• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jaaa je reageerd. Ik verveelde me. En ik vind dit zo leuk rpgen :)]
    May Rose White
    Hij volgde me naar mijn kamr zoals ik wel verwacht had zo was hij wel. Hij sloot de deur waardoor ik me omdraaide nadat ik mijn koffer onder het bed had gedaan. ‘Leuke kamer, May, hier kan je…’ Zijn blik gleed door mijn kameren stopte bij mijn bed. Natuurlijk.. 'vast zoveel leuke dingen doen.’ Vervolgde hij zichzelf. Hij bekeek me weer, alweer. 'Ja, dat zou kunnen. Maar ik zou er niet op rekenen dat ik dat met jou doe.' Zeg ik grijnzend. Ik wist als hij het probeerde ik mijn gevoelens niet echt zou kunnen onderdrukken. Ik was vorig jaar wel verliefd op hem geweest en liefde roeste niet snel, maar dat deed hij vast niet zo snel deed hijcdat niet. Toch?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    Lachend vlieg ik nog wat sneller, en kom uiteindelijk net als eerste aan. 'Gewonnen' grijns ik. Ik doe een klein vreugde dansje op de draak, en lach.


    El Diablo.

    [Wilt iemand Louise tegen komen?]
    Louise Erika Sweet
    Toen ze weg was keek ik naar buiten. Echt veel interessants was er niet. Tot dat er een stel draken overvlogen. Verbaasd keek ik omhoog en zag dat mensen gewon genoten van het feit dat ze vlogen hoog in de lucht. 'Hey noobs!' Zei ik plagend al kon niemand me horen. Ik was natuurlijk zelf al gewend om rond te vliegen -hopend om niks te raken natuurlijk- Ik opende de raam en sprong eruit. Beneden kwam ik op mijn voeten terecht. Ik had geen zin om de trap te nemen. Ik liep naar de schooltuin


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    James

    "Omdat je vals speelde" zei ik lachend en vloog haar voorbij.
    Ik probeerde de draak te laten stoppen met vliegen maar hij luisterde niet. "Dit spreuk ging toch niet helmaal goed" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik keek hem grinnikend na, en bleef rustig zitten. De spreuk is geloof ik een beetje fout gegaan, maarja. Wat doe je eraan..


    El Diablo.

    James

    "Zou je misschien heel even willen helpen inplaats van dat je me uitlacht en blijft zitten?" vroeg ik terwijl ik achterom keek en de draak nog niet luisterde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Uhm ja, natuurlijk' lach ik. Ik laat mijn draak erheen vliegen en de andere stoppen. 'Happy?' grijns ik.


    El Diablo.

    James

    "Uh hoe kom ik beneden aangezien mijn draak niet luistert?" vroeg ik. "Als je daar antwoord op weet en helpt ben ik happy" zei ik lachend terwijl ik naar beneden keek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jace Daniël Fox
    ‘Ja, dat zou kunnen. Maar ik zou er niet op rekenen dat ik dat met jou doe.’ Zei ze grijnzend, waardoor ik me automatisch afzette van de deur en met mijn handen in mijn zakken en mijn blik ondeugend op haar gericht naar haar toe liep. ‘Niet met mij, hé?’ Ik haalde een hand uit mijn broekzak toen ik vlak voor haar stond, en ik boog me naar haar toe terwijl ik met de vrije hand een haarlok om mijn vinger wikkelde. ‘En waarom niet? Ben ik niet goed genoeg voor je, Miss White?’ Grijnsde ik speels, terwijl ik mijn andere hand haar wang streelde en toen via haar arm naar haar heup streelde en deze daar eindigde.

    [Wie met Celeste? :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik knik, en concentreer me goed op de draak. Ik maak hem door mijn gedachten dromerig en rustig, en zorg dat hij naar beneden vliegt. Ik kom ook beneden. 'Nu goed?' vraag ik.


    El Diablo.

    [ Sorry moest opeens eten en toen had ikk internet problemen, mag ik laatste post van Feline ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Oke blijkbaar luistert deze alleen naar jou" zei ik lachend toen ik weer op de grond stond. "Maar ja nu is het goed en bedankt" zei ik erna glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHeavenlyx schreef:
    Feline Haven Chase
    'Tuurlijk, ik heb het gedaan aangezien dit schijnheilige kind toch niks doet,' zegt Nathan.'Waarom zitten we dan hier. Anders kan ik meteen gaan.' voegt hij er nog aan toe. 'Ik doe heus wel dingen alleen niet met jou,' sis ik naar hem.
    De directeur werpt ons allebei een waarschuwende blik toe en begint dan te praten. 'Ik en jullie leraren hebben gemerkt dat er de afgelopen jaren steeds meer rivaliteit is ontstaan tussen de twee afdelingen,' begint. 'Nee, echt?' mompel ik sarcastisch. De directeur werpt me weer een waarschuwende blik toe en praat dan verder. 'Daarom hebben we besloten om, hoe zal ik het noemen, twee klassenleiders aan te wijzen. Van elke afdeling één. Het is de bedoeling dat jullie samen gaan werken en er voorzorgen dat er minder ruzies ontstaan.'
    Ik kijk de directeur met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Samenwerken? Met hém?' Ik schud gelijk mijn hoofd en sta op. 'Ik ga dus echt niet met dat geval daar samenwerken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    'Meneer, met alle respect toe maar ik werk niet met heilige boontjes. Daar doe ik nou eenmaal niet aan,' zeg ik dan. Ik kijk haar aan en grom lichtjes, 'En waarom precies met haar?!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    May Rose White
    ‘Niet met mij, hé?’ Hij haalde een hand uit zijn broekzak toen hij vlak voor me stond, en hij boog me naar haar toe terwijl ik met de vrije hand een haarlok om zijn vinger wikkelde. ‘En waarom niet? Ben ik niet goed genoeg voor je, Miss White?’ Grijnsde hij. Hij streelde met zijn hand over mijn wang wat me deed huiveren. Hij ging naar benedenctot mijn heup en stopte daar. Ik realiseerde waar ik en hij mee bezig waren en ik stapte naar achteren zodat zijn hand bij mijn heup verdween net als de vinger in mijn haren. 'Nee, want als ik dat doe weet ik toch dat het voor een keer is. En ik doe niet aan One Night Stands.' Zeg ik menend. Ik hield van hem, maar dit ging ik niet doen. Volg je hoofd May. Nu niet je hart.


    I'm finally back, Finally after a Year break