• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Emma
    'Oké' antwoordde ik glimlachend. Ik was eigenlijk wel benieuwd wie hij in gedachten had om met mij te laten daten, maar besloot er maar niet naar te vragen. Ik zou het vanzelf wel zien.

[Vertel! Wie heeft hij in gedachten?]

Keep your head up, keep your heart strong

( Ik ben op plaats van bestemming dus ik zal voor vanavond niet meer reageren)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fred

Een beetje moedeloos volgde ik het gesprek tussen George en Emma. Ik wist niet hoe ik er voor moest zorgen dat Maria het met mij goed zou maken, ik had ook totaal geen idee. Misschien kwam het omdat ik nog steeds boos was...

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

xJohnnyDepp schreef:
    (...)

{dankje en trouwens Draco is hrlrmaal niet afgepikt hoor, hij heeft niks met Maria en krijgt er ook niks mee.}

[Nee, zo bedoelde ik het niet :'D.
    Ze waren met zijn allen een plannetje aan het bedenken, maar ik maakte maar een grapje :3]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[ooo ik snapte het al niet XD]

[Haha :3
    Oh, ik moet nog een post maken met Samantha :"D.
    *gaat snel schrijven*]

Samantha
    Ik liep door de lange gangen, tot ik een kleine silhouet zag. ''Daar.'' mompelde ik zachtjes naar Elizabeth, en haalde mijn stok tevoorschijn.
    Grijnzend kwam ik dichterbij. ''Lumos.'' mompelde ik, en het gezicht werd zichtbaar. Een Gryffindor, perfect.
    Ik zette mijn stok in zijn keel, en duwde hem tegen de muur aan. Eindelijk even een mogelijkheid om willekeurige spreuken uit te proberen..
    ''Furnunculus!''

Jeanine Noah Roux

Ik knikte. ''Dat komt voor elkaar, My Lord.'' zei ik, en trok mijn zwarte gewaad dichter tegen me aan. ''Hij zal wreken.'' voegde ik er aan toe, en keek naar de tevreden twinkel in zijn bloedrode ogen. Zijn slang, Nagini, kronkelde langs zijn voeten.

[Ze is een Death Eater, maar dat moet nog even in de beginpost worden gezet zie ik :"D]

George
    "Je wilt zeker weten wie of niet soms?" Vroeg ik haar lachend en keek even naar Fred
    " Gaat het wel?" Vroeg ik terwijl ik het antwoord eigenlijk al wist

Fred
    'Hmm wat? O ja natuurlijk,' zei ik afwezig. Waarom dit... Ik had echt geen flauw idee hoe ik dit ging doen, maar ik moest en zou ook deze opdracht halen.

George

" Broertje zal ik je helpen met je opdracht want ik denk dat ik wel wat weet" zei ik en keek hem vragend aan want aan zijn blik en gedrag te zien wist ik dat hij geen idee had waar hij moest beginnen

[@xJohnnyDepp, ik heb dus een zelfverzonnen personage en ze is een Death Eater. Kennen zij en Draco elkaar? Want ze gaat naar Hogwarts :'D]

Fred
    'George, please help me.' smeekte ik, ik was niet heel vaak zo tegen George. 'Ik moet gewoon winnen!' zei ik vastberaden. 'Als jij mij helpt help ik jou weer met een goed idee voor iets wat jou niet lukt.' vervolgde ik.

[Ja is goed :)
    Ik ben het Duistere Teken/the Dark Mark aan het tekenen :)]

[Nice :3 Okee ik laat haar wel richting Hogwarts gaan nu,
    Hoe laat is het in de RPG?]

Jeanine Noah Roux

Met een luide plof verscheen ik in een verlaten steegje in Diagon Alley. Mijn koffer stond al in mijn slaapzaal, dus ik besloot hier maar een beetje rond te kijken. Observeren.
    Ik haatte deze plek nu al, het was zo.. Vredig. Iedereen was zo blij. Met een norse uitdrukking liep ik verder, en keek een beetje rond.

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 15:41 ]