ik was in een sadistische bui, dus die vaas kwam goed van pas.. Hij sloeg het kapot tegen zijn hoofd, wat veel bloed veroorzaakte. Vervolgens liet ik hem hard tegen de muur op knallen. ''Nog suggesties?'' lachte ik, terwijl ik me nogsteeds op de jongen concentreerde.

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 20:10 ]

Elizabeth Woods

"Laat hem iets stelen van Snape wat erg veel waard is." Grijnsde ik. "Op die manier verliezen ze erg veel afdelingspunten."
    Ik bekeek de jongen die nu onder het bloed hing en voelde geen greintje spijt in mijn hele lichaam.
    Geen schaamte, geen spijt, geen medelijden, alleen de opwinding van het spel dat we speelden met hem.
    Het was gemeen, sadistisch en gewaagd, iets dat dus erg goed bij me paste.

Riley Adams

Ik knikte instemmend en werd al wat losser. "Je hebt gelijk, zo had ik het nog niet bekeken."
    Voorzichtig stopte ik met leunen tegen de pilaren en deed mijn best om nu geen flater te begaan in het bijzijn van dit meisje.
    "Wat vind je van deze school tot nu toe?" Vroeg ik om het gesprek gaande te houden. "Of heb je nog niet echt de kans gehad om rond te kijken?"

Maria Ciara Maunier
    Een glimlach sierde mijn mond toen ik merkte dat hij me meer begon te vertrouwen, dit ging gemakkelijker dan ik gedacht had. 'Ik heb nog niet echt de kans gekregen om rond te kijken' antwoordde ik eerlijk 'Alleen de kans gehad om te verdwalen omdat het zo gigantisch groot is' vervolgde ik lachend 'Zou jij het misschien leuk vinden om me rond te leiden?'

Riley Adams

In een poging om nonchalant te doen, haalde ik mijn schouders op en knikte.
    "Wat wil je als eerste zien?" Vroeg ik terwijl ik rond keek. "Eetzaal? De afdelingen? Klaslokalen? Uilentoren?"
    Terwijl ik die dingen opnoemde, telde ik op mijn vingers om mijn woorden meer kracht uit te doen stralen en om er ook zelfzekerder uit te zien.
    Want ik had het gevoel dat het tot nu toe niet echt gelukt was.
    Ik was nu eenmaal niet gewend dat er meisjes tegen me spraken, en al helemaal niet als ze mooi waren.

Maria Ciara Maunier
    Nonchalant haalde ik mijn schouders op. 'Ik wil het allemaal zien' antwoordde ik eerlijk 'Dus laten we maar gewoon beginnen op het punt waar dit het makkelijkste is' Op dit moment leek deze jongen me wel aardig, dus misschien dat ik hem wel met respect zou blijven behandelen nadat hij me geholpen had. Maar zoiets zou hij moeten verdienen.