• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Jeanine

Ik glimlachte. ''Dankjewel.'' zei ik oprecht, en stond op om te wachten op Draco. Toen schoot me iets te binnen; ik kende heel Hogwarts niet. ''Eh, Dray? Kan je me zo een beetje laten zien waar alles is in Hogwarts?'' vroeg ik hem, en grinnikte zachtjes.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Riley Adams

"Wel euh." Zei ik bedenkelijk. "Ik ben ook een puurbloed tovenaar, ben afkomstig uit Londen en eh tjha...meer heb ik eigenlijk niet te zeggen."
    Ik dronk snel nog wat van mijn pompoensap zodat ik niets moest zeggen.
    Mijn leven was nu eenmaal niet interessant, spannend of geweldig.
    Ik was maar een doorsnee jongen, met normale ouders, geen indrukwekkende avonturen, gewoon normaal...wel, voor hoeverre "normaal" was in de tovenaarswereld.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Fred

Nogal vriendloos liep ik achter enma en George aan. Ik betoverde wat vliegjes naar muggen omdat ik me verveelde. Daarna weer terug naar vliegen.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Draco
    'Natuurlijk,' zei ik vrolijk. Ik keek even verveeld over de zwijnskop door en stapte toen de deur door.
    We kwamen bij ZWeinstein aan. Ik liet haar eraf de hal zien en wees op de deur. 'als. We daar door gaan komen we in zwadderich leerlingen kamer binnen. We gaan eerst naar de grote zaal en dan daar heen.'

Maria Ciara Maunier
    Deze jongen was onzeker, té onzeker als je het mij vroeg. Maar dat maakte me op dit moment niet echt uit, het zorgde er alleen maar voor dat hij niks zou doen als ik hem straks weer in de steek zou laten. 'Oké' was daarom ook het enige wat ik zei, waarna ik mijn gebakje opat en mijn pompoensapje leeg dronk. 'Wil je me dan nu gaan rondleiden?' vervolgde ik. Ik was namelijk wel benieuwd naar wat er allemaal in deze school te zien was.

Jeanine

Ik knikte, en keek een tikkeltje verwonderd om me heen. Goed, ik vond het niet leuk dat ik hier was, maar het was hier wel mooi. Het was rustig, maar het was redelijk laat. Ik ging naast Draco lopen.

Elizabeth Woods

Met elegante pasjes wandelde ik naast Samantha terwijl mijn blonde lokken vrolijk achter me aan dansten.
    "Waar zou dat Vilder monster zijn?" Vroeg ik me luidop af. "Waarschijnlijk ergens bij de leerlingenkamer van zwadderich aangezien wij meestal wel de meeste streken uithalen."

Riley Adams

"Is goed." Zei ik en stond op, waardoor ik per ongeluk mijn pompoensap omver stootte waardoor een zwadderaar volledig vol kwam te hangen.
    "Sorry." Zei ik met opeen geperste lippen om niet te lachen. "Mijn fout."
    Snel draaide ik me om naar Maria en glimlachte.
    "De kamer van zwadderich eerst?" Stelde ik voor terwijl ik voor haar uit begon te lopen. "Of heb je enige voorkeur?"

[Als het goed is komt de persoon die Vilder speelt zo :'D]

[Okido, maar ik ben zo terug...even de hond uitlaten]

[Is goed (:]

Maria Ciara Maunier
    'De kamer van Zwadderich vind ik goed' antwoordde ik glimlachend. Ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat hij in één van de andere kamers mocht komen, maar dat zou ik vanzelf wel zien zodra we bij die kamers aan zouden komen. Eerst maar eens hun leerlingenkamer bekijken.

Draco
    Ze kwam naast me lopen. 'Hier, dit is de Grote Zaal.' ik wees een beetje rond in de zaal en toen we alles bekeken hadden zuchtte ik. 'Naar de leerlingenkamer van Zwadderich dan maar? er is nog veel meer maar echt onthouden zul je het niet, lijkt me. En grote delen van het kasteel weet ik ook niet, al kom ik hier al 4 jaar.. Ik heb ze niet nodig omdat daar lessen worden gegeven die ik niet hoef.'

Jeanine

Ik keek verwonderd naar the Great Hall. Het plafond was prachtig..
    Ik keerde me weer tot Draco, en grinnikte even. ''Is goed.'' glimlachte ik, en keek even naar de bewegende schilderijen.
    Uiteindelijk liep ik richting de deur waar Draco zei dat het the Common Room was van Slytherin. ''Best indrukwekkend.'' gaf ik toe.

( waar willen jullie Vilder hebben? )

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Maria Ciara Maunier
    'Heej' zei ik glimlachend, alsof er niks aan de hand was, toen ik samen met Riley de common room van Slytherin in kwam lopen, toen ik Draco en Jeanine daar zag. Heel snel, zodat alleen Draco dit kon zien, maakte ik een gebaar naar Riley, hopend dat hij snapte dat dit dus de jongen zou zijn die ons ging helpen onze namen in de beker te krijgen.