• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Maria
    'Aangenaam' zei ik glimlachend, niet echt geïnteresseerd. Eigenlijk mocht ik haar nu al niet. Ze was een paar seconden geleden aangekomen en ik werd zowat gelijk genegeerd. Lekker goed begin was dat, maar ik had geleerd altijd beleefd en aardig te blijven, iets wat ik dus ook van plan was te blijven doen'

Jeanine

Ik liet mijn ogen kort op het meisje rusten, en knikte kort om er vervolgens een flauw glimlachje uit te persen.
    Ik keerde me weer tot Draco, en haalde mijn schouders op. ''Weet nog niet, jij?'' vroeg ik hem, en nam weer een slokje van mijn boterbier. ''Speciale dingen.. Jawel, ik vertel je er later wel over.'' glimlachte ik, aangezien niet iedereen hier erover hoefde te weten.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Draco.
    'Graag, en ja natuurlijk. Maria gaat me helpen, wat ik erg aardig van haar vind.' zei ik rustig.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Maria
    Ik moest echt mijn best doen niet met mijn ogen te gaan rollen door Jeanine's reactie, want een arrogant kind was dat! Toen Draco vervolgens zei dat ik hem ging helpen verscheen er een klein grijnsje op mijn gezicht. want ja, ik ging ervoor zorgen dat we een manier vonden om onze namen erin te krijgen, alleen niet die van Jeanine. Toen die gedachte in mij op kwam moest ik mijn best doen haar niet arrogant aan te gaan kijken. Ik moest altijd netjes en beleefd blijven, me niks van zulke mensen aantrekken. Dat was onder mijn niveau

Jeanine

Ik knikte. ''Aardig.'' zei ik, en dronk mijn boterbier op. ''Jij nog iets 'speicaals' meegemaakt?'' vroeg ik hem geïnteresseerd, en grinnikte even.
    Ik probeerde die Maria maar te negeren, ik mocht haar gewoon niet, ik wist niet waar het vandaan kwam.
    Dat had ik wel vaker, ik vertrouwde mensen sowieso niet snel.

Draco

'Niet veel.' zei ik schouder ophalend. 'De gebruikelijke, saaie dingen. Behalve dan Maria ontmoet en met haar over het toernooi gepraat.'

Jeanine

Ik zuchtte zachtjes. Maria dit, Maria dat.. Nogmaals knikte ik, en keek een beetje rond. Het was druk, mensen lachten en schreeuwden vrolijk.
    Ik sloeg mijn been om de andere, en leunde een beetje naar achter.

Maria
    Ik moest mijn best doen niet te gaan lachen toen Draco mij de hele tijd bij hun verhaal betrok, iets wat die Jeanine blijkbaar niet al te leuk vond. Maar ze moest er maar aan wennen, nog even en ik zou haar plek met gemak over kunnen nemen, zonder dat ik ook meer echt iets deed.

Draco

Ik zuchtte en keek naar de mensen in de kroeg.
    'Maar, als je je plan van die namen in de vuurbeker wilt uitvoeren moet je het nu maar doen denk ik.' zei ik tegen Maria. Ik wilde even alleen zijn met Jeanine, dan konden we over haar ''speciale gebeurtenis'' praten.

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 17:14 ]

Maria Ciara Maunier
    Verbaasd keek ik naar Draco. 'Denk je echt dat ik zowel jouw als mijn naam erin ga gooien zonder dat je mij een beetje helpt?' vroeg ik terwijl ik mijn best moest doen niet te gaan lachend. Zo werkte dat dus niet.

Draco
    'Ik zorg er voor dat er iemand is die jou kan helpen.' zei ik. Ik pakte mijn toverstok en een papiertje. 'Denk niet dat dit simpel is hoor, dit is moeilijk zat' zei ik tegen Maria. Ik sloot mijn ogen en begon een lange, ingewikkelde spreuk uit te spreken, zacht mompelend. Op het papiertje kwam iets te staan. Ik las het. 'Bij de pilaren voor de deur van zwadderich staat iemand, ik geef je dit blaadje, die wijst je de weg. Ik moet zo nog afrekenen, ik kom straks naar je toe, oké?' ik gaf haar het papiertje.

[kmoet ff naar beneden...]

Maria Ciara Maunier
    'Ik kan zelf ook echt wel iemand vinden die wél bereid is mij te gaan helpen Draco, daar heb ik een simpel blaadje niet voor nodig' was het enige antwoord wat ik hem gaf, zonder het blaadje ook maar een blik waardig te gunnen, en stond op om weg te lopen. Als er inderdaad daar iemand op mij aan het wachten was, dan zou ik Draco helpen, anders zorgde ik er voor dat alleen mijn naam erin kwam.

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 21:41 ]

Jeanine

Ik rolde even met mijn ogen. Wat een zeikwijf, zeg. Ik keerde me weer tot Draco, terwijl ik nogsteeds op twee stoelpoten leunde. ''Hij had me een opdracht gegeven.'' begon ik. ''Het was iemand van het ministerie, had een familie. 'K moest hem om het leven helpen, alleen die vrouw was sterker dan ik dacht.'' zei ik, en grinnikte zachtjes. ''Dit was de eerste hele familie die ik had vermoord.'' zuchtte ik, en krabte even aan mijn achterhoofd, denkend aan die twee kleine kindjes. Het deed me niks. ''Oh, en Bellatrix had een studente gevonden, hier van Hogwarts als het goed is. Komt d'r waarschijnlijk bij.'' zei ik nonchalant, en vroeg me af wie het was. ''En nu heb ik de opdracht om hier alles een beetje te observeren, en Potter in de gaten te houden.''

[Samantha dus :'D]

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 17:31 ]

Aragog schreef:
    Samantha
    Ik liep door de lange gangen, tot ik een kleine silhouet zag. ''Daar.'' mompelde ik zachtjes naar Elizabeth, en haalde mijn stok tevoorschijn.
    Grijnzend kwam ik dichterbij. ''Lumos.'' mompelde ik, en het gezicht werd zichtbaar. Een Gryffindor, perfect.
    Ik zette mijn stok in zijn keel, en duwde hem tegen de muur aan. Eindelijk even een mogelijkheid om willekeurige spreuken uit te proberen..
    ''Furnunculus!''

[Ze zijn dus in de gangen :').
    En Draco is er niet meer, die is ergens in Zwijnskop aangezien iemand hem nu speelt]