• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Misschien niet of misschien wel, maar het kan ook zo zijn dat ik geen zin heb om weer alleen te lopen zoals wel is vaker gebeurd" zei ik lachend terwijl ik haar aankeek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nathan Alexander Daniëls

    Uit het niets wordt ik tegen de muur aangedrukt. Het is Feline. 'Wat heb je gedaan?' gromt ze haast. Ik laat even een minachtend lachje horen en ruk mezelf los. Ik denk even aan de zomer. Niks gedaan op het gene wat ik bij Destiny deed dan maar dat zal vast niks zijn.
    Ik draai de rollen om en druk haar tegen de muur tegenover ons en sluit haar in door mijn armen tegen de muur aan te leunen aan beide kanten van haar hoofd, 'Luister eens even goed, beschuldig mij niet zomaar van dingen die ik niet doe.' sis ik en kijk haar nu recht in haar ogen aan, 'Ik wil net zoals jij geen samenwerking,' grom ik dan. 'Dus je doet of normaal en houdt op met die beschuldigingen of ik zorg ervoor dat je geen beschuldigingen meer kan maken,' En til haar kin zachtjes op zodat ze in mijn ogen moet kijken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    'Oke dan' grinnik ik, en geef een speelse por in zijn zij. 'Nog steeds zijn er mensen die niet zonder mij kunnen' grijns ik.


    El Diablo.

    Jace Daniël Fox
    ‘Hoe weet ik dat nou zo zeker Jace. Je bent een flirt. Je bent nog nooit verliefd geweest, en je langste relatie was twee weken.’ Zei ze, als een soort van tegenspraak en ik grinnikte alleen. Ik zou maar niet zeggen dat die relatie zelfs de twee weken niet haalde, want dan zou ze hem helemaal flippen.
    Vorig jaar was ze zo anders, ging ze er eerder in mee en nu was ze sterker geworden om me tegen te spreken, alsof ze het met moeite deed. Ik drukte een paar kusjes in haar nek en liet mijn andere hand weer in haar nek. ‘Waar ben je bang voor, May?’ klonk mijn stem zachtjes in haar oor. ‘Dat ik je gebruik?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Nathan draait de rollen om en drukt me tegen de muur tegen over ons. Aan beide kant van mijn hoofd zet hij een arm.
    'Luister eens even goed, beschuldig mij niet zomaar van dingen die ik niet doe,' sist hij. 'Ik wil net zoals jij geen samenwerking,' vervolgt hij grommend. 'Dus je doet of normaal en houdt op met die beschuldigingen of ik zorg ervoor dat je geen beschuldigingen meer kan maken'.
    Hij tilt mijn kin een stukje op zodat ik hem wel aan moet kijken. Ik haat het feit dat ik zelfs met mijn hakken van 10cm nog steeds bijna een kop kleiner ben.
    'Of wat?' vraag ik uitdagend. 'Wat ga je me aan doen als ik er niet mee ophoud?'

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 22:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Als jij het zegt" zei ik schouderophalend en lachte toen. "Want dat heb ik niet gezegd maar misschien is het wel zo" zei ik lachend terwijl ik haar aankeek. "En misschien ook niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    May Rose White
    Weer drukte hij kusjes in mijn nek iets waar ik gewoon niet tegen kon. Mijn nek was gevoelig voor genot. Zijn hand gleed weer naar mijn nek. ‘Waar ben je bang voor, May?’ klonk zijn stem zachtjes in mijn oor. ‘Dat ik je gebruik?’ Het liet me weer huiveren. Vorig jaar was ik zo met hem in bed gedoken, maar ik wou mijn hart niet beschadigen. Als zijn 1000e meisje het bed in duiken. 'Eigelijk ben ik dat ja. Ik wil mijn hart niet beschadigen. Als ik je nu vertrouw weet ik dat je hooguit over 5 dagen in bed duikt met een ander n mij compleet vergeten bent.' Antwoorde ik. Ik moest mezelf kalmeren voor ik gek zou worden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    'Echt niet?' zei ik, en keek hem met puppy oogjes aan. Daar kon gewoon niemand tegen. Ik zou het wel uit hem krijgen.


    El Diablo.

    James

    "Ik kan tegen puppy oogjes" zei ik lachend terwijl ik haar aankeek.
    "Je moet toch echt iets anders verzinnen" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jace Daniël Fox
    ‘Eigenlijk ben ik dat, ja. Ik wil mijn hart niet beschadigen. Als ik je nu vertrouw weet ik dat je hooguit over vijf dagen in bed duikt met een ander en mij compleet vergeten bent.’ Antwoordde zij, en ik zuchtte even, waardoor ik even stil was en haar aankeek, maar mijn handen liet ik nog steeds niet van haar af. Haar zoete geur drong mijn neusgaten binnen, ze had een lekkere zoetgeurende parfum op en ze rook naar iets van de buitenlucht. Ik voelde mijn hart iets sneller slaan toen dat gebeurde, en zeker toen ik mijn blik alweer op haar lippen blikte. Ik wilde haar de pijn besparen door haar niet te kussen, door haar geen aanrakingen meer van mij te geven of iets wat haar ook pijn zou kunnen doen, maar haar geur maakte me gek en voor ik het door had drukte ik mijn lippen op die van haar.

    [Celeste?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    'Damn it' zeg ik lachend, en begin met denken. 'Wil je please zeggen waar je niet tegen kan?' zeg ik smekend.


    El Diablo.

    James

    Ik schoot in de lach en dacht na. "Nee dat gaat ik niet zeggen" zei ik lachend. Maar ik zei het niet aangezien ik gewoon geen idee had waar ik niet tegenkon


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Please zeg nou' grinnik ik. 'En dan bedoel ik of je zonder me kan of niet' grijns ik. Ik kijk hem aan, en trek een heel klein pruillipje.


    El Diablo.

    James

    "Ik zeg niets en daar moet je zelf maar achterkomen wat ik bedoelde" zei ik lachend terwijl ik haar aankeek. "Trouwens dat gaat bij mij ook echt niet werken" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik lach even, 'Zal je vanzelf wel zien,' zeg ik dan en hou mijn gezicht dichterbij die van haar zodat er maar millimeters tussen ons zit. Ik kijk haar gezicht even na, 'Dus hou je maar rustig kleintje,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.