• Mijn vriend en ik hebben een goede band en houden veel van elkaar.
    Maar het probleem was dat we niet meer echt verliefd zijn.
    Dus we dachten mischien zien we elkaar te veel.
    dus nu zie ik heb alleen nog maar in het weekeind.
    want ik zag hem anders elke dag.
    het was meer of we beste vrienden waren i.p.v. boyfriend-girlfriend.
    Wij denken dat dit de oplossing is om elkaar alleen in het weekeind te zien.
    Denken julie dat dat ook een goede oplossing is of niet ?
    zo nee hebben julie een idee.

    en verder vertelde hij nog dat hij voor zijn ex zegmaar nogsteeds een klein lichtpuntje in zijn hart heeft. Mischien stom maar daar ben ik eigelijk wel een beetje jaloers op. daar schaam ik me opzich best voor maar ik kan er weinig aan veranderen.
    ik weet eigelijk wat ik ermee moet. Hebben julie een idee ?

    Alvast bedankt.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Je kan het altijd proberen toch? Maar je moet beseffen dat je niet voor altijd verliefd blijft, dat gaat over in houden van. Het hoeft niet meteen te betekenen dat jullie niet meer bij elkaar hoeven te blijven omdat het ene over gegaan is in het andere.
    Ik snap wel dat je jaloers bent, dat is nou niet bepaald iets wat je graag hoort. :'D Het beste is om er gewoon niet aan te denken.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 10:41 ]


    Your make-up is terrible

    Dat had ik ook met mijn ex. Ik heb het uiteindelijk uitgemaakt, ook omdat ik verliefd werd op een ander.


    I am an idiot, I move.

    je blijft niet altijd verliefd. het gaat over in houden van misschien als je minder afspreekt zoals nu dat je misschien een soort van verlangen weer naar elkaar krijgt. ik vindt zelf eigenlijk dat je niet over je ex hoort te praten. maar als jij er zeg maar naar zou vragen is het wat anders. ik zou het gewoon eerst proberen om te kijken hoe het nu loopt en de komende weken en er veel met elkaar over praten en als het niet meer gaat dan gaat het jammergenoeg niet meer.

    pl0xthef0x schreef:


    Net als wat hier wordt gezegt: misschien is de verliefd wel overgegaan in houden van. Ik vroeg dat vroeger altijd aan mijn ouders; 'Zijn jullie nog verliefd op elkaar?' En dan antwoordden mijn ouders altijd; 'Nee, wij zijn niet meer verliefd, wij houden van elkaar.'


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin