• erhm, hellp >.<

    begin deze maand was ik gedumpt geweest door mijn ex, R., per sms. zonder duidelijke reden te geven. ik, helemaal kapot. na de krokusvakantie heb ik half bij hem zitten uithuilen enz, en hij maar zweren dat hij hem in elkaar ging slaan enz., wat zeer lief is, omdat hij ondanks zijn grootte totaal niet breed is. hij begreep me totaal, wat ik ook enorm waardeerde enz, en ik vind het extra speciaal da hij me zo f*cking goe begrijpt, zeker met zijn (licht) autisme.
    wat later had ik via via een paar excuses gehoord waarom mijn ex R. me had gedumpt, namelijk 'relatie te vriendschappelijk', 'als ik iets grappig zei, hij er nooit iets grappig op kon terugzeggen', en 'dat ik te kinderachtig ben'. weeral bij M. gaan vertellen, lekker pissed op alles zitten trappen (niks is stuk, ik denk enkel dat het raam in de muziekklas wat barstjes begint te vertonen omdat ik mijn hoofd ertegen sloeg- waarbij hij alles deed om me mezelf geen zeer te doen). ik begin hem steeds vaker te missen en aan hem te denken.
    als we op tweedaagse vr toneel vertrekken (waarbij ik in ons stuk lekker met hem mag dansen),hoor ik dat R. me eigenlijk bedrogen had, ik tuurlijk helemaal over mijn toeren, en hij zweren dat R. t ni ging overleven, oke, goed, in de klas wat naar elkaar kijken, en dan 's avonds in ons toneelhuis aangekomen, claim ik de plek naast hem in de slaapkamer en besef dat ik iets vr hem begin te voelen. 's avonds hem steeds stiekem aankijken, soms elkaar recht i d ogen kijken, subtiel dichter en dichter schuiven tot we praktisch op elkaar geplakt liggen (ik blij) tot L riep dat ik de arme jongen met rust moest laten xD ik wat verder weg gaan liggen.
    word ik 's ochtends wakker, langs de ene kant het blonde haar van een vriendin die naast me lag, andere kant M z'n zwart haar, duidelijk dichter gekomen. hem de hele dag als n puppy lopen volgen, tijdens onze voorstelingen backstage hele tijd bij hem gebleven, oke, goed.
    dan teug school, zoveel mogelijk bij hem zijn, en onze gezamelijke beste vriend vraagt aan mij waarom ik er niets mee begin. ik in paniek dat hij het doorheeft.
    dan gistere, was het opendeurdag, moesten we weer die toneelvoorstelling doen, en hij draagt dus zo'n enorm sexy uitziend maatpak, en hij weet dat ik geen dassen kan knopen, gooit hij me z'n das toe, 'knoop jij dat eens en leg je dan me kraag goed?' ik vlug iemand die das laten knopen, en dan lekker uitgebreid z'n kraagjes en das goedgelegd. dan bij vrij podium was hij er weer, ik helemaal blij...

    oh, en die gezamelijke beste vriend heeft ons zowat verplicht met elkaar te praten, wat voor mij slecht af is gelopen, hij heeft dus iets voor n meisje, laten we haar H. noemen, maar hij kent haar nauwelijks en durft niks te doen, zelfs al geen ik hem duizend en éen kansen om hallo tegen haar te zeggen! en ondertussen wil ik nog steeds dat hij voor mij kiest ipv haar, zeker ook omdat iedereen zegt dat we samen moeten komen, en die gezamelijke beste vriend zegt ook dat wij het beste bij elkaar passen. wel stom dat M. dat niet wil zien. UGH.


    morgen zie ik hem weer, en weet iemand hoe je je beste vriend verleid die een meisje dat hij niet kent crusht?
    ps, proficiat als je het helemaal hebt gelezen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:20 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    'en weet iemand hoe je een autist verleid?'


    Sorry ... Maar ik ging plat. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    mm kweenie.. ikzelf ben autist.. maar meestal ben ik degene die de stap zet..

    en ik heb het helemaal gelezen

    ik zou zeggen succes!!;);)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sadistic schreef:
    'en weet iemand hoe je een autist verleid?'


    Sorry ... Maar ik ging plat. :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Sadistic schreef:
    'en weet iemand hoe je een autist verleid?'


    Sorry ... Maar ik ging plat. :'D


    Me so good.

    hhahaa volgens mij verleid je autisten net zo als mensen die niks specials hebben :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ik zou zeggen
    pak m op zn bek (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmmm...
    Als je na amper een maand al terug dolverliefd bent ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Helemaal gelezen. Ik ben blij voor je dat je weer iemand hebt gevonden die je leuk vind na dat voorval met je ex. Wat een eikel eigenlijk 0.0.
    Maar je moet hem denk gewoon vragen ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Woestynbloem schreef:
    Hmmm...
    Als je na amper een maand al terug dolverliefd bent ...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    StillBored schreef:
    ik zou zeggen
    pak m op zn bek (cat)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MissRathbone schreef:
    mm kweenie.. ikzelf ben autist.. maar meestal ben ik degene die de stap zet..

    en ik heb het helemaal gelezen

    ik zou zeggen succes!!;);)


    maar, wanneer heb jij door dat iemand probeert te flirten met jou? ik bedoel, als iemand héél erg vaak bij je is, meer dan gewoonlijk ofzo, of je stiekem aankijkt tijdens de lessen etc, heb je dan iets van 'die flirt met mij'?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    maar, wanneer heb jij door dat iemand probeert te flirten met jou? ik bedoel, als iemand héél erg vaak bij je is, meer dan gewoonlijk ofzo, of je stiekem aankijkt tijdens de lessen etc, heb je dan iets van 'die flirt met mij'?

    Meid.
    Het is niet omdat hij autistisch is, dat hij zulke dingen anders ervaart. Hij is een gewoon mens zoals iedereen, hoogstens wat opvliegender.
    Doe nou niet alsof je alienkunde moet gaan studeren om hem te begrijpen D:
    Dat is erg voor die jongen D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Meid.
    Het is niet omdat hij autistisch is, dat hij zulke dingen anders ervaart. Hij is een gewoon mens zoals iedereen, hoogstens wat opvliegender.
    Doe nou niet alsof je alienkunde moet gaan studeren om hem te begrijpen D:
    Dat is erg voor die jongen D:


    opvliegender totaal niet, ik weet gwn uit ervaring met andere autistische mensen (ao een van me bff's; en oke, ik weet, de ene persoon is de andere niet) dat ze subtiele hints dus totaal niet begrijpen, of zeer moeilijk. en de moed om hem gwn lekker in z'n gezicht te zeggen... brrr, ik durf enorm veel, maar dat liefst niet O_O

    ps; ik begrijp wat je bedoelt met 'na een maand al zo verliefd', ikzelf vind het ook dom, maar ach... blijkbaar was het niet zó serieus op R, was het eerder de gedachte om met de cuteste jongen in town rond te lopen dat ik verliefd op was.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    je hebt verschillende vormen van autisme ...
    Sommigen zijn echt ernstig autistisch, anderen hebben enkel een woedeprobleem, ze vallen echt niet te vergelijken ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Meid.
    Het is niet omdat hij autistisch is, dat hij zulke dingen anders ervaart. Hij is een gewoon mens zoals iedereen, hoogstens wat opvliegender.
    Doe nou niet alsof je alienkunde moet gaan studeren om hem te begrijpen D:
    Dat is erg voor die jongen D:

    Autisten ervaren het misschien niet anders, maar ze hebben het niet altijd door. Ik heb een (licht) autistische broer en die was op sociaal vak juist heel erg slecht voordat hij er hulp mee kreeg.
    Maar alienkunde is inderdaad wel wat overdreven 8D

    Ik denk dat je hem gewoon eens mee uit moet vragen, haha. Of vraag gewoon eens 'Hoe zou jij met een meisje flirten?' Dan weet je wat hij als flirten ziet. Het is toch je beste vriend, dus je kan het makkelijk zeggen:Y) En flirt anders gewoon met hem zoals je altijd doet en vraag hem uiteindelijk gewoon uit en dan mag je het heel leuk gaan vertellen:Y) Of hem inderdaad zoenen. Dat zal uiteindelijk toch wel moeten.


    To live would be an awfully big adventure