• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Dan hou ik het er maar op dat je niet zonder me kan' grijns ik, ik steek kort mijn tong uit. Ik leun tegen de draak, en kijk hem plagend aan.


    El Diablo.

    James

    "Mh dan houden we het maar daarop" zei ik lachend en keek haar weer aan. "Als dat hetgene is wat je zo graag wilt horen" zei ik terwijl ik op de grond ging zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Feline Haven Chase
    'Zal je vanzelf wel zien,' zegt hij waarna hij zijn gezicht dichterbij die van mij brengt waardoor er nog meer een paar millimeter tussen zit. 'Dus hou je maar rustig kleintje,'
    Ik voel zijn adem op mijn gezicht en kijk met mijn blauw/groene ogen in zijn pikzwarte ogen.
    'Mooi niet dat ik me rustig houd,' bijt ik hem toe. 'Je krijgt me heus niet bang,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Heel graag' zei ik grijnzend met een wenkbrauw wiebel. Ik plof naast hem neer, en kijk naar de grond.


    El Diablo.

    May Rose White
    Na mijn antwoord was het even stil. Alsof hij in steen veranderd was bleef hij staan het enige wat hem mens maakte was zijn ademhaling. Hij snoof mijn geur op en zo deed ik dat ook bij hem. Net als ik met mijn ogen knipper voel ik zijn soepele zachte lippen op de mijne drukken. Mijn hersenen protesteren even waardoor ik mijn spieren aanspan vooral bij mijn armen die bij zijn schouders zaten. Ik kon hem achteruit duwen als ik het wou en ik had het bijna gedaan. Tot er iets knapte. Mijn hart maakte overuren en ging als een drilboor tekeer. Ik sloot langzaam mijn ogen en kuste voorzichtig terug. Een heel jaar had ik op dit moment gewacht. Mijn hart en instinct namen het over en mijn hersenen stonden buitenspel. Ik kon niet meer logisch nadenken alleen maar denken wat ik nu moest doen. Niet het verleden of de toekomst bekijken maar het hier en nu.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    James

    "Als je het zo graag wilt horen zeg ik het wel" zei ik grijnzend.
    "Ik kan niet zonder je" zei ik lachend. "En waarom wil je dat zo graag horen?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Geen idee' grinnik ik, en haal mijn schouders op. Ik laat een zwak glimlachje zien, en kijk weer naar de grond.


    El Diablo.

    Nathan Alexander Daniëls

    'Weet je dat zeker,' zeg ik en ga nog een stukje dichterbij, 'Weet je dat heel zeker,' zegt mijn zachte maar tegelijkertijd ook harde pepermunt adem tegen haar gezicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek naar de draak die me aanstaarde "Ik zeg niets meer anders verbrand ik straks weer mijn vingers" mompelde ik en keek weer voor me uit


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Feline Haven Chase
    'Weet je dat zeker,' zegt hij waarna hij nog wat dichterbij komt. 'Weet je dat heel zeker,' herhaalt hij. Hij is nu zo dichtbij dat ik zijn adem ook ruik. Pepermunt.
    'Dat weet ik heel erg zeker,' zeg ik uitdagend en ik kijk met mijn ogen recht in de zijne.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik grinnik kort, en laat de draken beide vliegen. 'Hebben die twee ook weer vrijheid.' lach ik.


    El Diablo.

    James

    "Dat is waar zolang ze onze vingers maar niet meer verbranden" zei ik en keek even naar mijn vingers, maar er was niet meer van te zien. Wat ben ik toch blij met die spreuken die altijd alles oplossen dacht ik en kreeg een glimlach op mijn gezicht


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jace Daniël Fox
    Een zachte druk lag er op mijn schouders, ze had me zachtjes proberen weg te duwen, maar op de een of andere manier was ze van gedachten veranderd en haar ogen gingen dicht, terwijl ze voorzichtig terug kuste. Ik deed mijn ogen ook dicht en liet mijn lippen zacht met die van haar bewegen, en terwijl ik weer de geur van haar huid oprook, merkte ik dat de tintelingen alleen maar erger werden.
    Op een gegeven moment kuste ik haar wat ruwer, maar die werd steeds hongeriger en intiemer, waarna ik mijn mond opendeed en mijn tong over haar onderlip liet strelen. Mijn hand bewoog zich door haar donkere haar en ik duwde haar met mijn hand die op haar heup lag wat dichterbij mijn lichaam, waardoor we nu elkaars lichaam voelden.

    [Dudes, seriously... Wie heeft er nog een personage voor Celeste? Ik verwaarloos haar nu gewoon, anders dan schrijf ik niet meer.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Alexander Daniëls

    Onze gezichten voel ik haast tegen elkaar aan en ik grijns even en zoek in haar gedachte haar grootste angst op. Ik frons als ik hem heb gevonden, door mij gekust worden of uberhaupt iets.
    Wat is er nou weer zo erg aan om met mij te zoenen. Toch grijns ik, 'Dit ga jij niet leuk vinden,' zeg ik zacht en druk dan mijn lippen op die van haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oh, ik heb nog wel een personage over, @Talisman, ehh..Destiny. Ze zit buiten met Lucas bij de boom ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.