• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Jer, dat kan je niet maken. Die zijn twaalf of zoiets," Grinnikt ze. "En al helemaal niet bij dat kleintje dat tegen de deur aanliep, die valt dan nog flauw," Voegt ze er aan toe.
    "Eerstejaars twaalf, ik achttien," Mompel ik. "Ik heb er geen problemen mee en die eerstejaars ook niet. Die kunnen niet op tegen mijn goddelijkheid. Ik denk alleen dat hun pappie's en mammie's er iets tegen hebben, wanneer ze het thuis vertellen," Zeg ik met een brede grijns. Ondertussen zijn we beneden in de hal aangekomen. Ik loop door naar de deur, die via het schoolplein aan de stad grenst.

    Feline Haven Chase
    'Eerstejaars twaalf, ik achttien,' mompelt hij. 'Ik heb er geen problemen mee en die eerstejaars ook niet. Die kunnen niet op tegen mijn goddelijkheid. Ik denk alleen dat hun pappie's en mammie's er iets tegen hebben, wanneer ze het thuis vertellen,' grijnst hij breed.
    'Vies mannetje dat je bent,' zeg ik plagerig waarna ik hem tussen zijn ribben prik.
    'Maar goed, waar wil je iets gaan drinken?' vraag ik. 'En ik neem aan dat je wil gaan lopen om je "goede" conditie op peil te houden, dus het mag niet te ver weg zijn tenzij je me gaat dragen natuurlijk,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik keek naar die diamant midden in de ketting, hij barstte open. Een iets kleinere zwarte draak kwam eruit. Lachend keek ik ernaar, en leunde naar voren. Kijkend naar de twee draken.


    El Diablo.

    James

    "Dit is echt ongeloofelijk" zei ik lachend en ging naast de twee draak zitten die gelukkig iets kleiner was. "Oke dit word echt geweldig" zei ik met een grijns


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Natuurlijk' grijns ik, 'ik vraag me af of we op die beesten kunnen vliegen' grinnik ik. Ik kijk naar de grote draak, die me met grote zwarte ogen aankijkt. Lachend kijk ik naar het beest.


    El Diablo.

    James

    "Tuurlijk waarom zouden we er niet op kunnen vliegen" zei ik lachend.
    Ik keek naa het kleinere zwarte draakje en kreeg een glimlach op mijn gezicht en aai even over zijn kop


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Hehe i'm backk ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Vies mannetje dat je bent," Zegt ze plagerig en prik me tussen mijn ribben. Dat is gewoon fout. Ik ben geen vies mannetje. Míjn definitie van vies mannetje is een potloodventer of een pedofiel.
    "'Maar goed, waar wil je iets gaan drinken?" Vraagt ze. "En ik neem aan dat je wil gaan lopen om je "goede" conditie op peil te houden, dus het mag niet te ver weg zijn tenzij je me gaat dragen natuurlijk,"
    "Spot niet met mijn conditie!" Roep ik met een grijns tegen haar. "Ik heb deze vakantie een leuk café ontdekt, met wat vrienden. Het heet 'Times'," Zeg ik tegen haar.

    [Short time or long time a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    Ik antwoord niet op zijn voorstel. Ik weet het niet. Kansen kunnen niet blijven komen, toch? 'Hoe lang nog tot 't avondeten?' vraag ík dan. Ik kijk naar boven, de lucht en alle wolken die voorbij vliegen.

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik laat mijn blik even van haar lippen naar haar ogen gaan en grijns, 'Hmm, of gewoon in de gang, genoeg kans om gepakt te worden,' grijns ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xHeavenlyx schreef:
    [Short time or long time a. ?]


    long ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    'Yay' grijns ik, en spring op de draak. 'En hoe gaan we nu weg?' lach ik, aangezien alles dicht zat en ze nooit door het raam konden.


    El Diablo.

    James

    "We veranderen ze weer in beelden en als we buiten zijn veranderen we weer in een draak" zei ik lachend alsof het niets was. Ik richtte mijn stok op de draken en zei "Finite". Zo lagen ze weer als beelden in de kamer en ik stond op "Zullen we naar buiten gaan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Oow' zeg ik dommig. 'Ik voel me blond vandaag' mompel ik, en pak het beeldje. Ik loop samen met James naar buiten en wacht tot het weer een draak word.


    El Diablo.

    Feline Haven Chase
    'Spot niet met mijn conditie!' roept Jerry grijnzend. 'Ik heb deze vakantie een leuk café ontdekt, met wat vrienden. Het heet 'Times',' zegt hij.
    Ik wil net antwoord geven als er iets wordt omgeroepen. 'Willen Feline Chase en Nathan Daniëls zich melden bij het kantoor van de directeur!' Ik zucht diep en kijk Jerry aan. 'Ik zweer het, ik heb niks gedaan,' zeg ik tegen hem. 'En nu snel wegwezen, ik zeg wel dat ik het niet heb gehoord,' voeg ik er nog aan toe maar het is al te laat. 'Miss Chase waar ben je van plan heen te gaan?' vraagt een leraar. 'Nergens,' mompel ik. 'We gaan een andere keer wel iets drinken, oké?' zeg ik tegen Jerry. Ik geef hem nog een knuffel en loop dan weer richting het gebouw.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered