• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Het maak niet uit je kon het trouwens ook niet weten" zei ik terwijl ik de ketting neerlegde en voor de zoveelste keer vandaag "Draconifors" zei en Chayenne lachend aankeek. "Zo los je dat op"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet gaan! Ik ben er morgen ochtend vroeg nog (Rond half 8, acht uur) en de rest van de dag weet ik niet, want ik ga naar mijn neefjes toe.]

    Chayenne

    Ik lach, en kijk naar het beeldje dat hij ook veranderd. Ik sprong op de draak een zag dat hij begon met vliegen. Toen ik 10 meter in de lucht hing keek ik naar beneden. 'Dit is awesome!' roep ik lachend naar James.


    El Diablo.

    James

    "Weet ik toch" zei ik lachend terwijl ik de andere draak sprong die niet lang erna ook begon met vliegen. "Oke die blijft me gewoon verbazen" gaf ik eerlijk toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nathan Alexander Daniëls

    'Willen Feline Chase en Nathan Daniëls zich melden bij het kantoor van de directeur!' Ik frons even, 'Nou, het gaat goed zeg, eerste dag meteen naar de directrice,' Ik zucht en rol even met mijn ogen, 'Zie je straks weer,' zeg ik en knipoog.
    Ik loop richting het kantoortje en klop aan waarna ik naar binnen ga.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Met een geïrriteerd gezicht klop ik aan bij het kantoor en loop ik naar binnen.
    'Wat het ook is, hij heeft het gedaan,' zeg ik gelijk terwijl ik naar Nathan gebaar en op de andere stoel ga zitten.
    'Rusig miss Chase, geen van beide heeft iets gedaan,' zegt de directeur op een kalme toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik lach, en vlieg een paar rondjes. 'Race?' stel ik voor. Ik laat de draak al klaar staan.


    El Diablo.

    {Ik moet weg.. Alvast een fijne vakantie als ik er morgen niet meer achter kan ben ongeveer vrijdag of zaterdag terug ^^ See you later guys}


    Don't be like the rest of them, darling

    James

    "Daar kan ik geen nee tegen zeggen" zei ik lachend. "Zeg maar van waar tot waar" zei ik erna. Het was eigenlijk alweer een tijd geleden, maar toch bleef het altijd wel leuk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik grom naar Feline, 'Tuurlijk, ik heb het gedaan aangezien dit schijnheilige kind toch niks doet,' bijt ik van me af. Dan zegt ze dat we beide niks hebben gedaan, 'Waarom zitten we dan hier' vraag ik meteen, 'Anders kan ik meteen gaan.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Celeste Jade Fox
    ‘Beneden ergens. ik weet het niet precies, maar als ik op het plein bent dichtbij de muren kan ik het het gesprek al volgen.’ Hm, ik wist niet of het zou helpen als ik weer helemaal naar beneden zou gaan, want ik zat hier al een tijdje en als hij met May was of nog steeds is, zijn ze natuurlijk allang van plek verplaatst. In gedachten verzonken sta ik op en loop ik richting de trap, ‘Ik ga Louise! Misschien zie ik je later nog wel eens!’ Toen was ik weg.

    Jace Daniël Fox
    Ze grijnsde even, waarna ze me terug antwoorde, ‘Als meneer Fox dat graag wilt. Waarom niet.’ Ze pakte haar tas en koffer en liep haar kamer in, waarna ik haar stilletjes volgde en de deur dichtdeed en hier tegen aan leunde. ‘Leuke kamer, May, hier kan je…’ Ik liet mijn blik overal langsgaan, maar het eindigde toen bij haar bed. ‘vast zoveel leuke dingen doen.’ Grijnzend keek ik haar weer aan, maar liet mijn blik toen speels over haar lichaam glijden. Soms vroeg ze er gewoon om.

    [Sorry, ik moest ook ff eten en zo.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wie wilt er met Celeste praten? ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik denk even na, en weet dan iets. 'Eerste die tien keer rond de school is gegaan' grijns ik, en laat mijn draak met een rotvaart vliegen. Lachend voel ik de wind door mijn haren gaan, en ga nog harder.


    El Diablo.

    Feline Haven Chase
    'Tuurlijk, ik heb het gedaan aangezien dit schijnheilige kind toch niks doet,' zegt Nathan.'Waarom zitten we dan hier. Anders kan ik meteen gaan.' voegt hij er nog aan toe. 'Ik doe heus wel dingen alleen niet met jou,' sis ik naar hem.
    De directeur werpt ons allebei een waarschuwende blik toe en begint dan te praten. 'Ik en jullie leraren hebben gemerkt dat er de afgelopen jaren steeds meer rivaliteit is ontstaan tussen de twee afdelingen,' begint. 'Nee, echt?' mompel ik sarcastisch. De directeur werpt me weer een waarschuwende blik toe en praat dan verder. 'Daarom hebben we besloten om, hoe zal ik het noemen, twee klassenleiders aan te wijzen. Van elke afdeling één. Het is de bedoeling dat jullie samen gaan werken en er voorzorgen dat er minder ruzies ontstaan.'
    Ik kijk de directeur met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Samenwerken? Met hém?' Ik schud gelijk mijn hoofd en sta op. 'Ik ga dus echt niet met dat geval daar samenwerken,'

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 21:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Dat is vals spelen" zei ik lachend terwijl mijn draak ondertussen ook weer vloog. "Maar is goed" zei ik erna

    { reageer iets later zit HP4 te kijken}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer