• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

George

"En ik durf te wedden dat wij wel alles kunnen" zei ik serieus.
    Ik keek Emma aan "En wat zouden wij dan niet kunnen"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Emma
    Even dacht ik na, er was namelijk veel wat ze wel konden, maar er moest ook iets zijn wat deze twee jongens niet konden, right? Omdat ik op het ogenblik niks wist wat ze echt niet konden en wel zin had om te lachen besloot ik het maar op iets simpels te houden 'Ik wed dat jullie...' zei ik en dacht na 'niet gratis boterbier uit de Zweinskop kunnen halen' Wat ik niet wist, was dat Draco en het meisje met wie Fred eerst omgingen daar zitten, wat uit zou kunnen lopen op een ruzie...

Maria
    'Hoe was je dat van plan te gaan doen dan?' vroeg ik toen hij vertelde dat hij mee wou gaan doen 'Want volgens mij ben je nog geen zeventien' Zelf wou ik ook heel graag meedoen, ik wist alleen niet hou dat me ooit zou kunnen lukken. Dus misschien zou hij me wel kunnen helpen, en anders verzonnen we samen iets.

George

"Wedden dat wij dat wel kunnen" zei ik lachend en stond op.
    "Trouwens dat komt eigenlijk mooi uit" zei ik.
    Ik keek Fred aan "Zullen wij dan maar is laten zien dat wij alles maar dan ook echt alles kunnen?" vroeg ik lachend

[even eten]

{ook eten}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[ ook eten]

[ ben er]

Fred
    'Tuurlijk wij kunnen echt alles, verzin het maar.' zei ik.
    'Ik weet nog niet wat onze beloning word, maar als wij een stuk of 7 dingen uitvoeren waarvan Emma denkt dat wij ze niet kunnen dan winnen wij iets, anders wint Emma iets. Regels: geen opdrachten waarbij mensen kunne gewond raken of sterven en wij mogen geen onvergeeflijke vloeken uitspreken.' zei ik na even nadenken. 'En di wordt opdracht nummer 1.'

Draco

'Ik verzin wel iets en anders regelt mijn vader via de minister dat mijn naam er in komt.' zei ik uit de hoogte. 'Das niet zo moeilijkz.' ik nam mijn laatste slok boterbier

George
    Ik keek Fred aan "Je bent echt briljant" zei ik lachend en keek erna naar Emma. "Ik zou maar vast wat verzinnen als beloning want zoals we al vaker zeggen er is niets wat wij niet kunnen" zei ik.

Fred
    'Dat klopt, broertje.' lach ik. 'Zullen we dan maar gaan?' vraag ik vrolijk.

Maria Ciara Maunier
    Verbaasd keek ik naar Draco toen deze zei dat hij het anders zijn pappie wel op zou laten lossen. 'Draco, dit kunnen wij wel zonder onze ouders oplossen, toch?' antwoordde ik 'Als het de Weasleys gaat lukken, lukt het ons zeker om onze namen daarin te krijgen'

Emma
    'Oké' antwoordde ik grijnsend 'Laten we dan inderdaad maar naar de zweinskop gaan, dan kunnen jullie bewijzen dat jullie het kunnen' Ik wist nog niet wat die andere zes opdrachten gingen worden, maar die zouden vanzelf mijn hoofd wel in komen

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 18:56 ]

George
    "Is goed" zei ik lachend "Kom dan gaan we"
    Ik liep in de richting van de trap en keek achter om "Dit is je laatste kans om van gedachte te veranderen" zei ik tegen Emma.

Emma
    Ik schudde met mijn hoofd. No way dat ik toe zou geven dat ze bijna alles konden. Er moest iets zijn wat ze niet konden en daar moest ik achter zien te komen, wou ik niet dat mijn twee beste vrienden veranderden in twee arrogante zakken.

George
    "Oke dan zit er niets anders op om het te laten zien dat wij alles kunnen" zei ik lachend. "Maar mogen we ook is wat leuke opdrachten voor jou verzinnen anders is het oneerlijk" zei ik

Fred

'We winnen toch.' zei ik lachend en een tijd later stond ik voor de zwijnskop. 'Hier gaan we dan.'

Draco
    'Natuurlijk kan ik het zonder mijn vader maar ik wordt liever niet zo overhaast als hen. Maar oké ik doe het zonder mijn vader.' zei ik onverschillig