• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Misschien is dat wel zo" zei ik lachend. "Vervelende mensen zijn nu echt niet meer veilig" zei ik terwijl ik haar glimlachend aankeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Echt. Niet.' grijns ik. Ik geef nog een aai over de kop, en grijns breder. 'Ik denk dat ik wel iemand weet.' lach ik sluw.


    El Diablo.

    James

    "Wie weet" lachte ik. "Vertel ik ben nieuwsgierig" zei ik lachend tereijl ik op een bed ging zitten en van haar naar de draak en weer terug keek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Alexis' grom ik. Ik kijk even naar de draak, en lach sluw. 'Wacht maar, als ik haar zie' grom ik sluw.


    El Diablo.

    James

    "Oeh ik wil ook helpen" zei ik lachend en keek even naar de draak. ""Dit is echt een briljant plan" zei ik. "Maar waarom Alexis eigenlijk?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Ze zat me de hele tijd te irriteren, en je weet wat ik doe als ik geïrriteerd ben.' grijns ik. Ik haal een hand door mijn zwarte lokken die ik vast houd en snel een staart in maak. 'Kan niet wachten' lach ik.


    El Diablo.

    James

    "Ja dat weet ik en daarom maak ik ook geen schampere opmerkingen tegen jou" zei ik lachend. "En hoelang ga je nog wachten want ik wil je helpen " zei ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Moet ik haar zoeken.' lach ik, en schud even mijn hoofd. 'Moet ik moeite doen voor haar.' lach ik daarna. Ik voel de staart op mijn rug dansen, en ik lach.


    El Diablo.

    James

    "Nee dat zeg ik niet en dat zou ik niet doen ook" zei ik lachend terwijl ik van de draak naar haar keek. "Ik wil nog een draak anders vind ik het zo zeilig voor hem" zei ik terwijl ik mijn stok weer pakte en opzoek ging naar nog een beeldje


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "De vrouwtjes nog wel," Grinnikt ze. "Als je maar geen eerstejaars gaat versieren," Ik leg mijn hand bij m'n kin en doe alsof ik diep nadenk.
    "Nou je het zegt, dat lijkt me wel een leuk idee," Grijns ik, om vervolgens via de trapleuning naar beneden te glijden. "Als ik eerstejaars versier is het alleen voor de lol," Voeg ik er aan toe.

    Feline Haven Chase
    'Nou je het zegt, dat lijkt me wel een leuk idee,' grijnst hij waarna hij via de trapleuning naar beneden glijdt. 'Als ik eerstejaars versier is het alleen voor de lol,' zegt hij nog.
    Ik schud lachend mijn hoofd en loop dan naar beneden. 'Jer, dat kan je niet maken. Die zijn twaalf of zoiets,' grinnik ik. 'En al helemaal niet bij dat kleintje dat tegen de deur aanliep, die valt dan nog flauw,' voeg ik er lachend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik grijns en kijk rond. 'Waar is ze überhaupt?' vraag ik. En ja, ga er nog maar een toveren, heb je hier wat aan?' vraag ik en wijs naar de drakenketting om mijn hals.


    El Diablo.

    James

    "Ik heb echt geen idee waar ze is" zei ik en keek even naar haar ketting "Ik weet het niet maar het valt te proberen" zei ik schouderophalend. "Maar je weet dat je hem misschien niet meer terug ziet hé"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Whatever, ik steel er gewoon nog een in het graf van de koning van Rusland' zeg ik schouderophalend. Lachend doe ik hem af, en geef het aan James. Afwachtend ga ik naast de draak staan.


    El Diablo.

    James

    "Oke dan proberen we het maar" zei ik, pakte de ketting aan en legde hem op de grond. Ik pakte mijn stok en richtte hem op de ketting "Draconifors" zei ik opnieuw in de hoop dat er weer een draak verscheen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer