• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    ‘Wat is het verschil tussen vorig jaar en dit jaar dan?’ Toen gleed er nog een speelse glimlach op zijn lippen, terwijl hij me weer tegen zich aantrok. ‘Je bent nog mooier dan vorig jaar,’ Ik zuchte even. 'Vorig jaar was ik nog onschuldig in de liefde. En ik wil een serieuzere relatie dan een als geintje bedoelde relatie oké? Dat gaat niet echt met jou.' zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. We lopen omhoog. Het was best zwaar, maar ik besloot hem te sparen om geen energie van hem te jatten.

    Jayden Jason Bright
    'Gaat wel.' Antwoorde hij glimlahend. 'Ja met mij ging het ook wel goed. Alleen mijn vader was irritant.' Door het laatste vertrok mijn gezicht want van mijn vader moest ik weer mensenbloed drinken. Vreselijk. Die mensen die gillend wegrende. Mijn vaders vrienden die moordlustig waren. Zo kon ik echt niet zijn. Ik had kinderen gered. Ik was vegatarier of at gewoon mensen voedsel. 1 van de 2

    [Ik ben even BRB ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste Jade Fox
    ‘En hoe wil je dat doen? Volgens mij heeft hij weer een kort oogje op iemand.’ Toen ze dat zei, schoten mijn wenkbrauwen verbaasd de lucht in en ik keek haar nieuwsgierig aan. Waarom had ik hier niets over gehoord van hem? Natuurlijk niet, dacht ik terwijl ik met mijn ogen rolde, hij vertelt mij de laatste tijd helemaal niets, want ik zat bij de andere “slechte” afdeling, volgens hem.
    ‘Wie?’ vroeg ik dus alleen maar, nieuwsgierigheid in mijn ogen en stem. Ik moest en zou weten wie het dit keer was, zodat ik diegene kon waarschuwen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jace Daniël Fox
    Ze zuchtte even en begon toen haar verhaaltje, waar ik aandachtig naar luisterde. ‘Vorig jaar was ik nog onschuldig in de liefde. En ik wil een serieuzere relatie dan een als geintje bedoelde relatie, oké? Dat gaat niet echt met jou.’ Ik keek even serieus en aandachtig naar haar en merkte dat ze op haar lip beet. Had ze het hier moeilijk mee? Wat voelde ze precies voor mij? Wist ik het echt niet, of probeerde ik mezelf gewoon “dom” voor te doen?
    Weer laat ik mijn blik over haar heen dwalen en ik moet zwaar mijn best doen om haar niet gelijk te zoenen of aan te raken, dus kijk ik weer voor me, maar toen ik merkte dat ze het zwaar vond met haar tassen, pakte ik een paar tassen over en gooide die allemaal over mijn schouder heen. Hiervoor moest ik haar wel eerst los laten en haar een blik gunnen dat ik het wel voor haar zou doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    ‘Wie?' Vroeg ze nieuwsgierig. 'Iemand genaamd May. Ik had ze gehoord toen ik hier naar toe liep. Ze praatten eigenlijk best wel hard.' Zei ik. Ik was blij dat ik een vol bloed vampier was, met mijn oren hoorde ik dingen goed. Soms ook dingen die ik niet wilde horen...
    'Ooit op een normale mensen school gezeten?' vroeg ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox
    ‘Iemand genaamd May. Ik had ze gehoord toen ik hier naartoe liep. Ze praatten eigenlijk best wel hard.’ Zei ze, en in gedachten verzonken pakte ik mijn glas met rode vloeistof weer en nam hier een paar slokjes van. ‘Ooit op een normale mensen school gezeten?’ vroeg ze, maar ik besteedde er behalve een zacht gehum niet echt aandacht aan. Ik moest en zou dat meisje vinden! ‘May, weet je misschien hoe ze van haar achternaam heet?’ vroeg ik haar toen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    ‘May, weet je misschien hoe ze van haar achternaam heet?’ Vroeg ze aan mij. Ik schudde mijn hoofd. 'Allen haar voor naam en dat ze een weerwolf is. Meer niet. Meestal interesseert het me ook niet zo.' Zei ik. ik besteedde niet veel aandacht aan hun namen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Wat was James' laatste post?]


    El Diablo.

    May Rose White
    Een voor mij pijnlijke stilte klinkt even tussen ons wat me een beetje frustreert. Hij kijkt naar mijn lippen en merkt op dat ik op mijn lippen bijt. Dat was altijd al een tik geweest. Ik zucht even als ik opeens zijn arm weg voel gaan bij mijn schouder. Wat ik net zei betekende niet dat hij zijn arm weg moest halen. Ik voelde opeens een tas lichter. Ik keek als reflex naar hem en zag dat hij mijn tas had overgenomen. Ik zie zijn blik en ik glimlach even. 'Thx.' Zeg ik een kort. Voor een van de eerste keren wist ik niet wat ik moest zeggen. Ik had even geen grote mond of zoiets. Ik was weer de May van voor mijn Weerwolf transformatie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LikeAWeasley schreef:
    James

    " Dat ben ik met je eens" zei ik lachend toen ze zei dat wij gewoon geniaal waren. " Ik heb nog nooit iemand anders dit zien doen" glimlachte ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Nope, maar niemand merkt het op of geeft een reactie' zucht ik, een sta op. 'Hey blinde mensjes! Kijk eens rond! Volgens mij is er iets veranderd!' roep ik door de school. Daarna plof ik weer naast James en grijns.


    El Diablo.

    James

    Ik krijg een grijns op mijn gezicht "Nu maar hopen dat dat werkt" zei ik.
    "Anders is het ook niet" zuchtte ik. Ik keek rond of er toevallig iemand al aankwam. "Of ze zijn het onderhand wel gewend en schrikken niet meer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    ´Dan hebben we de reacties gemist´ zeg ik licht teleurgesteld. ´Dan wordt het maar iets anders doen´ grijns ik. Ik sta op, en kijk naar James. ´Kom je´ vraag ik.


    El Diablo.

    Celeste Jade Fox
    Ze schudde haar hoofd. ‘Alleen haar voor naam en dat ze een weerwolf is. Meer niet. Meestal interesseert het me ook niet zo.’ Ik knikte als teken dat ik het begrepen had en dronk de “wijn” in een teug helemaal leeg, waarna ik opstond en haar even aankeek. ‘Ik ga haar zoeken. Waar had je May en die player voor het laatst gezien?’

    Jace Daniël Fox
    Toen ik haar tas had overgenomen, keek ze naar me en merkte dat ik haar tas had overgenomen. Ze zag mijn blik en glimlachte even. ‘Thnx.’ Het was een korte bedanking, en meer kwam er ook niet uit haar mond, maar dat maakte niet uit. ‘No problem, Miss White,’ Ik zei dit wel, maar het klonk niet meer zo flirterig uit mijn mond, het klonk kort en afgebroken, echter probeerde ik dit niet te laten merken. De ongemakkelijke stilte had ik wel heel goed gevoeld bij haar en ik vroeg me dan ook af wat er in haar om ging. We kwamen boven aan en ik zette handig de tas op de grond. Kom op, Jace, blijf je flirterige zelf. Ik boog me naar haar toe en grijnsde even. ‘Of wil je dat ik mee loop naar je kamer?’ Automatisch kwam er toen weer een knipoog.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James

    "Ja maar ze worden met de keer beter en erger dus dat kan gewoon niet" zei ik om haar iets op te vrolijken, maar zelf was ik toch ook wel teleurgesteld. "Wat wil je doen dan en ik kom" zei ik terwijl ik ook opstond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louise Erika Sweet
    ‘Ik ga haar zoeken. Waar had je May en die player voor het laatst gezien?’ Zei Celeste , terwijl ze opstond. 'Beneden ergens. ik weet het niet precies, maar als ik op het plein bent dichtbij de muren kan ik het het gesprek al volgen.' Stiekem had ik ook zin om een stukje te vliegen. Ik had dat namelijk de hele vakantie niet kunnen doen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor